dat dusquote:Op zondag 18 mei 2008 16:09 schreef Biancavia het volgende:
Dat was voor de Marokkanen die zaten te kijken.
Wat voor Switch?quote:Elke keer weer, dan komt er iets in het nieuws, en dan wordt uitgelegd wat dat is,
Bijvoorbeeld, auswitch,
"Een groep van circa dertig Marokkaanse mannen uit Amsterdam-West heeft zondag een krans gelegd bij Auswitch. Het voormalige concentratiekamp werd in de 2e wereldoorlog, die plaats vond tussen 1939 en 1940 gebruikt om joden te vergassen"
Goh, echt? , dat krijg je in groep 7 met geschiedenis, welke toegevoegde waarde heeft dit aan het nieuwsbericht? Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te geven
klacht, zie tt
waarom dat?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat voor Switch?
Ik geloof dat jij ook nog enige uitleg nodig hebt over dit onderwerp
"allebei" dan nog altijdquote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef moonmovies het volgende:
waarom dat?
auswitch / auschwitz
t kan allebij
de 2e wereldoorlog was van 1939 tot 1940?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:04 schreef moonmovies het volgende:
Elke keer weer, dan komt er iets in het nieuws, en dan wordt uitgelegd wat dat is,
Bijvoorbeeld, auswitch,
"Een groep van circa dertig Marokkaanse mannen uit Amsterdam-West heeft zondag een krans gelegd bij Auswitch. Het voormalige concentratiekamp werd in de 2e wereldoorlog, die plaats vond tussen 1939 en 1940 gebruikt om joden te vergassen"
dat zal dan wel een andere oorlog geweest zijn denk ik. TS heeft in groep 7 al geleerd dat het 39-40 was. Ik ben echt te lang van school al. Zo zie je maar weer dat je toch vergeet wat je geleerd hebt op school.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:08 schreef 323i het volgende:
Vreemd hé, die bevrijding in 1945.
allebijquote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef moonmovies het volgende:
[..]
waarom dat?
auswitch / auschwitz
t kan allebij
hmm, je hebt me zojuist gerickrolledquote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kuttopic.
Woorden schieten tekort.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:04 schreef moonmovies het volgende:
Elke keer weer, dan komt er iets in het nieuws, en dan wordt uitgelegd wat dat is,
Bijvoorbeeld, auswitch,
Goh, echt?, dat krijg je in groep 7 met geschiedenis, welke toegevoegde waarde heeft dit aan het nieuwsbericht? Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te geven
![]()
klacht, zie tt
quote:In sommige landen is op dit moment niet genoeg voedsel. Mensen hebben honger. Ook in landen waar normaal gesproken wel genoeg te eten is. Belangrijke leiders hebben een paar weken geleden afgesproken dat ze dat probleem willen oplossen. Ze geven meer geld uit aan landbouw.
President Bush van de Verenigde Staten wil nog 500 miljoen euro extra uitgeven aan landbouw in de wereld. Met dat geld wil hij ervoor zorgen dat er meer eten is, zodat minder mensen honger hebben.
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op zondag 18 mei 2008 18:49 schreef Rosbief het volgende:
Vind ik wel meevallen, het jeugdjournaal is pas erg![]()
[..]
RICKROLL'Dquote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Asgard het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Is dit waar of heb je het net zitten verzinnen?
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)2/voedselcrisis.htmlquote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Asgard het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Is dit waar of heb je het net zitten verzinnen?
Prachtige en doeltreffende samenvatting, hulde.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:09 schreef Biancavia het volgende:
Dat was voor de Marokkanen die zaten te kijken.
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:49 schreef Rosbief het volgende:
Vind ik wel meevallen, het jeugdjournaal is pas erg![]()
[..]
terecht, gezien de OPquote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef moonmovies het volgende:
[..], maar het normale nieuws begint er anders ook al op te lijke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |