Dat wilde ik eerst doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
idd.. veel beter.. wank TT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Kut TT![]()
Dit had de TT moeten zijn: Stage SC #428 The roof, the roof, the roof is on fire
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
Ik heb me nog ingehoudenquote:
Een eigen naamtopic over 3 fipo'squote:
Weet ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
daar werd ik toch ook afgefakkeld..? payback timequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Een eigen naamtopic over 3 fipo's![]()
[..]
Weet ik
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hier
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog wasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Haha het is ook echt Yesse-gate ook he?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
Ik hou me ook vastquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog was
Maar als dat niet zo is: Yesse, hou je vast
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doen
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapotquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?Alles kan
Precies. Maar zo is het ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapot
ik zou dat geen vervelende pijn willen noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
Ik ken de term "Alles kan kapot" vooral uit de relatie-wereldquote:
Hangt van de situatie af zeg maarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |