quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
Doen jullie trouwens veel met de heli? Ik deed in andere GTA's altijd veel missies met de heli maar dat gaat nu niet echt meer das wel jammer
Ik heb nog geen eens in een heli gevlogen!quote:
Ja dat vind ik echt geniaal bedachtquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens in een heli gevlogen!
To be sure, je kan toch je mobiel op stil zetten, zodat het spel ook stil staat?
Ik doe meestal een half uurtje beetje rond klote en dan 1 of 2 missies en dan weer beetje nix. Zit nu op 42,67% en 29 uur gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:27 schreef DSS24 het volgende:
Betere functie inderdaad. Alleen door al die letters op mijn radar ben ik er nog niet aan toe gekomen om allerlei functies te testen of gewoon te free roamen. Het verhaal en de missies vragen om uitgespeeld te worden.
Dat doe ik nu nooit meerquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ook, ik geniet van dit spel.
Af en toe missies, dan beetje kloten, met Jacob/Roman/Brucie op stap.
Heerlijk
Maar als je eenmaal de functies kan gebruiken die verschillende vrienden aanbieden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nooit meerVolgens mij haten ze me ook allemaal nu
![]()
Vond dat in het begin wel leuk maar nu heb ik er echt geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je dan de vriendschap blijven onderhouden, anders gaat het weer weg ofzo?
ik deed in san andreas bijna alles met de heli... nu doe ik alles met een taxiquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich vond ik hem wel geheim want je ziet hem ook niet rijden! Pas als je er zelf in rijd zie je er 10 in een minuutGeluid is wel vet!
Doen jullie trouwens veel met de heli? Ik deed in andere GTA's altijd veel missies met de heli maar dat gaat nu niet echt meer das wel jammer
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal de functies kan gebruiken die verschillende vrienden aanbieden.
ZoalsVolgens mij gaan die weer weg maar ik weet niet want gebruik dat allemaal toch niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je dan de vriendschap blijven onderhouden, anders gaat het weer weg ofzo?
Taxi gebruik ik bijna nooit alleen als ik een missie verkloot maar verder rij ik het liefste van rechts onder naar links bovenKilometers maken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik zette hem even in het 360 topic. Had nieyt gezien dat dit het algemene topic wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mag je het toch niet vertellen van je vriendin?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zette hem even in het 360 topic. Had nieyt gezien dat dit het algemene topic was
Als we nou niko zouden kunnen huren zou ik het misschien nog wel doen ookquote:
Idd fuck dat. Kun je die teef van een michelle ook niet dumpen of doodschieten? Heel dat sociale gedoe boeit me geen reet. Ff langs de cluckin bell om de hoek en gauw weer terug.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nooit meerVolgens mij haten ze me ook allemaal nu
![]()
Vond dat in het begin wel leuk maar nu heb ik er echt geen zin meer in
Ik vond in het begin dat darten en bowlen nog wel tof of ff zuupen in het cafe maja nu doe ik dat nooit meer maakt volgens mij ook niet heel veel uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Idd fuck dat. Kun je die teef van een michelle ook niet dumpen of doodschieten? Heel dat sociale gedoe boeit me geen reet. Ff langs de cluckin bell om de hoek en gauw weer terug.
Zitten er in Multiplayer ook peds?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:58 schreef rival het volgende:
de laastte dagen zit ik meestal te free roamen in een party....
zitten we met een mannetje of 4-6 (nl) in party mode ofzo.... dat vind ik leuker dan single player free roamen...
nu komt er af en toe nog iemand op je knallen e.d.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
tvp: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV
Boeien! Als het maar handig is!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wikigtawat een kansloze ripoff van wikipedia
Ah dat is wel beters. Anders vind ik het zo leeg namelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
voetgangers? ja man. ook auto's en motoren... je kan ook politie aan of uit zetten....
Je hebt voor bijna elk onderwerp/spel wel een wiki.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wikigtawat een kansloze ripoff van wikipedia
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond in het begin dat darten en bowlen nog wel tof of ff zuupen in het cafe maja nu doe ik dat nooit meer maakt volgens mij ook niet heel veel uit
Nou t kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja 1 of 2x is leuk, maar daarna heb je het ook wel gehad hoor. Dat gezeik van die kut Roman dat ie wéér wil gaan zuipen.. Gaap.
Anyway, boeit het dus als ik michelle dood schiet?
dan haal ik dr wel niet opquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:34 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nou t kan nietje kan dr ook niet laten verdrinken ofzo, mocht ze toch dood gaan door aangereden te worden bijv, moet je dr vervolgens bij het ziekenhuis ophalen
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Glennz het volgende:
hoe rekenen jullie hoeveel uren jullie gespeeld hebben. gewoon bij stats ofzo?
DUHquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Glennz het volgende:
hoe rekenen jullie hoeveel uren jullie gespeeld hebben. gewoon bij stats ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef KarnSuk het volgende:Buiten de missies om is het makkelijk maar geloof dat je nu niet kan saven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
Anders die chopper neer crashen voor je hideout en dan snel naar binnen en saven dan ben je ze kwijt!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
idd, dat is vet droogquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt alles staat bij de stats dat niet meer normaalWel lachen om eens door te kijken!
of als je zin hebt in een mijl tot een halve mijl zwemmen kan je ook ff een voorsprong nemen op die heli van de cops, op open zee (en bij hoge snelheid) uit de heli springen, tegen de tijd dat je in het water terechtkomt ben je bijna uit je wanted-ring, stukje zwemmen uit de cirkel, wachten en daarna terug naar de stad zwemmenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Buiten de missies om is het makkelijk maar geloof dat je nu niet kan saven toch?
Anders die chopper neer crashen voor je hideout en dan snel naar binnen en saven dan ben je ze kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |