Ik kijk ook niet.... dat is mij veel te laat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef akaeenkutwijf het volgende:
Als het je irriteert dan kijk je het toch niet![]()
LF moet gewoon weer straatremixes gaan maken![]()
![]()
slechte programma's komen altijd laatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet.... dat is mij veel te laat.
Generaliseren -1quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:33 schreef akaeenkutwijf het volgende:
[..]
slechte programma's komen altijd laat
kutquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Generaliseren -1
Overigens kan een programma nog steeds irritant zijn zonder dat je het daadwerkelijk bekijkt.
dat accent is echt te erg iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef Afwazig het volgende:
Ik erger me alleen al aan zijn stem.
Jau stèm is baloinraik, dus vertel jauw ideeun en weij zorguh dat ut op de politieke aigendaa komp.
Kanker toch op man proleet.
Hoe weet jij dat nou weer? je wilt toch niet beweren dat jij geregeld naar die nickelodinges zit te kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Pumatje het volgende:
Gelukkig gaat Yes-R ook die kant op want die heeft het tegenwoordig heel erg druk met Nickelodeon
ik wel!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? je wilt toch niet beweren dat jij geregeld naar die nickelodinges zit te kijken?
zker wel, ik vind die tekenfilm van ehm.. catscratch helemaal de bomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? je wilt toch niet beweren dat jij geregeld naar die nickelodinges zit te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |