Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Qwea het volgende:
hey maar even serieus voor zover dat kan he....
wat is hier nou de humor van? Een linkje met een tubgirl eronder snap ik nog, das keiranzig. Maar deze vat ik dus echt niet
lol, dankzij de rickroll detector klikte ik er niet opquote:Op maandag 19 mei 2008 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.
http://edition.cnn.com/2008/US/05/19/rick.rolled/index.html
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lol, dankzij de rickroll detector klikte ik er niet op
ja, daar ga ik dus mooi niet op klikken he.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het nu wereldwijd is, zelfs CNN bericht erover.
http://edition.cnn.com/2008/US/05/19/rick.rolled/index.html
tuurlijk welquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was m'n 15de ofzo. Nu trap ik er niet meer in.
Oh Noes, ik ben ge Spandau-tquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef katerwater het volgende:
Ik ben die rickroll beu![]()
maar ik heb een mooi alternatief![]()
ps: de link is echt geen ricklol, trust me!![]()
Hier en hier vind je tutorials! Belangrijkste ding: zorg dat mensen er makkelijk op klikken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Daar moet je helaas een natuurtalent voor zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef iuvenis het volgende:
Ik kan niet Rickrollen, kan iemand mij het leren?
Jammer dat die alleen met de kut-lay-out werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Goeie, jammer dat je het ziet iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat de beste manier is om niet ge-rickrolled te worden?
[ link | afbeelding ]
Leuk restaurantje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Er is een Rickroll meeting in restaurant de vossenheuvel
You just got rickrolledquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
Ik moest m'n browser handmatig beëindigen want er kwamen wel 100 van die meldingen toen ik 't venster wilde sluiten.
ban
Ik ook. En even meedansen natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:51 schreef zarGon het volgende:
Dit zijn de leukere linkjes:
Ik luister elke Rickroll gewoon af, trouwens. Soms ook meezingen enzo..
.
Snakey, heb je dat zelf ook ondervonden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef 9 het volgende:
Das de foute rickroll.
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
zei ik tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geklikt om het zeker te weten, anders zou ik geen ban aangevraagd hebben. Maar ik ben inderdaad gerickrolled, als dat je vraag is.
haha je bent nergens meer veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef MissJ het volgende:
Ik ben vannochtend gvd gerickrolled door mijn wekkerradio![]()
![]()
![]()
Werd rond 9.00 wakker en vond het te vroeg om op te staan, dus ik dacht ik doe ff lekker de radio aan.... Nou gelijk BOEM daar kwam ie, luid en duidelijk, onze Rick A.![]()
Ik moest gelijk heel hard lachen, dus dat was wel vrolijk wakker worden zeg maar
Elke rickroll is een herinnering opzichquote:
Nou inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |