Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig... daarbij... zeg nou zelf waar gaat het over dat je in een spel naar een comedyclub gaat waar iedere avond een andere show is.
Gamers zijn verwend en verwaand tegenwoordig
je bent zelf ook dik?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
Ben 2x geweest naar de comedy club, 1 keer over dikke mensen, maar daarvoor over AIDS, en daar kon ik wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ok, er zijn dus meerdere shows van hem? Dan ga ik er nog wel een paar keer heen, maar iig die over die dikke mensen was echt niet leuk...
PWNT!!!!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef neggix het volgende:
Alleen onlineFokking 10 minuten zitten wachten en toen gebeurde er nog vrij weinig met alleen een laad scherm ... erg matig....
quote:
quote:
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef rival het volgende:
die show van katt williams is iig zijn echte show!
en die had ik nog niet gezien (gta4 wel)
dus ik was daarover aan het praten met een vriend.. die zegt dat is uit zijn echte show.. hebben we de show en gta even naast elkaar bekeken...
godsgruwelijk net echt
RROD?quote:
idd, dat is fucking gruwelijk. ik had die echte show al gezien en toen ik het in gta zag moest ik vet lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat heet het tot in de puntjes uitwerken van een game.
Rockstar.
Euh ja die jaquote:
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
Net een gevalletje van ditte;quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
Ik was gister beetje aan het stunten met de helikopter. Toen ik opeens besloot op te stijgen bleek er een andere helikopter precies boven me te vliegen. Ik ging natuurlijk gewoon door met opstijgen om te kijken of die andere zou crashen ofzo.
De andere helikopter stortte naar beneden gevolgd door een grote explosie. 1 seconde later kreeg ik ineens links boven de radar het "duimpje omlaag" met de naam Brucie ernaast! Blijkbaar vliegt hij ook weleens zelf rond met z'n "bitches"
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je te lang niks van je hebt laten horen, eens in de zoveel tijd krijg je dan een vermindering van je like....
dat het op dat moment gebeurt, lijkt mij zuiver toeval
OMG! lmao rofl you noob!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
Volgens mij heb je wel gelijk ik kreeg dat duimpje ook altijd alleen als ik bijvoorbeeld gebeld werd en niet mee ging. Volgens mij niet zomaar randomquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Etimm het volgende:
[..]
In dat geval krijg je toch ook een smsje? Ik heb geen smsje gehad terwijl dat duimpje verscheen. Ik blijf erbij dat ik brucie uit de lucht heb gevlogen, maar bewijzen wordt lastig want ik schat de kans dat dit weer gebeurt 1 op ∞![]()
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerendquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG! lmao rofl you noob!
![]()
Right dat was mijn biomechanische rechter game arm die dat deed.
ANYWAY. Ik ben werkelijk verslaafd aan GTA 4 multiplayer.
hahaha. Nou ik kan niet op zaterdag en zondag gamen.Anders zat ik er ook bijna elke dag op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik er 1 avond niet was kreeg ik de avond erna steeds naar mijn hoofd...
"waar was je gisteren? was je ziek? we hebben je gemist...." dus ik was er echt veels te veel....
dat was zondag, toen heb ik de computer uitgezet en heb maar een paar dagen rust genomen! misschien vanavond weer
oneerlijk.. hmm nee ik vond ze eerder frustrerend. :p altans soms.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben nog met de missies bezig en die vind ik soms zeer oneerlijk en frustrerend![]()
MP nog niet gespeeld dat lijkt me opzich wel leuk!
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
Even een vraagje: Is het mogelijk om versleten vriendschappen weer beter te maken? Heb nu echt geen zin om coninue iets te gaan doen. En waarom bellen ze altijd precies op het moment dat je een doel hebt?
Er zijn toch ook vrienden die iets speciaals kunnen? Is daar een lijst van? Dan weet ik wie ik te vriend wil houden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat is mogelijk. ben ik nu mee bezig....
duurt lang.. heel lang.... (maar wil de achievment wel ff halen)
dus wil je die achievement dan zou ik me best doen.. anders lekker laten gaan
Online is juist geweldig! De totale onvoorspelbaarheid van de spelers maakt het juist leuk. Je maakt snel vrienden, en vijanden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.
*PLOP* headset er uit.. rustig door gamenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik er 1 avond niet was kreeg ik de avond erna steeds naar mijn hoofd...
"waar was je gisteren? was je ziek? we hebben je gemist...." dus ik was er echt veels te veel....
dat was zondag, toen heb ik de computer uitgezet en heb maar een paar dagen rust genomen! misschien vanavond weer
het werkt altijd! ????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.
dat is gta nou eenmaal? en ik vind de missies hier nog verder uitgedacht dan in de vorige delen..quote:missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn,
naj.. juist met headset ist leuk..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
*PLOP* headset er uit.. rustig door gamen
Inderdaad. Ik kan ook gewoon altijd op multiplayer dus.. ik ben ont-zet-tend verslaafd nu aan multiplayer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
het werkt altijd! ????
ik heb altijd verbinding kunnen maken. zit altijd met meerdere mensen uit mijn lijst online. elke spelmode. wat je kan bedenken alles werkt goed.
heel soms wat mensen met wat lag, maar zelfs dat practisch nooit....
[..]
dat is gta nou eenmaal? en ik vind de missies hier nog verder uitgedacht dan in de vorige delen..
en de multiplayer modus, je kan 16 verschillende dingen doen... met elkaar, tegen elkaar of alleen.. wat je maar wilt
ik ben gisteren ook weer online gegaan, en voor je het weet ben je allang voorbij bedtijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan ook gewoon altijd op multiplayer dus.. ik ben ont-zet-tend verslaafd nu aan multiplayer.
Troost je, ik ook.quote:
Ik ook ja. De eerste paar dagen best veel gespeeld, maar op een of andere manier kan ik er maar niet verslaafd aan rakenquote:
riep ik al voor de releasequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef [b]Merkie het volgende:
GTA4 is online een groot drama. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten, het werkt toch nooit en is daarnaast incompleet.[/b]
Verder valt dat in de puntjes uitwerken ook wel erg tegen. In de puntjes uitwerken noem ik 3 mooie eilanden in plaats van 1, geen pop-in dat je tegen muurtjes aanrijdt voordat je ze ziet, een verhaal wat tenminste werkelijk ergens over gaat, missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn, etc.. GTA4 mist zoveel dingen uit VC en SA
.
Heb hem ook voor een tientje gekocht. Was de bedoeling voor nadat ik gta4 had uitgespeeld.... echter heb gta heel het weekend niet meer aangeraaktquote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu gta IV aan het spelen, maar zag dat Saint Row maar een 10tje kost. Als ik dit spel haal en speel, zou het dan zwaar tegen gaan vallen, omdat je nu gta iv gewend bent?
je moet ook alle auto's gewoon kapot schietenquote:Op maandag 26 mei 2008 08:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan die eerste straat race die je doet vor brucie steeds niet winnen
Blijf dan ook lekker VC en SA spelen. Niemand verplicht je tot het spelen van zo'n kutgame hoor. Gezeik ook altijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Merkie het volgende:
Verder valt dat in de puntjes uitwerken ook wel erg tegen. In de puntjes uitwerken noem ik 3 mooie eilanden in plaats van 1, geen pop-in dat je tegen muurtjes aanrijdt voordat je ze ziet, een verhaal wat tenminste werkelijk ergens over gaat, missies die niet alleen maar uit rijden en schieten bestaan, een multiplayer modus die in een achternamiddag in elkaar geflanst lijkt te zijn, etc.. GTA4 mist zoveel dingen uit VC en SA
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met het online gebeuren ben ik helemaal met je eens. het had zoveel beter gekund.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
mensen met connectie problemen moeten idd hun router/modem nachecken. ik heb er nooit problemen mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat mensen ook wel erg zeiken hoor.
Is er eindelijk een officiele multiplayer in GTA 4, is het nog niet goed en 'kan het nog beter'
Die pauperts met internet problemen moeten zelf maar eens kijken wat er scheelt want overal waar ik het met vrienden heb gespeeld doet hij het normaal (XBOX360)
Bovendien, wat wil je beter zien dan met de multiplayer?
Of dat na de game je medespelers niet terug gaan naar de lobby en vastzitten in Liberty City waar ze niks kunnen doenquote:
Ja heur.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Reken er maar niet op, en als ie wel komt, moet je toch een videokaart hebben ter waarde van 3 xboxen..
Je tering moeder mafkees denk je nu werkelijk dat die mensen er zelf voor kiezen om problemen te hebben met de multiplayer.Elke andere game dat ik online speel op het netwerk werkt wel. Internet werkt en heb NAT 2.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat mensen ook wel erg zeiken hoor.
Is er eindelijk een officiele multiplayer in GTA 4, is het nog niet goed en 'kan het nog beter'
Die pauperts met internet problemen moeten zelf maar eens kijken wat er scheelt want overal waar ik het met vrienden heb gespeeld doet hij het normaal (XBOX360)
Bovendien, wat wil je beter zien dan met de multiplayer?
DMZ al geprobeerd trouwens?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je tering moeder mafkees denk je nu werkelijk dat die mensen er zelf voor kiezen om problemen te hebben met de multiplayer.Elke andere game dat ik online speel op het netwerk werkt wel. Internet werkt en heb NAT 2.
Van alles geprobeerd poorten geforward, firewall uitgeschakeld, poorten opengegooid alles zonder resultaat.
Het grappige is dat ik wel gewoon in de lobby's kom en zelf een stukje ingame maar na 20 seconden word ik gewoon gedisconnect. De communicatie is er maar door een of andere redenen wordt het toch verbroken.
Wie is hier nu de paupert lul. Dat jij er geen problemen mee heb is een ding maar ga mij en anderen die er wel last van hebben niet zomaar voor paupert uitschelden. Je kent me niet en als je me wel zou kennen dan had je dit ook nooit getypt.
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DMZ al geprobeerd trouwens?
ontopic:
Ik heb alleen de eerste GTA gedaan, en speel GTA4 op de PS3.
Vanavond voor het eerste met 2 gasten van fok! zitten gamen,
en heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen.
Dit spel ben ik voorlopig nog niet op uitgekeken!
(zegt iemand die normaal alleen shooters speelt)
moet je voor de grap is met xbox bellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DMZ niet mogelijk op een speedtouch 546.
Inderdaad huilen met de pet op, kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.quote:
kleuters die over andermans moeders beginnen mogen ze van mij ook bannen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad huilen met de pet op, kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
Been there, done that!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
kneuzen zoals jij zouden een forumban voor het leven opgelegd moeten krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Gisteren ook iets doms gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga naar het dak van die flat... right.. ik om het gebouw heen gelopen om te zien of er een trap was. Nee, was er niet.. wel van die brandtrappen.
Maar daar kon ik niet bij
Dus auto pakken.. kom ik op straat, mn auto weg! .. Goed jatten we een ander... mooi dat zag de politie.Dus die ster wegrijden, terug komen, achterom rijden met de auto en onder de trap gezet.
Op de auto geklommen, springen.. nee kom er nog net niet bij he.
Hee, als ik nou zon vuilcontainer er onder schuif met mijn auto, en dan op de vuilcontainer ga staan??
Dus zogezegd, er onder gezet... op de container staan. Maar de container stond scheef, dus hij pakt het trappetje niet goed.
Weer er af.... in de auto... stukje duwen... container recht.
Op de container klimmen... pakt het trappetje gewoon niet!!
Is er dan nog een andere trap
Voor het gebouw gelopen,... min of meer zelfde verhaal.. het word al donker in het spel... en ik sta te springen naar een luifel.... dat er op dat moment een deur open gaat van het gebouw waar ik in wil he:''''''')
Right, door de deur naar binnen... en dan door het trappenhuis naar boven!!
dan ben je best lomp ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kon ook de schotel van t gebouw af snipen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
boeiend,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wilde die gast bellen, maar kon het nummer niet meer zien door er op in te zoomen, geen HD TV. Krijg je smsjes van Francis: 'bel hem om naar de telefoon te lokken', JA ALS IK ZIJN NUMMER KON LEZEN. Uiteindelijk schoot ik maar gewoon, raam kapot, hij gaat kijken wat er is. Boom.
Bleek dat francis ook nog een 4e smsje stuurde met daarin zijn nummer. Ja, kom je lekker op tijd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie gehaald (ik hoefde niet eens mijn wanted level kwijt te raken. Ik stond buiten tussen de wouten en mijn wanted level was ineens weg![]()
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:26 schreef Bastard het volgende:
Ik probeer het spel vreemd genoeg zo netjes mogelijk te doen, als ik mn auto heel kan laten doe ik het, als ik iemand niet omver hoef te rijden rij ik er om heen, dat soort dingen
Is bagger inderdaad, ook veel problemen met private chat gehad. Nu gaat het wel weer... Geloof ik. Maar met GTA is het nog steeds:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je voor de grap is met xbox bellen.
Na de update heeft iedereen met een speedtouch last van connectie problemen. (maatje van me had er ook last van. maar heeft een livebox.)
MS zelf weet ook niet wat er aan de hand is.
ik zit op 50%quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Uitgespeeld.![]()
Maand lang bewust deze topics vermeden, maar dámn. Vet hoor.
Expres rustig aan gedaan trouwens.
nee man.. ligt aan gta4.. en anders wel aan microsoftquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
Goh toevallig ook een Speedtouchquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb ook zo'n speedtouch experia box, alleen maar problemen online op den ps3. Bagger experiabox.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh toevallig ook een Speedtouch. Ach zo vet is de multiplayer niet ga het spel denk verkopen met al die online speedtouch problemen.
Hm, zal weer eens m'n stats checken inderdaad. Laatste weken niet gedaan omdat ik ongeveer wist @ hoeveel % 't afgelopen was. Dikke spoiler natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef Dylanesque het volgende:
Gister uitgespeeld, zo'n 60 uur, 65,5 %
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
lol @ http://www.dumpert.nl/med(...)9/experiment_tv.html
thanks voor de bevestiging.. ik hoorde aan het begin mensen roepen dat SR mooier zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb Saint's Row voor de grap weer eens gespeeld, en dan zie je toch echt hoe goed de engine en de physics van GTA IV zijn! Wow, wat een verschil! Zo matig kon ik het me helemaal niet herinneren met Saint's Row, maar in vergelijking met GTA is het puin...
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een onzin, wie is er nou zo bezopen na 8 shotjes?
Maar niet zo overdreven als die vent...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
8 shotjes pure whiskey voel je wel hoor.
Haha, niet de Amerikanen die ik ken, maar deze kennelijk wel ja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
nja tis amerika he. zijn ze niet zoveel gewend enzo.
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Idd, dikke bullshit dit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn er zo veel GTA4 topics, is 1 niet genoeg?
Dat weet hij niet, hij is er pas sinds gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken, maar de modjes vinden blijkbaar van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |