Wij hebben alleen streekbussen schatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staken gewoon alle bussen.
we hebben toch ook stadsbussen?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:41 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij blijven de treinen rijden....
NS rijdt wel iig. Maar er gaat geen trein naar Terneuzenquote:
Nee, kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo verlagen is prachtig bij een auto![]()
originele uitlaat nog, zie je niet vaak bij een GTI
* = n00bquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Stadsdienst is niet hetzelfde als stadsbus
Ik weet veelquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgende week voor het eerst met de auto naar mn werk
ik ook, maar kijk er zelden opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:44 schreef Californium het volgende:
ik heb ook hyves![]()
Ik lees het net 2 minuten geleden en ik vind hyves tof dus moest het even melden
Ik vind het leuk om mensen op te zoeken en dan te kijken wat er van ze geworden isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar kijk er zelden op
Oke.quote:
Ik had op hyves een klant van ons gevondenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen op te zoeken en dan te kijken wat er van ze geworden isVerder heb doe ik er niet veel aan..
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had op hyves een klant van ons gevonden
Goh, waarom heb ik geen foto's op internetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
Je kan iedereen vinden zodra je een naam hebtMensen van wie je de naam weet maar niet hoe ze eruit zien
![]()
ik word maar geen lid van onze bedrijfs-Hyves, heb uitgaansfoto's en van alles er op staan, die privé dingen hoeven ze niet te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had op hyves een klant van ons gevonden
Dat is dan weer minderquote:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, waarom heb ik geen foto's op internet
Ook een tactiekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
Ik vind hyves niet zo erg, dat bekende mensen mij daar zoekenZorg alleen dat bijna niemand hier mijn naam weet en mij dus niet kan vinden op hyves :p
quote:
Hallo Kees! Wat leuk, meteen een gezellig welkomstberichtje, zo snel al!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, een nieuweling!
Stel je even voor![]()
En welkom he
Heb jij 19 vrienden??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Oh ik heb een berichtje op Hyves
ff lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Hallo Kees!
Zo te zien welquote:
Niet??? heb jij meerdere hyvesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn voornaam ben ik wel op Hyves te vinden en vrij makkelijk. Maar met mijn nick hier niet
Handig tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet??? heb jij meerdere hyves![]()
Er staat namelijk wel een link in je profiel...
Je hebt dus 19 vriendenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn icoontje is hetzelfde als hier
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt dus 19 vrienden![]()
Ik vind hyves leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet actief naar "vrienden". Ik heb liever echte vrienden dan Hyves-vrienden. En ik ga ook geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |