quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie trouwens veel met de heli? Ik deed in andere GTA's altijd veel missies met de heli maar dat gaat nu niet echt meer das wel jammer
Ik heb nog geen eens in een heli gevlogen!quote:
Ja dat vind ik echt geniaal bedachtquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens in een heli gevlogen!
To be sure, je kan toch je mobiel op stil zetten, zodat het spel ook stil staat?
Ik doe meestal een half uurtje beetje rond klote en dan 1 of 2 missies en dan weer beetje nix. Zit nu op 42,67% en 29 uur gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:27 schreef DSS24 het volgende:
Betere functie inderdaad. Alleen door al die letters op mijn radar ben ik er nog niet aan toe gekomen om allerlei functies te testen of gewoon te free roamen. Het verhaal en de missies vragen om uitgespeeld te worden.
Dat doe ik nu nooit meerquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ook, ik geniet van dit spel.
Af en toe missies, dan beetje kloten, met Jacob/Roman/Brucie op stap.
Heerlijk
Maar als je eenmaal de functies kan gebruiken die verschillende vrienden aanbieden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nooit meerVolgens mij haten ze me ook allemaal nu
![]()
Vond dat in het begin wel leuk maar nu heb ik er echt geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je dan de vriendschap blijven onderhouden, anders gaat het weer weg ofzo?
ik deed in san andreas bijna alles met de heli... nu doe ik alles met een taxiquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich vond ik hem wel geheim want je ziet hem ook niet rijden! Pas als je er zelf in rijd zie je er 10 in een minuutGeluid is wel vet!
Doen jullie trouwens veel met de heli? Ik deed in andere GTA's altijd veel missies met de heli maar dat gaat nu niet echt meer das wel jammer
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal de functies kan gebruiken die verschillende vrienden aanbieden.
ZoalsVolgens mij gaan die weer weg maar ik weet niet want gebruik dat allemaal toch niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je dan de vriendschap blijven onderhouden, anders gaat het weer weg ofzo?
Taxi gebruik ik bijna nooit alleen als ik een missie verkloot maar verder rij ik het liefste van rechts onder naar links bovenKilometers maken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik zette hem even in het 360 topic. Had nieyt gezien dat dit het algemene topic wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mag je het toch niet vertellen van je vriendin?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zette hem even in het 360 topic. Had nieyt gezien dat dit het algemene topic was
Als we nou niko zouden kunnen huren zou ik het misschien nog wel doen ookquote:
Idd fuck dat. Kun je die teef van een michelle ook niet dumpen of doodschieten? Heel dat sociale gedoe boeit me geen reet. Ff langs de cluckin bell om de hoek en gauw weer terug.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nooit meerVolgens mij haten ze me ook allemaal nu
![]()
Vond dat in het begin wel leuk maar nu heb ik er echt geen zin meer in
Ik vond in het begin dat darten en bowlen nog wel tof of ff zuupen in het cafe maja nu doe ik dat nooit meer maakt volgens mij ook niet heel veel uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Idd fuck dat. Kun je die teef van een michelle ook niet dumpen of doodschieten? Heel dat sociale gedoe boeit me geen reet. Ff langs de cluckin bell om de hoek en gauw weer terug.
Zitten er in Multiplayer ook peds?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:58 schreef rival het volgende:
de laastte dagen zit ik meestal te free roamen in een party....
zitten we met een mannetje of 4-6 (nl) in party mode ofzo.... dat vind ik leuker dan single player free roamen...
nu komt er af en toe nog iemand op je knallen e.d.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
tvp: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV
Boeien! Als het maar handig is!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wikigtawat een kansloze ripoff van wikipedia
Ah dat is wel beters. Anders vind ik het zo leeg namelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
voetgangers? ja man. ook auto's en motoren... je kan ook politie aan of uit zetten....
Je hebt voor bijna elk onderwerp/spel wel een wiki.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wikigtawat een kansloze ripoff van wikipedia
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond in het begin dat darten en bowlen nog wel tof of ff zuupen in het cafe maja nu doe ik dat nooit meer maakt volgens mij ook niet heel veel uit
Nou t kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja 1 of 2x is leuk, maar daarna heb je het ook wel gehad hoor. Dat gezeik van die kut Roman dat ie wéér wil gaan zuipen.. Gaap.
Anyway, boeit het dus als ik michelle dood schiet?
dan haal ik dr wel niet opquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:34 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nou t kan nietje kan dr ook niet laten verdrinken ofzo, mocht ze toch dood gaan door aangereden te worden bijv, moet je dr vervolgens bij het ziekenhuis ophalen
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Glennz het volgende:
hoe rekenen jullie hoeveel uren jullie gespeeld hebben. gewoon bij stats ofzo?
DUHquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Glennz het volgende:
hoe rekenen jullie hoeveel uren jullie gespeeld hebben. gewoon bij stats ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef KarnSuk het volgende:Buiten de missies om is het makkelijk maar geloof dat je nu niet kan saven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
Anders die chopper neer crashen voor je hideout en dan snel naar binnen en saven dan ben je ze kwijt!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
idd, dat is vet droogquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt alles staat bij de stats dat niet meer normaalWel lachen om eens door te kijken!
of als je zin hebt in een mijl tot een halve mijl zwemmen kan je ook ff een voorsprong nemen op die heli van de cops, op open zee (en bij hoge snelheid) uit de heli springen, tegen de tijd dat je in het water terechtkomt ben je bijna uit je wanted-ring, stukje zwemmen uit de cirkel, wachten en daarna terug naar de stad zwemmenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Buiten de missies om is het makkelijk maar geloof dat je nu niet kan saven toch?
Anders die chopper neer crashen voor je hideout en dan snel naar binnen en saven dan ben je ze kwijt!
Ik heb er 3quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:58 schreef Mobster273 het volgende:
oh, en wat een kut werk is het om die achterlijke duiven allemaal op te sporen![]()
heb er nu 89, maar zelfs met hulp van een kaartje is het irritant genoeg
Met een handleiding waar die beesten zitten is het een piece of cake.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:58 schreef Mobster273 het volgende:
oh, en wat een kut werk is het om die achterlijke duiven allemaal op te sporen![]()
heb er nu 89, maar zelfs met hulp van een kaartje is het irritant genoeg
Ik 1quote:
staan ook op map aangegeven toch? (whattheydonotwantyoutoknow.com)quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Met een handleiding waar die beesten zitten is het een piece of cake.
Wat ik klote vind zijn die random charaters.
Ja onder andere. Maar de tijden he.. die staan er niet bij. En het is een bitch daar hele tijd wachten en dat ze niet verschijnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
staan ook op map aangegeven toch? (whattheydonotwantyoutoknow.com)
ik vind het nog altijd beter dan naar oesters zwemmen
Dat lijkt me ook vrij logisch...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef Glennz het volgende:
[..]
zo logisch is dat niet aangezien hij niet alle uren meetelt waarbij je niet gesaved hebt.
ja gewoon een kabel dr in stoppen. (minimaal 15. maximaal 30cm) de rest gaat dan automagisch draadloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien een noob vraag maar ... we hebben thuis internet beneden en nu wil ik eens proberen met xbox live. Moet je dan gewoon een netwerkkabel in dat ding steken en maakt het uit wat voor iets? (zoals ik al zei een noobvraag:'))
Nou, ik had eerst geen problemen met ICS (kabelmodem naar PC, pckabel naar 360 en dan verbinding delen)... Maar nu krijg ik elke keer een fout bij het IP aanvragen. Nu knal ik dus als ik online wil me kabelmodem direct in de 360...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien een noob vraag maar ... we hebben thuis internet beneden en nu wil ik eens proberen met xbox live. Moet je dan gewoon een netwerkkabel in dat ding steken en maakt het uit wat voor iets? (zoals ik al zei een noobvraag:'))
Sheisse... Maar wat gebeurd er dan precies?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou, ik had eerst geen problemen met ICS (kabelmodem naar PC, pckabel naar 360 en dan verbinding delen)... Maar nu krijg ik elke keer een fout bij het IP aanvragen. Nu knal ik dus als ik online wil me kabelmodem direct in de 360...
Toen de story compleet was had ik er 26 uur opzitten. Ik heb pas 50 duivenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh ik moet nog maar een paar missiesVanavond uitspelen hoop ik, na zo'n 55 uur
haha ja daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Die ga ik dus ook helemaal niet proberen te halen, want dat levert alleen maar frustratie op bij mij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:42 schreef rival het volgende:
toen bij mij de story kompleet was zat ik boven de 30 uur, ik heb geen haast ofzo!
zit er gvd een achievement in om hem binnen 30 te halen, wtf.. een achievement die je aanspoort om je spel af te raffelen
als ik op 100 % zit ga ik wel weer een keertje overnieuw.....
waarom frustratie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
haha ja daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Die ga ik dus ook helemaal niet proberen te halen, want dat levert alleen maar frustratie op bij mij.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:00 schreef ryangozer het volgende:
Dit gaan jullie leuk vinden:
Yahtzee (zero punctuation, the escapist magazine) reviewt GTA4!
bijna letterlijk op de grond geflikkerd van het lachenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:00 schreef ryangozer het volgende:
Zo praat hij serieus altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bijna letterlijk op de grond geflikkerd van het lachen![]()
bovenal knap dat hij op die snelheid 4 minutenlang duidelijk blijft praten, als ik dat probeer ben ik na twee woorden de weg al kwijt![]()
Hij praat snel maar er wordt ook duidelijk ge-edit: alle zinnen worden aan elkaar geplakt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bovenal knap dat hij op die snelheid 4 minutenlang duidelijk blijft praten, als ik dat probeer ben ik na twee woorden de weg al kwijt![]()
Haha, erg goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:00 schreef ryangozer het volgende:
evengoed blijft dat ik het zo snel niet zou kunnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hij praat snel maar er wordt ook duidelijk ge-edit: alle zinnen worden aan elkaar geplakt...
Wat verwachtte je dan meer? GTA is altijd gewoon ongeveer hetzelfde op wat kleine dingetjes na.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:05 schreef Blood_Money het volgende:
Ik heb recentelijk de ps3 versie van dit spel mogen spelen.
Regie en dialogen (ofwel presentatie van het verhaal en sfeer) zijn zeer goed. Qua gameplay is het helaas Vice City met wat toeters en bellen. Ik had er meer van verwacht.
Dammit, ik probeerde whattheydontwantyoutoknow.com.. vandaar dat het niet werktequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
staan ook op map aangegeven toch? (whattheydonotwantyoutoknow.com)
ik vind het nog altijd beter dan naar oesters zwemmen
Omdat er een tijdslimiet geeft. Wat stressssss geeft en als ik het WEER NIET haal dan.. AAAAAAAAHHHH..quote:
Heb overigens maar 1 gat voor 2 netwerk kabels.quote:(#*$&^%#$&^^$%^# GVD
Iemand die me kan helpen met mn xbox 360 en internetconnection?
Gister unplugde ik de netwerkkabel van de PC
En plugde ik de netwerkkabel van de xbox 360 in.
Hij deed het.
Vandaag doe ik hetzelfde... en moet ik test connection doen en dan failed ie ineens bij de IP adress.
Wtf moet ik nu doen?
Uhmmm... Modem reset?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heb overigens maar 1 gat voor 2 netwerk kabels.
ik ook.. ruzie maken online dat het helemaal niet werkt.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit, ik probeerde whattheydontwantyoutoknow.com.. vandaar dat het niet werkte
Ben op zoek naar een RPG
Nee alleen die in 3 verschillende kleurenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
zijn er buiten die helicopters rechts onderin het middelste eiland nog andere helicopters te jatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis echt zon grote vracht heli die waren tof
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja, op het linkereiland linksboven in de achtertuin van het huis tegenover de carwash. Ook op het linkereiland net onder de onderste brug staat er eentje op een helipad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
zijn er buiten die helicopters rechts onderin het middelste eiland nog andere helicopters te jatten?
Maar dit zijn wel allemaal Mavericks ofnie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, op het linkereiland linksboven in de achtertuin van het huis tegenover de carwash. Ook op het linkereiland net onder de onderste brug staat er eentje op een helipad.
Ja, dat zijn beide Mavericks. Maar gelukkig niet met die Bassie & Adriaan kleuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dit zijn wel allemaal Mavericks ofnie?
iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef Timmai het volgende:
ik dacht na het uitspelen van GTA weer eens an Vice City te beginnen, maar dat valt toch tegen, zo zonder physics en mooie graphics. Maar ik hoop echt dat er ook nog eens een remake komt van Vice City, dat verhaal, die bedrijven kopen, die soundtrack, die sfeer. Dat gevloek op die helikoptermissies, echt heerlijk.
Zo is het nou eenmaal, de techniek is niet ver genoeg om alle data snel genoeg te lezen. Ook op mijn 360 heb ik al een paar keer keihard tegen een muurtje gestaan dat ik pas zag nadat ik al door de vooruit gevlogen was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Glennz het volgende:
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal, de techniek is niet ver genoeg om alle data snel genoeg te lezen. Ook op mijn 360 heb ik al een paar keer keihard tegen een muurtje gestaan dat ik pas zag nadat ik al door de vooruit gevlogen was.
Wat ik zeg: Haastklus. Half-assed programming.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Rorata het volgende:
haha ik had een 'date' met Roman en toen ik hem thuis wou afzetten toen kon hij niet uitstappen omdat er iets voor zijn deur in de weg stond dus sloeg hij Niko uit z'n auto.
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:39 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
...
Als dit waar is, moeten de programmeurs zich schamen. Techniek niet ver genoeg; Wat een onzin. Dat de 360 kuthardware is, is hierbij triviaal. Het klinkt als de jaren 80, wanneer bugs gewoon vermeden diende te worden door de speler.
gta4 doet zich hoe langer hoe meer voor als een haastklus. Dit spel is niet af. Voor je het weet wordt-ie verpletterd door mafia2.
Haha, GTA IV had het grootste budget voor een game ooit, en is nota bene een half jaar uitgesteld, Het is dus echt geen haastklus geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:39 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
...
Als dit waar is, moeten de programmeurs zich schamen. Techniek niet ver genoeg; Wat een onzin. Dat de 360 kuthardware is, is hierbij triviaal. Het klinkt als de jaren 80, wanneer bugs gewoon vermeden diende te worden door de speler.
gta4 doet zich hoe langer hoe meer voor als een haastklus. Dit spel is niet af. Voor je het weet wordt-ie verpletterd door mafia2.
Dumb question asked by me.quote:
Wat schreef je?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarschijnlijk is het al heel vaak gevraagd, maar ik heb gta 4 op de ps3 gekocht. Nu kreeg sms van unknown. Nu loop ik naar de pier om die missie te doen, maar hij doet het niet meerWat moet ik doen?
-edit-
Na een uur proberen schreef ik dit, en hij doet het gelijk![]()
-edit 2-
Ja denk het ook![]()
Ging helicoptervlucht maken met Brucie, toen deed hij het weer![]()
drugs are bad, mkayquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Pieter-utd het volgende:
-edit-
Na een uur proberen schreef ik dit, en hij doet het gelijk![]()
-edit 2-
Ja denk het ook![]()
Ging helicoptervlucht maken met Brucie, toen deed hij het weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat nou met achievements?
Dat is alleen voor xbox360 ofzo? want een vriend van mij had ze wel op z'n 360 en die was veel minder ver dan ik op m'n ps3
okequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm ja, die zijn er alleen op de Xbox360, ze komen er mogelijk wel aan voor de PS3 in de vorm van Trophies.
Vond hem wel grappig... daarbij... zeg nou zelf waar gaat het over dat je in een spel naar een comedyclub gaat waar iedere avond een andere show is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoort die comedy-act van Ricky Gervais zo enorm ongrappig te zijn? Ik bedoel, het past binnen de complete "haha alles is mislukt" achtige sfeer die GTA neerzet, maar goddamn. Echt minuten van mn leven verloren aan die gast zn gezeik over dikke mensen...
Echt, nog geeneens een glimlach op mn gezicht...
Vind 'm best grappig. Moet wel zeggen dat ik z'n hele show, Fame ook heb gezien, en dat dit volgens mij stukjes daaruit zijn, maar dat 't niet allemaal even goed is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoort die comedy-act van Ricky Gervais zo enorm ongrappig te zijn? Ik bedoel, het past binnen de complete "haha alles is mislukt" achtige sfeer die GTA neerzet, maar goddamn. Echt minuten van mn leven verloren aan die gast zn gezeik over dikke mensen...
Echt, nog geeneens een glimlach op mn gezicht...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:43 schreef davey579 het volgende:
Argh, ben nu bezig met de Out of commission missie.Ik had precies 't zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig... daarbij... zeg nou zelf waar gaat het over dat je in een spel naar een comedyclub gaat waar iedere avond een andere show is.
Gamers zijn verwend en verwaand tegenwoordig
je bent zelf ook dik?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
Ben 2x geweest naar de comedy club, 1 keer over dikke mensen, maar daarvoor over AIDS, en daar kon ik wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
PWNT!!!!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef neggix het volgende:
Alleen onlineFokking 10 minuten zitten wachten en toen gebeurde er nog vrij weinig met alleen een laad scherm ... erg matig....
quote:
quote:
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef rival het volgende:
die show van katt williams is iig zijn echte show!
en die had ik nog niet gezien (gta4 wel)
dus ik was daarover aan het praten met een vriend.. die zegt dat is uit zijn echte show.. hebben we de show en gta even naast elkaar bekeken...
godsgruwelijk net echt
RROD?quote:
idd, dat is fucking gruwelijk. ik had die echte show al gezien en toen ik het in gta zag moest ik vet lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.
Rockstar.
Euh ja die jaquote:
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
Net een gevalletje van ditte;quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....
dat het op dat moment gebeurt, lijkt mij zuiver toeval
OMG! lmao rofl you noob!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
Volgens mij heb je wel gelijk ik kreeg dat duimpje ook altijd alleen als ik bijvoorbeeld gebeld werd en niet mee ging. Volgens mij niet zomaar randomquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Etimm het volgende:
[..]
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞![]()
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerendquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG! lmao rofl you noob!
![]()
Right dat was mijn biomechanische rechter game arm die dat deed.
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
hahaha. Nou ik kan niet op zaterdag en zondag gamen.Anders zat ik er ook bijna elke dag op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik er 1 avond niet was kreeg ik de avond erna steeds naar mijn hoofd...
"waar was je gisteren? was je ziek? we hebben je gemist...." dus ik was er echt veels te veel....
dat was zondag, toen heb ik de computer uitgezet en heb maar een paar dagen rust genomen! misschien vanavond weer
oneerlijk.. hmm nee ik vond ze eerder frustrerend. :p altans soms.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerend![]()
MP nog niet gespeeld dat lijkt me opzich wel leuk!
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
Even een vraagje: Is het mogelijk om versleten vriendschappen weer beter te maken? Heb nu echt geen zin om coninue iets te gaan doen. En waarom bellen ze altijd precies op het moment dat je een doel hebt?
Er zijn toch ook vrienden die iets speciaals kunnen? Is daar een lijst van? Dan weet ik wie ik te vriend wil houden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....
duurt lang.. heel lang.... (maar wil de achievment wel ff halen)
dus wil je die achievement dan zou ik me best doen.. anders lekker laten gaan
Online is juist geweldig! De totale onvoorspelbaarheid van de spelers maakt het juist leuk. Je maakt snel vrienden, en vijanden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.
*PLOP* headset er uit.. rustig door gamenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik er 1 avond niet was kreeg ik de avond erna steeds naar mijn hoofd...
"waar was je gisteren? was je ziek? we hebben je gemist...." dus ik was er echt veels te veel....
dat was zondag, toen heb ik de computer uitgezet en heb maar een paar dagen rust genomen! misschien vanavond weer
het werkt altijd! ????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.
dat is gta nou eenmaal? en ik vind de missies hier nog verder uitgedacht dan in de vorige delen..quote:missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn,
naj.. juist met headset ist leuk..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
*PLOP* headset er uit.. rustig door gamen
Inderdaad. Ik kan ook gewoon altijd op multiplayer dus.. ik ben ont-zet-tend verslaafd nu aan multiplayer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
het werkt altijd! ????
ik heb altijd verbinding kunnen maken. zit altijd met meerdere mensen uit mijn lijst online. elke spelmode. wat je kan bedenken alles werkt goed.
heel soms wat mensen met wat lag, maar zelfs dat practisch nooit....
[..]
dat is gta nou eenmaal? en ik vind de missies hier nog verder uitgedacht dan in de vorige delen..
en de multiplayer modus, je kan 16 verschillende dingen doen... met elkaar, tegen elkaar of alleen.. wat je maar wilt
ik ben gisteren ook weer online gegaan, en voor je het weet ben je allang voorbij bedtijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan ook gewoon altijd op multiplayer dus.. ik ben ont-zet-tend verslaafd nu aan multiplayer.
Troost je, ik ook.quote:
Ik ook ja. De eerste paar dagen best veel gespeeld, maar op een of andere manier kan ik er maar niet verslaafd aan rakenquote:
riep ik al voor de releasequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef [b]Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.[/b]
Verder valt dat in de puntjes uitwerken ook wel erg tegen. In de puntjes uitwerken noem ik 3 mooie eilanden in plaats van 1, geen pop-in dat je tegen muurtjes aanrijdt voordat je ze ziet, een verhaal wat tenminste werkelijk ergens over gaat, missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn, etc.. GTA4 mist zoveel dingen uit VC en SA
.
Heb hem ook voor een tientje gekocht. Was de bedoeling voor nadat ik gta4 had uitgespeeld.... echter heb gta heel het weekend niet meer aangeraaktquote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu gta IV aan het spelen, maar zag dat Saint Row maar een 10tje kost. Als ik dit spel haal en speel, zou het dan zwaar tegen gaan vallen, omdat je nu gta iv gewend bent?
je moet ook alle auto's gewoon kapot schietenquote:Op maandag 26 mei 2008 08:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan die eerste straat race die je doet vor brucie steeds niet winnen
Blijf dan ook lekker VC en SA spelen. Niemand verplicht je tot het spelen van zo'n kutgame hoor. Gezeik ook altijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
Verder valt dat in de puntjes uitwerken ook wel erg tegen. In de puntjes uitwerken noem ik 3 mooie eilanden in plaats van 1, geen pop-in dat je tegen muurtjes aanrijdt voordat je ze ziet, een verhaal wat tenminste werkelijk ergens over gaat, missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn, etc.. GTA4 mist zoveel dingen uit VC en SA
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met het online gebeuren ben ik helemaal met je eens. het had zoveel beter gekund.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
mensen met connectie problemen moeten idd hun router/modem nachecken. ik heb er nooit problemen mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat mensen ook wel erg zeiken hoor.
Is er eindelijk een officiele multiplayer in GTA 4, is het nog niet goed en 'kan het nog beter'
Die pauperts met internet problemen moeten zelf maar eens kijken wat er scheelt want overal waar ik het met vrienden heb gespeeld doet hij het normaal (XBOX360)
Bovendien, wat wil je beter zien dan met de multiplayer?
Of dat na de game je medespelers niet terug gaan naar de lobby en vastzitten in Liberty City waar ze niks kunnen doenquote:
Ja heur.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Reken er maar niet op, en als ie wel komt, moet je toch een videokaart hebben ter waarde van 3 xboxen..
Je tering moeder mafkees denk je nu werkelijk dat die mensen er zelf voor kiezen om problemen te hebben met de multiplayer.Elke andere game dat ik online speel op het netwerk werkt wel. Internet werkt en heb NAT 2.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat mensen ook wel erg zeiken hoor.
Is er eindelijk een officiele multiplayer in GTA 4, is het nog niet goed en 'kan het nog beter'
Die pauperts met internet problemen moeten zelf maar eens kijken wat er scheelt want overal waar ik het met vrienden heb gespeeld doet hij het normaal (XBOX360)
Bovendien, wat wil je beter zien dan met de multiplayer?
DMZ al geprobeerd trouwens?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je tering moeder mafkees denk je nu werkelijk dat die mensen er zelf voor kiezen om problemen te hebben met de multiplayer.Elke andere game dat ik online speel op het netwerk werkt wel. Internet werkt en heb NAT 2.
Van alles geprobeerd poorten geforward, firewall uitgeschakeld, poorten opengegooid alles zonder resultaat.
Het grappige is dat ik wel gewoon in de lobby's kom en zelf een stukje ingame maar na 20 seconden word ik gewoon gedisconnect. De communicatie is er maar door een of andere redenen wordt het toch verbroken.
Wie is hier nu de paupert lul. Dat jij er geen problemen mee heb is een ding maar ga mij en anderen die er wel last van hebben niet zomaar voor paupert uitschelden. Je kent me niet en als je me wel zou kennen dan had je dit ook nooit getypt.
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DMZ al geprobeerd trouwens?
ontopic:
Ik heb alleen de eerste GTA gedaan, en speel GTA4 op de PS3.
Vanavond voor het eerste met 2 gasten van fok! zitten gamen,
en heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen.
Dit spel ben ik voorlopig nog niet op uitgekeken!
(zegt iemand die normaal alleen shooters speelt)
moet je voor de grap is met xbox bellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.
Inderdaad huilen met de pet op, kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.quote:
kleuters die over andermans moeders beginnen mogen ze van mij ook bannen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad huilen met de pet op, kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
Been there, done that!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Gisteren ook iets doms gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
dan ben je best lomp ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kon ook de schotel van t gebouw af snipen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
boeiend,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wilde die gast bellen, maar kon het nummer niet meer zien door er op in te zoomen, geen HD TV. Krijg je smsjes van Francis: 'bel hem om naar de telefoon te lokken', JA ALS IK ZIJN NUMMER KON LEZEN. Uiteindelijk schoot ik maar gewoon, raam kapot, hij gaat kijken wat er is. Boom.
Bleek dat francis ook nog een 4e smsje stuurde met daarin zijn nummer. Ja, kom je lekker op tijd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie gehaald (ik hoefde niet eens mijn wanted level kwijt te raken. Ik stond buiten tussen de wouten en mijn wanted level was ineens weg![]()
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:26 schreef Bastard het volgende:
Ik probeer het spel vreemd genoeg zo netjes mogelijk te doen, als ik mn auto heel kan laten doe ik het, als ik iemand niet omver hoef te rijden rij ik er om heen, dat soort dingen
Is bagger inderdaad, ook veel problemen met private chat gehad. Nu gaat het wel weer... Geloof ik. Maar met GTA is het nog steeds:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je voor de grap is met xbox bellen.
Na de update heeft iedereen met een speedtouch last van connectie problemen. (maatje van me had er ook last van. maar heeft een livebox.)
MS zelf weet ook niet wat er aan de hand is.
ik zit op 50%quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Uitgespeeld.![]()
Maand lang bewust deze topics vermeden, maar dámn. Vet hoor.
Expres rustig aan gedaan trouwens.
nee man.. ligt aan gta4.. en anders wel aan microsoftquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
Goh toevallig ook een Speedtouchquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh toevallig ook een Speedtouch. Ach zo vet is de multiplayer niet ga het spel denk verkopen met al die online speedtouch problemen.
Hm, zal weer eens m'n stats checken inderdaad. Laatste weken niet gedaan omdat ik ongeveer wist @ hoeveel % 't afgelopen was. Dikke spoiler natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef Dylanesque het volgende:
Gister uitgespeeld, zo'n 60 uur, 65,5 %
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
lol @ http://www.dumpert.nl/med(...)9/experiment_tv.html
thanks voor de bevestiging.. ik hoorde aan het begin mensen roepen dat SR mooier zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb Saint's Row voor de grap weer eens gespeeld, en dan zie je toch echt hoe goed de engine en de physics van GTA IV zijn! Wow, wat een verschil! Zo matig kon ik het me helemaal niet herinneren met Saint's Row, maar in vergelijking met GTA is het puin...
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een onzin, wie is er nou zo bezopen na 8 shotjes?
Maar niet zo overdreven als die vent...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.
Haha, niet de Amerikanen die ik ken, maar deze kennelijk wel ja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
nja tis amerika he. zijn ze niet zoveel gewend enzo.
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Idd, dikke bullshit dit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Dat weet hij niet, hij is er pas sinds gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.
Serieus wat een fokking naaistreek, lekker limited jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sackboy het volgende:
Zowel de 360 Special Edition als de PS3 Special Edition kosten nu ¤60 bij Bart Smit.
Als je nou gelijk er even bijzegt waar t over gaat anders begrijpt niemand jequote:Op maandag 2 juni 2008 12:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen al lol gehad met de spook-schommel? Ik kom meestal niet zo ver als op de filmpjes, maar het is wel grappig
Hoe doe je dat dan? gewoon er tegen aan rijden?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen al lol gehad met de spook-schommel? Ik kom meestal niet zo ver als op de filmpjes, maar het is wel grappig
Als je nou eens ff dat filmpje kijktquote:Op maandag 2 juni 2008 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? gewoon er tegen aan rijden?
Ja dat zag ik ook in het filmpje alleen vroeg ik me dus af of je nog iets speciaals moest doen terwijl je er tegen aan rijdt. Maar niet dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou eens ff dat filmpje kijktje moet er inderdaad tegenaan rijden, op het middelste paaltje...
het werkt toch degelijk. het is jou niet geluktquote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef _GdR_ het volgende:
heb t afgelopen vrijdag bij een maatje geprobeerd met de mededeling dat ik een hele vette glitch had.
dus ik proberen. werkt t niet
Zag laats ook een filmpje van iemand die het online deed en zn maat in een heli had het van een afstand gefilmt, echt ubermooiquote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
het werkt toch degelijk. het is jou niet gelukt
zit je snachts tot 6 uur online canon swing te spelen
in het water tussen het eerste eiland en manhatten is het verst dat ik zelf ben gekomen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef jna het volgende:
Waar zit die schommel eigenlijk op de map?
Haha dat werkt echt goed ook.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou gelijk er even bijzegt waar t over gaat anders begrijpt niemand je![]()
Dit dus, overigens kan het ook offline maar het is moelijk om het goed te doen...
Lekker liedje btw![]()
Ik heb er nog 1 besteld ondanks dat ik er al een hebquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sackboy het volgende:
Zowel de 360 Special Edition als de PS3 Special Edition kosten nu ¤60 bij Bart Smit.
Het leuke van Saint's Row is dan wel weer dat je in een parkje kunt chillen met een bongquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb Saint's Row voor de grap weer eens gespeeld, en dan zie je toch echt hoe goed de engine en de physics van GTA IV zijn! Wow, wat een verschil! Zo matig kon ik het me helemaal niet herinneren met Saint's Row, maar in vergelijking met GTA is het puin...
Ik had dus precies het zelfde.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:30 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Gister iemand "Behind enemy lines" gezien? Dit is Bellic! Heeft zelfs het litteken in zn (voor de kijkers) rechter wenkbrouw. Ik denk, deel t ff.
We zijn niet de enige overigens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vladimir+mashkov+niko+bellic&btnG=Google+zoeken&meta=quote:(22:00) aaay ( L ) ( L ): in de film zit iemand die op niko bellic lijkt en iemand die op anelas broer lijkt
Lol, ik had t ook meteen gegooled. Maar t viel me op. Had zitten spelen, de hele dag al, en tijdens het eten die film op staan "and then it hit me". Oh, ff iets heel anders gisteren verhaallijn uitgespeeld en;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik had dus precies het zelfde.
[..]
We zijn niet de enige overigens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vladimir+mashkov+niko+bellic&btnG=Google+zoeken&meta=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op torrent sites kan je alle radio zenders downloaden. ongetwijfeld ook rock radio.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heeft iemand de jingle van Liberty Rock Radio? Die ene die eindiggt met "but the rock lives on!"
Dat mag hij niet van Rockstar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:46 schreef _GdR_ het volgende:
Nico is gewoon op hem gebasseerd en Uwe Boll is stiekem al begonnen met de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook andere einden aan het spel?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:52 schreef Wootism het volgende:
Ff voor diegene die het al uitgespeeld hebben.....
Ik heb hem nu 2x uitgespeeld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope dat is t.
Zijn er ook andere einden aan het spel?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:52 schreef Wootism het volgende:
Ff voor diegene die het al uitgespeeld hebben.....
Ik heb hem nu 2x uitgespeeld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook andere einden aan het spel?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Glennz het volgende:Maar je hebt toch ook wel op andere manieren gesaved? Je moet sowieso niet alleen vertrouwen op de autosave, die is niet echt betrouwbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je, braddah, ik snap je!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef Lyzio het volgende:
Uitgespeeld. Verhaallijn is goed, geweldig zelfs. En toch verdiend deze game geen perfecte score. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er mist iets. Ik mis de bergen en het zand uit SA denk ik. De stad wordt gewoon eentonig op een gegeven moment, dat wilt niet zeggen dat ie niet leeft. Maar toch..
Wrange nasmaak.
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
Hier niet, maar ik hem hem op andere (GTA) forums al een keer of 1000 gezienquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ] deze al langs geweest?
Ik zie gewoon 5 vingersquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ] deze al langs geweest?
hoe houdt ze de lolly dan vast? met alle 5vingers aan 1 kant van de lolly?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 5 vingers![]()
nr. 5 is de duim zijn want je ziet ook dat vinger 3 (de langste) de middelvinger is
'thumb' is de onderkant van de duim (5)
shit net reed ik een tyfuseind om een auto te halen, kom ik in Bohan om ff te pimpen staat de hele fucking straat met die dingenblijft toch een zware minpunt
Dat plakt aan haar tong ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
hoe houdt ze de lolly dan vast? met alle 5vingers aan 1 kant van de lolly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
gruppe sechs? ik ken alleen securicar, maar sowieso heb je na three leaf clover toch nooit meer geldproblemen? tenzij je een heel erge prutser bent, en eigenlijk zelfs dan, alles is gratis te vinden....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
obvious maar toch, easy money:
schiet iemand neer die net gepind heeft of blaas een gruppe sechs wagen op
not in my lobbyquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef J.Herrer het volgende:
Ik draag nu alleen een mes en deagle + armormeer heb ik niet nodig
Mwoah dat geld was bij mij gewoon weer bijna op na een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gruppe sechs? ik ken alleen securicar, maar sowieso heb je na three leaf clover toch nooit meer geldproblemen? tenzij je een heel erge prutser bent, en eigenlijk zelfs dan, alles is gratis te vinden....
nee, ik lieg mezelf helemaal kapot, geld is onder alle omstandigheden in alle fasen van het spel geen probleem
spel al een tijdje uitgespeeld en nog een hoop doorgespeeld maar ik heb toch nog echt iets van 400000 over....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwoah dat geld was bij mij gewoon weer bijna op na een tijdje hoor.
In de tijd tussen de bankoverval en de laatste missie had ik m'n geld er alweer doorheen gejaagdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
spel al een tijdje uitgespeeld en nog een hoop doorgespeeld maar ik heb toch nog echt iets van 400000 over....
daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Lyzio het volgende:
De wereld in SA was diverser. Deze stad, hoe goed en mooi ook, gaat vervelen.
Ben het met je eens, op het feit dat SA de slechtste uit de serie is na. SA is veruit de beste juistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap verder ook niet hoe mensen zo dol enthousiast kunnen zijn over dingen die ze zien en/of meemaken met voorbijgangers. Allemaal leuk en aardig, maar wat is de meerwaarde ervan? Dat geheugen dat daarvoor weggeschreven wordt hadden ze vast beter kunnen gebruiken. Om ergens een locatie te maken die 'ns uit die neon-verlichte-alles-leeft-en-doet-dingen-stad te kunnen ontsnappen. Een bergformatie ofzo.
Daarbij mis ik de assets. Mis ik de grappige echte GTA-dingen. Mis ik het echte "open gevoel". San Andreas -veruit de slechtste uit de serie- had dit wel, en is beduidend kleiner dan IV. Reden? De wereld in SA was diverser. Deze stad, hoe goed en mooi ook, gaat vervelen.
Het sfeertje stond me niet aan. Kwa diversiteit absoluut de beste ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben het met je eens, op het feit dat SA de slechtste uit de serie is na. SA is veruit de beste juist.
Dit snap ik dus werkelijk niet. Zulke details gaan mijn inmiddels goed gevulde carebox in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:25 schreef J.Herrer het volgende:
Lol net kom ik niet al te zacht aangereden en ff iemands kofferbak verbouwd. Zit ik ff te wachten tot diegene doorrijd maar geen reactie, dus ik stap uit om diegene ff in elkaar te rossen, trek ik hem uit de wagen... issie dood
Dat soort kleine dingetjes waardeer ik toch het meest in 't spel
edit: ik heb ook een mooie wagen van de mob gekaapt, Cognoscenti heet ienooit eerder gezien
Inderdaad, call the carepolice and let them come quick in the whogivesafucktruck. Niks mis met het spel verder, maar 'tis ook niet echt worldshocking. En ik kots op details, gewoon omdat het er teveel zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit snap ik dus werkelijk niet. Zulke details gaan mijn inmiddels goed gevulde carebox in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |