Dumb question asked by me.quote:
Wat schreef je?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarschijnlijk is het al heel vaak gevraagd, maar ik heb gta 4 op de ps3 gekocht. Nu kreeg sms van unknown. Nu loop ik naar de pier om die missie te doen, maar hij doet het niet meerWat moet ik doen?
-edit-
Na een uur proberen schreef ik dit, en hij doet het gelijk![]()
-edit 2-
Ja denk het ook![]()
Ging helicoptervlucht maken met Brucie, toen deed hij het weer![]()
drugs are bad, mkayquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Pieter-utd het volgende:
-edit-
Na een uur proberen schreef ik dit, en hij doet het gelijk![]()
-edit 2-
Ja denk het ook![]()
Ging helicoptervlucht maken met Brucie, toen deed hij het weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat nou met achievements?
Dat is alleen voor xbox360 ofzo? want een vriend van mij had ze wel op z'n 360 en die was veel minder ver dan ik op m'n ps3
okequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm ja, die zijn er alleen op de Xbox360, ze komen er mogelijk wel aan voor de PS3 in de vorm van Trophies.
Vond hem wel grappig... daarbij... zeg nou zelf waar gaat het over dat je in een spel naar een comedyclub gaat waar iedere avond een andere show is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoort die comedy-act van Ricky Gervais zo enorm ongrappig te zijn? Ik bedoel, het past binnen de complete "haha alles is mislukt" achtige sfeer die GTA neerzet, maar goddamn. Echt minuten van mn leven verloren aan die gast zn gezeik over dikke mensen...
Echt, nog geeneens een glimlach op mn gezicht...
Vind 'm best grappig. Moet wel zeggen dat ik z'n hele show, Fame ook heb gezien, en dat dit volgens mij stukjes daaruit zijn, maar dat 't niet allemaal even goed is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoort die comedy-act van Ricky Gervais zo enorm ongrappig te zijn? Ik bedoel, het past binnen de complete "haha alles is mislukt" achtige sfeer die GTA neerzet, maar goddamn. Echt minuten van mn leven verloren aan die gast zn gezeik over dikke mensen...
Echt, nog geeneens een glimlach op mn gezicht...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:43 schreef davey579 het volgende:
Argh, ben nu bezig met de Out of commission missie.Ik had precies 't zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig... daarbij... zeg nou zelf waar gaat het over dat je in een spel naar een comedyclub gaat waar iedere avond een andere show is.
Gamers zijn verwend en verwaand tegenwoordig
je bent zelf ook dik?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
Ben 2x geweest naar de comedy club, 1 keer over dikke mensen, maar daarvoor over AIDS, en daar kon ik wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
PWNT!!!!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef neggix het volgende:
Alleen onlineFokking 10 minuten zitten wachten en toen gebeurde er nog vrij weinig met alleen een laad scherm ... erg matig....
quote:
quote:
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef rival het volgende:
die show van katt williams is iig zijn echte show!
en die had ik nog niet gezien (gta4 wel)
dus ik was daarover aan het praten met een vriend.. die zegt dat is uit zijn echte show.. hebben we de show en gta even naast elkaar bekeken...
godsgruwelijk net echt
RROD?quote:
idd, dat is fucking gruwelijk. ik had die echte show al gezien en toen ik het in gta zag moest ik vet lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.
Rockstar.
Euh ja die jaquote:
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
Net een gevalletje van ditte;quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....
dat het op dat moment gebeurt, lijkt mij zuiver toeval
OMG! lmao rofl you noob!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
Volgens mij heb je wel gelijk ik kreeg dat duimpje ook altijd alleen als ik bijvoorbeeld gebeld werd en niet mee ging. Volgens mij niet zomaar randomquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Etimm het volgende:
[..]
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞![]()
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerendquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG! lmao rofl you noob!
![]()
Right dat was mijn biomechanische rechter game arm die dat deed.
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
hahaha. Nou ik kan niet op zaterdag en zondag gamen.Anders zat ik er ook bijna elke dag op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik er 1 avond niet was kreeg ik de avond erna steeds naar mijn hoofd...
"waar was je gisteren? was je ziek? we hebben je gemist...." dus ik was er echt veels te veel....
dat was zondag, toen heb ik de computer uitgezet en heb maar een paar dagen rust genomen! misschien vanavond weer
oneerlijk.. hmm nee ik vond ze eerder frustrerend. :p altans soms.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerend![]()
MP nog niet gespeeld dat lijkt me opzich wel leuk!
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
Even een vraagje: Is het mogelijk om versleten vriendschappen weer beter te maken? Heb nu echt geen zin om coninue iets te gaan doen. En waarom bellen ze altijd precies op het moment dat je een doel hebt?
Er zijn toch ook vrienden die iets speciaals kunnen? Is daar een lijst van? Dan weet ik wie ik te vriend wil houden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....
duurt lang.. heel lang.... (maar wil de achievment wel ff halen)
dus wil je die achievement dan zou ik me best doen.. anders lekker laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |