Bwhahahahahahahaha.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef MLI het volgende:
Zelfs mensen van Fok die me via MSN rickrollen.
Nergens op klikken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
Hoe kun je je wapenen tegen rickrollen?
Ha! Daar klik ik dus mooi niet hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Peuken halen.
Bij gevallen zoals hierboven in post #8 van PeZu trap ik er vrijwel zeker in.
Ja, ik heb ook al eens op jouw sig geklikt. Maar toen had ik nog niet gehoord van het fenomeen Rickrollen. Toen vond ik het alleen irritant dat er steeds linkjes kwamen naar dat filmpje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:48 schreef Biancavia het volgende:
In elk geval niet zo vaak als dat ik anderen gerickrolled heb.
Jij hebt mij ook gerickrolled!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:50 schreef PeZu het volgende:
na 1 keer een browser verneukende rick roll ben ik er nie tmee rin getrapt, ik link tjek altijd nml vooral op fok_!
anti rick roll tool hier te downloadenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al eens op jouw sig geklikt. Maar toen had ik nog niet gehoord van het fenomeen Rickrollen. Toen vond ik het alleen irritant dat er steeds linkjes kwamen naar dat filmpje.. Die schrijnende toestand hield ruim 2 dagen aan.
Je klinkt alsof je op zondag 2x naar de kerk gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
0 keer.![]()
Kleuters heb ik niet op msn en op FOK! check je een linkt toch?
Nee, ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
0 keer.![]()
Kleuters heb ik niet op msn en op FOK! check je een linkt toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Dubbel, slotje.
Hoe vaak al gerickrolled?
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je op zondag 2x naar de kerk gaat.
Kut, ik klikte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Dubbel, slotje.
Hoe vaak al gerickrolled?
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaatquote:
Als je klikhappy bent gaat dat niet op, okee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaat
Ik wordt nooit meer gerickrolled!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaat
ooh das vreemd want ik las netquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je klikhappy bent gaat dat niet op, okee.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben er al aan gewend, ik negeer het.
Dat verneukt dus telkens mijn kansen op ontmaagding.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
misschien is dit iets voor je www.bantherickroll.comquote:
ik heb geklikt en en hele nummer gezien. Wat een grafmuziek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien is dit iets voor je www.bantherickroll.com
fyi nog steeds maar 1xquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
alweer? dat meen je nietquote:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Niet klikken ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:40 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.antirickroll.com
Schijnt ook er goed te werken.
Dat is wel heel ingenieus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kut, ik ook weer.. again, wel een verdomd slimme haha!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:42 schreef Redis het volgende:
[..]
Dat was dus de 1e keer dat gerickrolled ben, wist niet eens wat het was
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:de clip is echt vaag, aangzeien die stem veel te laag is voor dat jochie.
Wel een lekker nummer.
ik klikte te snel voordat ik kon nadenkenquote:
Hier trap ik dus wel in hè.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
staat zelfs een stukje over op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1567362/23/Rickrollen_nieuwe_internethype.html
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Best bekeken filmpje van het jaar gok ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:34 schreef Jac0bus het volgende:
Ook behoorlijk vaak, alleen kan ik er altijd wel om lachen![]()
Wel geleerd dat je niet zomaar op links moet klikken die leiden naar een tinyurl of een youtube, dan kom je wel zoals die 12 miljoen anderen bij die Rickroll terecht
kankerrr, en ik was zo op mijn hoedequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Dat was m'n 15de ofzo. Nu trap ik er niet meer in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kankerrr, en ik was zo op mijn hoede
Godverdomme, dat was dus de 16de.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ link | afbeelding ]
proberen te RickRollen via MSN = royal sadness
Ik ben best goed in RR'en merk ikquote:
iets minder jolig gebracht en ik had op [afbeelding] gedruktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat een koning plaatje is dat zeg!Zelden zo hard gelachen om een droog plaatje.
![]()
![]()
Bijna inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets minder jolig gebracht en ik had op [afbeelding] gedrukt
quote:
quote:
Je bent geslaagd in je opzet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben best goed in RR'en merk ikgewoon de lat wat hoger leggen dan "hier een tooltje tegen rickrollen" en iets bedenken waar je zonder te denken op zou klikken.
Damnquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ link | afbeelding ]
proberen te RickRollen via MSN = royal sadness
Het is niet eens een rickroll!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef 9 het volgende:
www.rickrolldetector.com
Firefox plugin, werkt goed
FUCKquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Leso_Varen het volgende:
http://www.antirickroll.hyves.nl
Een anti-Rickroll hyve
Klootzakquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Luco zegt:
die met dat oranje haar is geniaal :"D!
gert zegt:
ben nu aant kijken
Luco zegt:
Rick rolled :'D
*
gert zegt (13:21):
ik zie nog geen bloopers
Luco zegt (13:21):
omfg, ken ej rickrollen niet?
godverdomme hoerenkankerkachel smerige grafpoll van jequote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Qwea het volgende:
hey maar even serieus voor zover dat kan he....
wat is hier nou de humor van? Een linkje met een tubgirl eronder snap ik nog, das keiranzig. Maar deze vat ik dus echt niet
lol, dankzij de rickroll detector klikte ik er niet opquote:Op maandag 19 mei 2008 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.
http://edition.cnn.com/2008/US/05/19/rick.rolled/index.html
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lol, dankzij de rickroll detector klikte ik er niet op
ja, daar ga ik dus mooi niet op klikken he.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.
http://edition.cnn.com/2008/US/05/19/rick.rolled/index.html
tuurlijk welquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was m'n 15de ofzo. Nu trap ik er niet meer in.
Oh Noes, ik ben ge Spandau-tquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef katerwater het volgende:
Ik ben die rickroll beu![]()
maar ik heb een mooi alternatief![]()
ps: de link is echt geen ricklol, trust me!![]()
Hier en hier vind je tutorials! Belangrijkste ding: zorg dat mensen er makkelijk op klikken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Daar moet je helaas een natuurtalent voor zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Jammer dat die alleen met de kut-lay-out werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Goeie, jammer dat je het ziet iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Leuk restaurantje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
You just got rickrolledquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
Ik moest m'n browser handmatig beëindigen want er kwamen wel 100 van die meldingen toen ik 't venster wilde sluiten.
ban
Ik ook. En even meedansen natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef zarGon het volgende:
Dit zijn de leukere linkjes:
Ik luister elke Rickroll gewoon af, trouwens. Soms ook meezingen enzo..
.
Snakey, heb je dat zelf ook ondervonden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Das de foute rickroll.
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
zei ik tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
haha je bent nergens meer veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef MissJ het volgende:
Ik ben vannochtend gvd gerickrolled door mijn wekkerradio![]()
![]()
![]()
Werd rond 9.00 wakker en vond het te vroeg om op te staan, dus ik dacht ik doe ff lekker de radio aan.... Nou gelijk BOEM daar kwam ie, luid en duidelijk, onze Rick A.![]()
Ik moest gelijk heel hard lachen, dus dat was wel vrolijk wakker worden zeg maar
Elke rickroll is een herinnering opzichquote:
Nou inderdaadquote:
Yer I know. Daarom hou ik dan ook van je.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:04 schreef Angst het volgende:
[..]
zei ik toch
dat het opnieuw zou gebeuren
Wees blij, ik kan geeneens youtube beluisteren, moet flash-player ofzo downloaden Nou afijn, ik dus dat proberen te downloaden. Kan ik het niet eens downloadenquote:
Geniale actie van YouTube.quote:Rickroll is een internetgrap. Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziek video Never Gonna Give You up van Rick Astley wordt afgespeeld. Deze grap begon in 2007, toen werden mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt naar de video van Rick Astley op Youtube.
Inmiddels is Rickroll een groot fenomeen geworden. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website Youtube op 1 april alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.
Een dag niet gerickrolled is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Elke rickroll is een herinnering opzich
Al minstens een keer of 20..quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef MLI het volgende:
Ik al een keer of 19, ik trap er elke keer weer in. Zelfs mensen van Fok die me via MSN rickrollen
. Ik vind het nu niet leuk meer
_!
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wsl veronica op de radio(kutcafé dus) want ik hoorde hem ook
_!
ik kan het helemaal meezingenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef zarGon het volgende:
Dit zijn de leukere linkjes:
Ik luister elke Rickroll gewoon af, trouwens. Soms ook meezingen enzo..
.
Goed geprobeerd, maar ik ben er niet ingeluisdquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef vuhuy het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ link | afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schaam.
whehehequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar ik ben er niet ingeluisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik gebruik de bagger layout nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef vuhuy het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ link | afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schaam.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
wheheheik selecteer spoilers anders en heb de baggerlayout niet hehe antirickrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |