kleuters die over andermans moeders beginnen mogen ze van mij ook bannen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad huilen met de pet op, kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
Been there, done that!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Gisteren ook iets doms gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
dan ben je best lomp ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kon ook de schotel van t gebouw af snipen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
boeiend,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wilde die gast bellen, maar kon het nummer niet meer zien door er op in te zoomen, geen HD TV. Krijg je smsjes van Francis: 'bel hem om naar de telefoon te lokken', JA ALS IK ZIJN NUMMER KON LEZEN. Uiteindelijk schoot ik maar gewoon, raam kapot, hij gaat kijken wat er is. Boom.
Bleek dat francis ook nog een 4e smsje stuurde met daarin zijn nummer. Ja, kom je lekker op tijd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie gehaald (ik hoefde niet eens mijn wanted level kwijt te raken. Ik stond buiten tussen de wouten en mijn wanted level was ineens weg![]()
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:26 schreef Bastard het volgende:
Ik probeer het spel vreemd genoeg zo netjes mogelijk te doen, als ik mn auto heel kan laten doe ik het, als ik iemand niet omver hoef te rijden rij ik er om heen, dat soort dingen
Is bagger inderdaad, ook veel problemen met private chat gehad. Nu gaat het wel weer... Geloof ik. Maar met GTA is het nog steeds:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je voor de grap is met xbox bellen.
Na de update heeft iedereen met een speedtouch last van connectie problemen. (maatje van me had er ook last van. maar heeft een livebox.)
MS zelf weet ook niet wat er aan de hand is.
ik zit op 50%quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Uitgespeeld.![]()
Maand lang bewust deze topics vermeden, maar dámn. Vet hoor.
Expres rustig aan gedaan trouwens.
nee man.. ligt aan gta4.. en anders wel aan microsoftquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
Goh toevallig ook een Speedtouchquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh toevallig ook een Speedtouch. Ach zo vet is de multiplayer niet ga het spel denk verkopen met al die online speedtouch problemen.
Hm, zal weer eens m'n stats checken inderdaad. Laatste weken niet gedaan omdat ik ongeveer wist @ hoeveel % 't afgelopen was. Dikke spoiler natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef Dylanesque het volgende:
Gister uitgespeeld, zo'n 60 uur, 65,5 %
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
lol @ http://www.dumpert.nl/med(...)9/experiment_tv.html
thanks voor de bevestiging.. ik hoorde aan het begin mensen roepen dat SR mooier zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb Saint's Row voor de grap weer eens gespeeld, en dan zie je toch echt hoe goed de engine en de physics van GTA IV zijn! Wow, wat een verschil! Zo matig kon ik het me helemaal niet herinneren met Saint's Row, maar in vergelijking met GTA is het puin...
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een onzin, wie is er nou zo bezopen na 8 shotjes?
Maar niet zo overdreven als die vent...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.
Haha, niet de Amerikanen die ik ken, maar deze kennelijk wel ja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
nja tis amerika he. zijn ze niet zoveel gewend enzo.
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Idd, dikke bullshit dit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Dat weet hij niet, hij is er pas sinds gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.
Serieus wat een fokking naaistreek, lekker limited jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sackboy het volgende:
Zowel de 360 Special Edition als de PS3 Special Edition kosten nu ¤60 bij Bart Smit.
Als je nou gelijk er even bijzegt waar t over gaat anders begrijpt niemand jequote:Op maandag 2 juni 2008 12:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen al lol gehad met de spook-schommel? Ik kom meestal niet zo ver als op de filmpjes, maar het is wel grappig
Hoe doe je dat dan? gewoon er tegen aan rijden?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen al lol gehad met de spook-schommel? Ik kom meestal niet zo ver als op de filmpjes, maar het is wel grappig
Als je nou eens ff dat filmpje kijktquote:Op maandag 2 juni 2008 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? gewoon er tegen aan rijden?
Ja dat zag ik ook in het filmpje alleen vroeg ik me dus af of je nog iets speciaals moest doen terwijl je er tegen aan rijdt. Maar niet dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou eens ff dat filmpje kijktje moet er inderdaad tegenaan rijden, op het middelste paaltje...
het werkt toch degelijk. het is jou niet geluktquote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef _GdR_ het volgende:
heb t afgelopen vrijdag bij een maatje geprobeerd met de mededeling dat ik een hele vette glitch had.
dus ik proberen. werkt t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |