quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
Piles...Als ik jou was zou ik eerst bij 1 vrouw beginnen....2 is misschien nog iets te hoog gegrepen![]()
![]()
![]()
De waarheid is hardquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
Piles...Als ik jou was zou ik eerst bij 1 vrouw beginnen....2 is misschien nog iets te hoog gegrepen![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zoquote:
Ben je alweer vergeten zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan ook niet he? Als we het er niet over hebben gehad
* aaioverdebolgeeftsmiliequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
De waarheid is hard![]()
Ik hou mn mond maar even
Blijkbaarquote:
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavondquote:
quote:
Wij allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavond
Mag ik vragen waarquote:
Ja want normaal kan ik bijna de gesprekken nog helemaal opzeggen enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij leert veel nieuwe dingen over jezelf vanavond
quote:
We hebben het er ook niet over gehad, maar je impliceerde hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want normaal kan ik bijna de gesprekken nog helemaal opzeggen enzoMaar als we het hier echt over hadden gehad zou ik het nog wel weten
Vooral omdat ik het wél uitsluit
Zo op het hoekje van mn grote teen aan mijn linkervoet. Door mijn schoenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wij allemaal
[..]
Mag ik vragen waar
Hoe wat waar wanneerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hebben het er ook niet over gehad, maar je impliceerde het
*aaioverdebolgeeftsmiliequote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Toen we naar het strand liepenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe wat waar wanneerIk heb zelfs nog gezegt dat ik dat nooit zou kunnen
Wat las ik hier vanmiddag ookal weer, iets als "Alles kan kapot"quote:
Wat heb je dr nou weer gegeven dat ze niks meer weetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Toen we naar het strand liepenIk weet niet meer in welke context
Jaaaa dat ging over knipogenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen we naar het strand liepenIk weet niet meer in welke context
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat las ik hier vanmiddag ookal weer, iets als "Alles kan kapot"![]()
Nee, zo wanhopig ben ik nietquote:
Punt is duidelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef Californium het volgende:
Klopt....Maar ik ben bang dat als je het probeert...Je gezicht ook kapot kan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |