Hier en hier vind je tutorials! Belangrijkste ding: zorg dat mensen er makkelijk op klikken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Daar moet je helaas een natuurtalent voor zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Jammer dat die alleen met de kut-lay-out werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Goeie, jammer dat je het ziet iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Leuk restaurantje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
You just got rickrolledquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
Ik moest m'n browser handmatig beëindigen want er kwamen wel 100 van die meldingen toen ik 't venster wilde sluiten.
ban
Ik ook. En even meedansen natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef zarGon het volgende:
Dit zijn de leukere linkjes:
Ik luister elke Rickroll gewoon af, trouwens. Soms ook meezingen enzo..
.
Snakey, heb je dat zelf ook ondervonden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Das de foute rickroll.
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
zei ik tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
haha je bent nergens meer veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef MissJ het volgende:
Ik ben vannochtend gvd gerickrolled door mijn wekkerradio![]()
![]()
![]()
Werd rond 9.00 wakker en vond het te vroeg om op te staan, dus ik dacht ik doe ff lekker de radio aan.... Nou gelijk BOEM daar kwam ie, luid en duidelijk, onze Rick A.![]()
Ik moest gelijk heel hard lachen, dus dat was wel vrolijk wakker worden zeg maar
Elke rickroll is een herinnering opzichquote:
Nou inderdaadquote:
Yer I know. Daarom hou ik dan ook van je.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:04 schreef Angst het volgende:
[..]
zei ik toch
dat het opnieuw zou gebeuren
Wees blij, ik kan geeneens youtube beluisteren, moet flash-player ofzo downloaden Nou afijn, ik dus dat proberen te downloaden. Kan ik het niet eens downloadenquote:
Geniale actie van YouTube.quote:Rickroll is een internetgrap. Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziek video Never Gonna Give You up van Rick Astley wordt afgespeeld. Deze grap begon in 2007, toen werden mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt naar de video van Rick Astley op Youtube.
Inmiddels is Rickroll een groot fenomeen geworden. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website Youtube op 1 april alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.
Een dag niet gerickrolled is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Elke rickroll is een herinnering opzich
Al minstens een keer of 20..quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef MLI het volgende:
Ik al een keer of 19, ik trap er elke keer weer in. Zelfs mensen van Fok die me via MSN rickrollen
. Ik vind het nu niet leuk meer
_!
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wsl veronica op de radio(kutcafé dus) want ik hoorde hem ook
_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |