Bwhahahahahahahaha.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef MLI het volgende:
Zelfs mensen van Fok die me via MSN rickrollen.
Nergens op klikken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
Hoe kun je je wapenen tegen rickrollen?
Ha! Daar klik ik dus mooi niet hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Peuken halen.
Bij gevallen zoals hierboven in post #8 van PeZu trap ik er vrijwel zeker in.
Ja, ik heb ook al eens op jouw sig geklikt. Maar toen had ik nog niet gehoord van het fenomeen Rickrollen. Toen vond ik het alleen irritant dat er steeds linkjes kwamen naar dat filmpje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:48 schreef Biancavia het volgende:
In elk geval niet zo vaak als dat ik anderen gerickrolled heb.
Jij hebt mij ook gerickrolled!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:50 schreef PeZu het volgende:
na 1 keer een browser verneukende rick roll ben ik er nie tmee rin getrapt, ik link tjek altijd nml vooral op fok_!
anti rick roll tool hier te downloadenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al eens op jouw sig geklikt. Maar toen had ik nog niet gehoord van het fenomeen Rickrollen. Toen vond ik het alleen irritant dat er steeds linkjes kwamen naar dat filmpje.. Die schrijnende toestand hield ruim 2 dagen aan.
Je klinkt alsof je op zondag 2x naar de kerk gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
0 keer.![]()
Kleuters heb ik niet op msn en op FOK! check je een linkt toch?
Nee, ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
0 keer.![]()
Kleuters heb ik niet op msn en op FOK! check je een linkt toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Dubbel, slotje.
Hoe vaak al gerickrolled?
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je op zondag 2x naar de kerk gaat.
Kut, ik klikte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Dubbel, slotje.
Hoe vaak al gerickrolled?
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaatquote:
Als je klikhappy bent gaat dat niet op, okee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaat
Ik wordt nooit meer gerickrolled!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gratis tip, als je met je muis over een lijnk je gaat zie je linksonder waar ie naar toe gaat
ooh das vreemd want ik las netquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je klikhappy bent gaat dat niet op, okee.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben er al aan gewend, ik negeer het.
Dat verneukt dus telkens mijn kansen op ontmaagding.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
misschien is dit iets voor je www.bantherickroll.comquote:
ik heb geklikt en en hele nummer gezien. Wat een grafmuziek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien is dit iets voor je www.bantherickroll.com
fyi nog steeds maar 1xquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
alweer? dat meen je nietquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
Poll: Hoe vaak ben jij geRickrolled?Niet! 0 -5 keer. 5 - 10 keer. 10 - 25 keer. Meer dan 25 keer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |