ik word maar geen lid van onze bedrijfs-Hyves, heb uitgaansfoto's en van alles er op staan, die privé dingen hoeven ze niet te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had op hyves een klant van ons gevonden
Dat is dan weer minderquote:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, waarom heb ik geen foto's op internet
Ook een tactiekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenZorg alleen dat bijna niemand hier mijn naam weet en mij dus niet kan vinden op hyves :p
quote:
Hallo Kees! Wat leuk, meteen een gezellig welkomstberichtje, zo snel al!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, een nieuweling!
Stel je even voor![]()
En welkom he
Heb jij 19 vrienden??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Oh ik heb een berichtje op Hyves
ff lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Hallo Kees!
Zo te zien welquote:
Niet??? heb jij meerdere hyvesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn voornaam ben ik wel op Hyves te vinden en vrij makkelijk. Maar met mijn nick hier niet
Handig tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet??? heb jij meerdere hyves![]()
Er staat namelijk wel een link in je profiel...
Je hebt dus 19 vriendenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn icoontje is hetzelfde als hier
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt dus 19 vrienden![]()
Ik vind hyves leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |