Zag laats ook een filmpje van iemand die het online deed en zn maat in een heli had het van een afstand gefilmt, echt ubermooiquote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
het werkt toch degelijk. het is jou niet gelukt
zit je snachts tot 6 uur online canon swing te spelen
in het water tussen het eerste eiland en manhatten is het verst dat ik zelf ben gekomen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef jna het volgende:
Waar zit die schommel eigenlijk op de map?
Haha dat werkt echt goed ook.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou gelijk er even bijzegt waar t over gaat anders begrijpt niemand je![]()
Dit dus, overigens kan het ook offline maar het is moelijk om het goed te doen...
Lekker liedje btw![]()
Ik heb er nog 1 besteld ondanks dat ik er al een hebquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sackboy het volgende:
Zowel de 360 Special Edition als de PS3 Special Edition kosten nu ¤60 bij Bart Smit.
Het leuke van Saint's Row is dan wel weer dat je in een parkje kunt chillen met een bongquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb Saint's Row voor de grap weer eens gespeeld, en dan zie je toch echt hoe goed de engine en de physics van GTA IV zijn! Wow, wat een verschil! Zo matig kon ik het me helemaal niet herinneren met Saint's Row, maar in vergelijking met GTA is het puin...
Ik had dus precies het zelfde.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:30 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Gister iemand "Behind enemy lines" gezien? Dit is Bellic! Heeft zelfs het litteken in zn (voor de kijkers) rechter wenkbrouw. Ik denk, deel t ff.
We zijn niet de enige overigens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vladimir+mashkov+niko+bellic&btnG=Google+zoeken&meta=quote:(22:00) aaay ( L ) ( L ): in de film zit iemand die op niko bellic lijkt en iemand die op anelas broer lijkt
Lol, ik had t ook meteen gegooled. Maar t viel me op. Had zitten spelen, de hele dag al, en tijdens het eten die film op staan "and then it hit me". Oh, ff iets heel anders gisteren verhaallijn uitgespeeld en;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik had dus precies het zelfde.
[..]
We zijn niet de enige overigens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vladimir+mashkov+niko+bellic&btnG=Google+zoeken&meta=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op torrent sites kan je alle radio zenders downloaden. ongetwijfeld ook rock radio.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heeft iemand de jingle van Liberty Rock Radio? Die ene die eindiggt met "but the rock lives on!"
Dat mag hij niet van Rockstar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:46 schreef _GdR_ het volgende:
Nico is gewoon op hem gebasseerd en Uwe Boll is stiekem al begonnen met de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook andere einden aan het spel?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:52 schreef Wootism het volgende:
Ff voor diegene die het al uitgespeeld hebben.....
Ik heb hem nu 2x uitgespeeld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope dat is t.
Zijn er ook andere einden aan het spel?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:52 schreef Wootism het volgende:
Ff voor diegene die het al uitgespeeld hebben.....
Ik heb hem nu 2x uitgespeeld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook andere einden aan het spel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Glennz het volgende:Maar je hebt toch ook wel op andere manieren gesaved? Je moet sowieso niet alleen vertrouwen op de autosave, die is niet echt betrouwbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je, braddah, ik snap je!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef Lyzio het volgende:
Uitgespeeld. Verhaallijn is goed, geweldig zelfs. En toch verdiend deze game geen perfecte score. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er mist iets. Ik mis de bergen en het zand uit SA denk ik. De stad wordt gewoon eentonig op een gegeven moment, dat wilt niet zeggen dat ie niet leeft. Maar toch..
Wrange nasmaak.
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
Hier niet, maar ik hem hem op andere (GTA) forums al een keer of 1000 gezienquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ] deze al langs geweest?
Ik zie gewoon 5 vingersquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ] deze al langs geweest?
hoe houdt ze de lolly dan vast? met alle 5vingers aan 1 kant van de lolly?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 5 vingers![]()
nr. 5 is de duim zijn want je ziet ook dat vinger 3 (de langste) de middelvinger is
'thumb' is de onderkant van de duim (5)
shit net reed ik een tyfuseind om een auto te halen, kom ik in Bohan om ff te pimpen staat de hele fucking straat met die dingenblijft toch een zware minpunt
Dat plakt aan haar tong ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
hoe houdt ze de lolly dan vast? met alle 5vingers aan 1 kant van de lolly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
gruppe sechs? ik ken alleen securicar, maar sowieso heb je na three leaf clover toch nooit meer geldproblemen? tenzij je een heel erge prutser bent, en eigenlijk zelfs dan, alles is gratis te vinden....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
obvious maar toch, easy money:
schiet iemand neer die net gepind heeft of blaas een gruppe sechs wagen op
not in my lobbyquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef J.Herrer het volgende:
Ik draag nu alleen een mes en deagle + armormeer heb ik niet nodig
Mwoah dat geld was bij mij gewoon weer bijna op na een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gruppe sechs? ik ken alleen securicar, maar sowieso heb je na three leaf clover toch nooit meer geldproblemen? tenzij je een heel erge prutser bent, en eigenlijk zelfs dan, alles is gratis te vinden....
nee, ik lieg mezelf helemaal kapot, geld is onder alle omstandigheden in alle fasen van het spel geen probleem
spel al een tijdje uitgespeeld en nog een hoop doorgespeeld maar ik heb toch nog echt iets van 400000 over....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwoah dat geld was bij mij gewoon weer bijna op na een tijdje hoor.
In de tijd tussen de bankoverval en de laatste missie had ik m'n geld er alweer doorheen gejaagdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
spel al een tijdje uitgespeeld en nog een hoop doorgespeeld maar ik heb toch nog echt iets van 400000 over....
daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Lyzio het volgende:
De wereld in SA was diverser. Deze stad, hoe goed en mooi ook, gaat vervelen.
Ben het met je eens, op het feit dat SA de slechtste uit de serie is na. SA is veruit de beste juistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap verder ook niet hoe mensen zo dol enthousiast kunnen zijn over dingen die ze zien en/of meemaken met voorbijgangers. Allemaal leuk en aardig, maar wat is de meerwaarde ervan? Dat geheugen dat daarvoor weggeschreven wordt hadden ze vast beter kunnen gebruiken. Om ergens een locatie te maken die 'ns uit die neon-verlichte-alles-leeft-en-doet-dingen-stad te kunnen ontsnappen. Een bergformatie ofzo.
Daarbij mis ik de assets. Mis ik de grappige echte GTA-dingen. Mis ik het echte "open gevoel". San Andreas -veruit de slechtste uit de serie- had dit wel, en is beduidend kleiner dan IV. Reden? De wereld in SA was diverser. Deze stad, hoe goed en mooi ook, gaat vervelen.
Het sfeertje stond me niet aan. Kwa diversiteit absoluut de beste ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben het met je eens, op het feit dat SA de slechtste uit de serie is na. SA is veruit de beste juist.
Dit snap ik dus werkelijk niet. Zulke details gaan mijn inmiddels goed gevulde carebox in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:25 schreef J.Herrer het volgende:
Lol net kom ik niet al te zacht aangereden en ff iemands kofferbak verbouwd. Zit ik ff te wachten tot diegene doorrijd maar geen reactie, dus ik stap uit om diegene ff in elkaar te rossen, trek ik hem uit de wagen... issie dood
Dat soort kleine dingetjes waardeer ik toch het meest in 't spel
edit: ik heb ook een mooie wagen van de mob gekaapt, Cognoscenti heet ienooit eerder gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |