Hier en hier vind je tutorials! Belangrijkste ding: zorg dat mensen er makkelijk op klikken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Daar moet je helaas een natuurtalent voor zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Jammer dat die alleen met de kut-lay-out werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Goeie, jammer dat je het ziet iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Leuk restaurantje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
You just got rickrolledquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
Ik moest m'n browser handmatig beëindigen want er kwamen wel 100 van die meldingen toen ik 't venster wilde sluiten.
ban
Ik ook. En even meedansen natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef zarGon het volgende:
Dit zijn de leukere linkjes:
Ik luister elke Rickroll gewoon af, trouwens. Soms ook meezingen enzo..
.
Snakey, heb je dat zelf ook ondervonden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Das de foute rickroll.
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
zei ik tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |