Dat wilde ik eerst doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
idd.. veel beter.. wank TT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Kut TT![]()
Dit had de TT moeten zijn: Stage SC #428 The roof, the roof, the roof is on fire
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
Ik heb me nog ingehoudenquote:
Een eigen naamtopic over 3 fipo'squote:
Weet ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
daar werd ik toch ook afgefakkeld..? payback timequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Een eigen naamtopic over 3 fipo's![]()
[..]
Weet ik
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hier
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog wasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Haha het is ook echt Yesse-gate ook he?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
Ik hou me ook vastquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog was
Maar als dat niet zo is: Yesse, hou je vast
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doen
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapotquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?Alles kan
Precies. Maar zo is het ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapot
ik zou dat geen vervelende pijn willen noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
Ik ken de term "Alles kan kapot" vooral uit de relatie-wereldquote:
Hangt van de situatie af zeg maarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
het ligt aan jou..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:30 schreef jna het volgende:
ligt het nou aan mij of is het vandaag warmer dan vorige week?
Jaaa maar niet te hardquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou dat geen vervelende pijn willen noemen
Precies, daar hadden we hem ook vandaan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken de term "Alles kan kapot" vooral uit de relatie-wereld
Oh maar de personen die het moeten weten die weten ook wel wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja niet te gek inderdaad.. maar je mag wel laten weten dat je het lekker vindt.
Jullie weten wel meer niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat nou
Dat is ook de eerste keer
Je hebt wel gelijk hoor
nee ok.. zo bedoel ik dat ook niet.. Degene die het wel weet zal ook vast wel eens zo'n bevestiging willen hebben. Tenminste ik welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh maar de personen die het moeten weten die weten ook wel wat ik lekker vindMaar de SC hoeft niet alles te weten
weet je zeker dat je alles wilt ontdekken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig niet, er moet altijd wat te ontdekken blijven
Ik heb echt in mijn afstudeerhandleiding een vaste datum hiervoor staan:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Leinonlein het volgende:
Serieuze vraag aan jullie want ik heb een probleem.
Alle beste scriptieschrijvers hier,
Hebben jullie een vaste datum dat je scriptie moet worden ingeleverd? Ik krijg net doodleuk bevestiging dat mijn scriptie aanstaande 2 juni moet worden ingeleverd met een presentatie 2 weken later. JA LEUK, ik ben dan nog bezig met mijn stage, maar volgens de stagecommissie is dat mijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn andere hoge scholen daar flexibeler in? Ik baal namelijk als een stekker
quote:U
Uiterlijke einddatum afstudeerstage 10 juni 2008
Inleveren definitieve versie van de scriptie en je afstudeerproject (ook online) 12 juni 2008
Eindexamenpresentatie Tussen 16 en 20 juni 2008, of tussen 30 juni en 4 juli 2008
Eindexamenvergadering (voor docenten) 10 juli 2008
Diploma uitreiking en eindexamenexpositie 17 juli 2008
lijkt me weinig mis meequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
weet je zeker dat je alles wilt ontdekken?
dan moet je rustig opbouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan ontdekt Piles dingen die hij niet wilt ontdekken denk ik
Volgens mij zitten wij op een andere golflengtequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je rustig opbouwen
zo eng is het allemaal niet.. die vrouwen
waarschijnlijk wel.. de mannelijk en de vrouwelijke golflengte gok ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij op een andere golflengte
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Leinonlein het volgende:
Serieuze vraag aan jullie want ik heb een probleem.
Alle beste scriptieschrijvers hier,
Hebben jullie een vaste datum dat je scriptie moet worden ingeleverd? Ik krijg net doodleuk bevestiging dat mijn scriptie aanstaande 2 juni moet worden ingeleverd met een presentatie 2 weken later. JA LEUK, ik ben dan nog bezig met mijn stage, maar volgens de stagecommissie is dat mijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn andere hoge scholen daar flexibeler in? Ik baal namelijk als een stekker
Sorry, was ff naar huis aan het fietsenquote:
Ik ben je ook ff kwijt denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij zitten wij op een andere golflengte
Ja daar heb je tenminste wat aan. Tegen mij zei ze "dat heb ik in mijn presentatie verteld" (die was overigens september 2007) en dat het in de jaarplanning staat die de studiebegeleiders aan het begin van het jaar hebben gestuurd. Ja mijn fout, niet goed gekeken misschien. Maar nu moet ik dus over 3 weken die thesis inleveren, STRESS!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb echt in mijn afstudeerhandleiding een vaste datum hiervoor staan:
[..]
volgende paginaquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooi!
Het ruikt een beetje branderig in mn kamer
Is het heel erg of valt het wel een beetje mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooi!
Het ruikt een beetje branderig in mn kamer
Mwa, bovenburen zijn aan het BBQ-enquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het heel erg of valt het wel een beetje mee?
Ja kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat lekker daar. Bouwkunde Faculteit al ingestort zag ik...
Nou, dat vraag ik me wel eens afquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Gelukkig hebben ze zelf genoeg verstand van het her opbouwen!
Dat is ongeveer de 10e keer dat ik die grap lees vandaagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Gelukkig hebben ze zelf genoeg verstand van het her opbouwen!
Hij was ook wel heel gemakkelijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de 10e keer dat ik die grap lees vandaag
Of juist niet lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja niet te gek inderdaad.. maar je mag wel laten weten dat je het lekker vindt.
Mjaquote:
Remcoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weer![]()
gisteren hele dag in de tuin gelegen met m'n meisje, vandaag weer werken, nu ff FOK
Goed dat je m verkooptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Laat het toeval dat ik er een te koop heb
Dikke Golf GTI
Hehe, heb het ook niet echt op Golfjes hoor, verkoop hem voor mijn zus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed dat je m verkoopt
Een teken dat je verstandig en volwassen wordt
Of koop je er een andere pauperbak voor terug
* heeft een hekel aan Golf's
quote:
mooi standaard gehouden, geen gekke dingen mee gedaan qua uiterlijk, wat ik zo op de foto kan zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Koop dan ook een auto man
Laat het toeval dat ik er een te koop heb
Dikke Golf GTI
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien in een andere vorm![]()
Wat ben ik eigenlijk erg
PILES!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk erg
wat jij bedoelt is inderdaad goed voor de conditie etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk erg
Dat is geen fitness hèquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik rijd graag in mn auto(al doe ik dat nooit
)
Ja godver, moet ik helemaal naar de faculteit gaan lopenquote:
Alleen rondom 4 cm verlaagd en 15" Dotz lichtmetaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi standaard gehouden, geen gekke dingen mee gedaan qua uiterlijk, wat ik zo op de foto kan zien
specs?
zo verlagen is prachtig bij een autoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen rondom 4 cm verlaagd en 15" Dotz lichtmetaal
Merk: Volkswagen
Type: Golf GTI
Motorinhoud: 1800, 107 pk
Kleur: Grijs
APK: tot 26-10-2008
Bouwjaar: 1988
Kilometerstand: 151.745 km
Extra's: MFA, vaste Interalloy 40mm rondom verlaging, 15 inch Dotz lichtmetaal op Vredestein Sportrac 195-50/15 [voor: 3mm, achter: 4mm]
Omschrijving: Technisch in zeer goede staat verkerende Gti. Rijd met zijn 107 pk als een trein. Starten = lopen.
Prijs: 1250 euro.
Vragen/opmerkingen/suggesties/klachten? PM gerust
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staken gewoon alle bussen. Dus morgen rijdt ik met iemand mee, die ook in Terneuzen werkt. En donderdag ga ik zelf weer eens rijden de weg onveilig makenquote:
Dat is het dan weer nèt nietquote:
Wij hebben alleen streekbussen schatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staken gewoon alle bussen.
we hebben toch ook stadsbussen?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:41 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij blijven de treinen rijden....
NS rijdt wel iig. Maar er gaat geen trein naar Terneuzenquote:
Nee, kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo verlagen is prachtig bij een auto![]()
originele uitlaat nog, zie je niet vaak bij een GTI
* = n00bquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Stadsdienst is niet hetzelfde als stadsbus
Ik weet veelquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgende week voor het eerst met de auto naar mn werk
ik ook, maar kijk er zelden opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Californium het volgende:
ik heb ook hyves![]()
Ik lees het net 2 minuten geleden en ik vind hyves tof dus moest het even melden
Ik vind het leuk om mensen op te zoeken en dan te kijken wat er van ze geworden isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar kijk er zelden op
Oke.quote:
Ik had op hyves een klant van ons gevondenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen op te zoeken en dan te kijken wat er van ze geworden isVerder heb doe ik er niet veel aan..
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had op hyves een klant van ons gevonden
Goh, waarom heb ik geen foto's op internetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
Je kan iedereen vinden zodra je een naam hebtMensen van wie je de naam weet maar niet hoe ze eruit zien
![]()
ik word maar geen lid van onze bedrijfs-Hyves, heb uitgaansfoto's en van alles er op staan, die privé dingen hoeven ze niet te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had op hyves een klant van ons gevonden
Dat is dan weer minderquote:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, waarom heb ik geen foto's op internet
Ook een tactiekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenZorg alleen dat bijna niemand hier mijn naam weet en mij dus niet kan vinden op hyves :p
quote:
Hallo Kees! Wat leuk, meteen een gezellig welkomstberichtje, zo snel al!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, een nieuweling!
Stel je even voor![]()
En welkom he
Heb jij 19 vrienden??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Oh ik heb een berichtje op Hyves
ff lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Hallo Kees!
Zo te zien welquote:
Niet??? heb jij meerdere hyvesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn voornaam ben ik wel op Hyves te vinden en vrij makkelijk. Maar met mijn nick hier niet
Handig tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet??? heb jij meerdere hyves![]()
Er staat namelijk wel een link in je profiel...
Je hebt dus 19 vriendenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn icoontje is hetzelfde als hier
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt dus 19 vrienden![]()
Ik vind hyves leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
Stiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll in mijjjjjjjj
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Leuk dames, maar probeer het nu eens zonder dat m'n glas breekt![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Leuk dames, maar probeer het nu eens zonder dat m'n glas breekt![]()
Van wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar na zo'n dag als vandaag moet ik nog ff vanalles kwijt
ga je aftrekken ofzo dan komt ervan alles uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar na zo'n dag als vandaag moet ik nog ff vanalles kwijt
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ga je aftrekken ofzo dan komt ervan alles uit![]()
![]()
Zelfs ik niet nietquote:
Was een beetje rotdag vandaagquote:
Verslik je je nou weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
*kuchbui
zag je die echt niet aankomenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik niet niet![]()
Typen gaat niet snel met 1 hand
Ik vind het wel grappigquote:
[..]
Was een beetje rotdag vandaag
Dus ik reageer me nu nog ff af
Hopelijk niet op een vervelende manier![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Verslik je je nou weer
We blijven oefenen
Ja het duurt zo langquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Verslik je je nou weer
We blijven oefenen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
gewoon heel langzaam meebewegen...Dan gaat het sneller
Vast welquote:
Sorry dudequote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik zo heet
![]()
En kap eens met die schrijfstijl, ik ga bijna twijfelen of jij het wel bent
Ik vind je foto tofquote:
Weet niet of me vriend dat zo'n goed plan vindquote:
Ahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Maar het is ik, Dean. Nieuwe nick, vond de oude niks meer aan en iedereen noemt me toch al Dean. Die wou ik eerst ook, maar is al bezet.
Het niveau zou er iets van stijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, wat zouden we toch zonder Pilesie moeten
Misschien kunnen jij en Yesse iets laten zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Ik kan het Yesse laten zien![]()
Met behulp van een lookalike natuurlijk
![]()
quote:
Welkom en succesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Maar het is ik, Dean. Nieuwe nick, vond de oude niks meer aan en iedereen noemt me toch al Dean. Die wou ik eerst ook, maar is al bezet.
En wou wat een kortere naam.
Ik ben er altijd nog, dus of het veel zal stijgenquote:
Ik heb niets tegen vrouwenquote:
[..]
Misschien kunnen jij en Yesse iets laten zien
* beeld in![]()
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Het niveau zou er iets van stijgen
[..]
Misschien kunnen jij en Yesse iets laten zien
* beeld in![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben er altijd nog, dus of het veel zal stijgen![]()
[..]
Ik heb niets tegen vrouwen
Ik wilde toch ff de grens op zoekenquote:
Van -10 naar 0 ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
Ik ben er altijd nog, dus of het veel zal stijgen![]()
quote:
Gister zei je nog heel wat andersquote:
Praat voor jezelfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja maar ik vind het wel relaxt, van die mensen zonder enig niveau
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja maar ik vind het wel relaxt, van die mensen zonder enig niveau
![]()
Ik kan hele serieuze en intelligente gesprekken voerenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde toch ff de grens op zoeken
Sorry, zal het niet meer doen
[..]
Van -10 naar 0 ofzo
Al zou ze dat gezegd hebben, dan zou ik dat vergeten zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
Dr. Kucho - Can't stop playing op 3fm![]()
[..]
Heeft ze ook nog iets over 2 mannen gezegd
Egoistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Al zou ze dat gezegd hebben, dan zou ik dat vergeten zijn
Naja je sloot het ook niet uitquote:
Hehe, inderdaadquote:
Niks egoïst, sommige dingen ben ik gewoon niet zo goed in om te onthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Egoist![]()
Eerlijk zullen we alles delen niet geleerd
Ik word niet gedeeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Egoist![]()
Eerlijk zullen we alles delen niet geleerd
Nooit last vanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Bravebart het volgende:
Niks egoïst, sommige dingen ben ik gewoon niet zo goed in om te onthouden
Toevalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het niveau nou zo laag sinds ik weg ben, Of is dat toeval?
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
Piles...Als ik jou was zou ik eerst bij 1 vrouw beginnen....2 is misschien nog iets te hoog gegrepen![]()
![]()
![]()
De waarheid is hardquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
Piles...Als ik jou was zou ik eerst bij 1 vrouw beginnen....2 is misschien nog iets te hoog gegrepen![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zoquote:
Ben je alweer vergeten zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan ook niet he? Als we het er niet over hebben gehad
* aaioverdebolgeeftsmiliequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
De waarheid is hard![]()
Ik hou mn mond maar even
Blijkbaarquote:
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavondquote:
quote:
Wij allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavond
Mag ik vragen waarquote:
Ja want normaal kan ik bijna de gesprekken nog helemaal opzeggen enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavond
quote:
We hebben het er ook niet over gehad, maar je impliceerde hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want normaal kan ik bijna de gesprekken nog helemaal opzeggen enzoMaar als we het hier echt over hadden gehad zou ik het nog wel weten
Vooral omdat ik het wél uitsluit
Zo op het hoekje van mn grote teen aan mijn linkervoet. Door mijn schoenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wij allemaal
[..]
Mag ik vragen waar
Hoe wat waar wanneerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hebben het er ook niet over gehad, maar je impliceerde het
*aaioverdebolgeeftsmiliequote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Toen we naar het strand liepenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe wat waar wanneerIk heb zelfs nog gezegt dat ik dat nooit zou kunnen
Wat las ik hier vanmiddag ookal weer, iets als "Alles kan kapot"quote:
Wat heb je dr nou weer gegeven dat ze niks meer weetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Toen we naar het strand liepenIk weet niet meer in welke context
Jaaaa dat ging over knipogenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen we naar het strand liepenIk weet niet meer in welke context
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat las ik hier vanmiddag ookal weer, iets als "Alles kan kapot"![]()
Nee, zo wanhopig ben ik nietquote:
Punt is duidelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef Californium het volgende:
Klopt....Maar ik ben bang dat als je het probeert...Je gezicht ook kapot kan
![]()
![]()
Je zei het iets andersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa dat ging over knipogenKnipogen naar een vrouw kan ik wel
Maar verder hoef ik er niets mee te maken te hebben
Dus jij wilt wel met een man
![]()
Phenylethylaminequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat las ik hier vanmiddag ookal weer, iets als "Alles kan kapot"![]()
[..]
Wat heb je dr nou weer gegeven dat ze niks meer weet
Gelukkig is Yesse wel veilig terug![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt....Maar ik ben bang dat als je het probeert...Je gezicht ook kapot kan
![]()
![]()
Chloroformquote:
Volgens mij iets wat over de datum was, want ze had buikpijn aan het eind van de avondquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb je dr nou weer gegeven dat ze niks meer weet
Gelukkig is Yesse wel veilig terug![]()
Met watjes!quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij iets wat over de datum was, want ze had buikpijn aan het eind van de avond
Jawelquote:
was de pizzaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij iets wat over de datum was, want ze had buikpijn aan het eind van de avond
Jaweeeeeeel!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest lachen....Hij was toch nog nooit gebruiktover de datum
![]()
Bedoel je wat ik denk dat je bedoeltquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
Ik moest lachen....Hij was toch nog nooit gebruiktover de datum
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar weet niet of dat de goeie reactie was
Ja denk het ookquote:
Ik denk het welquote:
Hongerrrrrrquote:
Ben je niet de enigequote:
Van jou valt het nog mee, jij maakt de opmerkingen nietquote:
Weet wat je zegtquote:
Iets zeg me, dat het ontvangen van een indecent proposal door een man ... me een tijd lang gaat achtervolgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet![]()
Vraag PB maar
[..]
Punt is duidelijk![]()
Lieve schat, de opmerkingen gaan over mijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je niet de enige
[..]
Van jou valt het nog mee, jij maakt de opmerkingen niet
mooiquote:
wat voor een beeld hebben jullie van mijquote:
[..]
Van jou valt het nog mee, jij maakt de opmerkingen niet
Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets zeg me, dat het ontvangen van een indecent proposal door een man ... me een tijd lang gaat achtervolgen
inderdaad.. heb even teruggelezen, maar dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt weer vanalles gemist, wees maar blij
Donker haar, meer niet eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
wat voor een beeld hebben jullie van mij
quote:
Waarom moet dat mij nou altijd weer overkomen..quote:
Time flies when you're having funquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:32 schreef Yesse het volgende:
En jawel, het is alweer veeeeel te snel laat
Dat betekend weer, dat ik straks weer bovenaan staquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
En wou wat een kortere naam.
De tijd die vliegt of de funquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat dat morgenochtend weer voor een groot deel weg is
Lijkt mij ook niet echt een heel erg goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Na dit topic denk ik dat ik deze reeks toch maar niet als stageverslag inlever
Dip, nuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:39 schreef Yesse het volgende:
*moet niet naar depri muziek luisteren als er een dipje aankomt
Ons eigen naamtopicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt voor mijn eigen naamtopic
Dip nuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dip, nu
[..]
Ons eigen naamtopic![]()
* doet zn gebitbeschermer alvast in
Doe ik wel vanuit bed zometeenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ons eigen naamtopic![]()
* doet zn gebitbeschermer alvast in
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
Stage SC # 429 Waar Cali Piles laat zien hoe het moet...
![]()
![]()
Nee #429 Waar Calli en Pillie elkaar (helaas) perfect aanvullenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Stage SC # 429 Waar Cali Piles laat zien hoe het moet...
![]()
![]()
Jij mag er ook 1 verzinnen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Die gaat me dan ook jaren achtervolgen, maar ik kan het aan denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee #429 Waar Cali en Pillie elkaar (helaas) perfect aanvullen
quote:
Plannen gewijzigdquote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee #429 Waar Calli en Pillie elkaar (helaas) perfect aanvullen
Goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plannen gewijzigdIk heb nog teveel dorst om te kunnen slapen
Op zn Amerikaansquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik begin me nu wel af te vragen hoe jullie Piles uitspreken eigenlijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:53 schreef Yesse het volgende:
Shit past niet. Helaas weggehaaldEn hij staat klaar
Dat vraag ik mij bij anderen ook wel eens af.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
quote:
Dat is jammerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:53 schreef Yesse het volgende:
Shit past niet. Helaas weggehaaldEn hij staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |