Dat wilde ik eerst doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
idd.. veel beter.. wank TT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Kut TT![]()
Dit had de TT moeten zijn: Stage SC #428 The roof, the roof, the roof is on fire
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
had dan "Waar Piles er geen naamtopic van maakt" gedaan
Ik heb me nog ingehoudenquote:
Een eigen naamtopic over 3 fipo'squote:
Weet ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
daar werd ik toch ook afgefakkeld..? payback timequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Een eigen naamtopic over 3 fipo's![]()
[..]
Weet ik
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hier
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog wasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Haha het is ook echt Yesse-gate ook he?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik nog lang niet.... het begint juist net te komen hiermaar ik ben blij dat jij er overheen bent
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Doelde met mijn TT op het feit dat half Nederland in de fik schijnt te staan...
Ik hou me ook vastquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verborg het, omdat ik dacht ik dat ik de enige nog was
Maar als dat niet zo is: Yesse, hou je vast
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een koffiezetautomaat niet allemaal kan doen
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapotquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja, de twin towers waren toch ook op een bepaalde manier gebouwd zodat ze niet konden omvallen en instorten?Alles kan
Precies. Maar zo is het ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het motto in mijn klas is.. .Alles kan en gaat kapot
ik zou dat geen vervelende pijn willen noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
Ik ken de term "Alles kan kapot" vooral uit de relatie-wereldquote:
Hangt van de situatie af zeg maarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
Nee dat is zielig, kun je beter mensen pestenPijn doen is zielig
het ligt aan jou..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:30 schreef jna het volgende:
ligt het nou aan mij of is het vandaag warmer dan vorige week?
Jaaa maar niet te hardquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou dat geen vervelende pijn willen noemen
Precies, daar hadden we hem ook vandaan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken de term "Alles kan kapot" vooral uit de relatie-wereld
Oh maar de personen die het moeten weten die weten ook wel wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja niet te gek inderdaad.. maar je mag wel laten weten dat je het lekker vindt.
Jullie weten wel meer niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat nou
Dat is ook de eerste keer
Je hebt wel gelijk hoor
nee ok.. zo bedoel ik dat ook niet.. Degene die het wel weet zal ook vast wel eens zo'n bevestiging willen hebben. Tenminste ik welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh maar de personen die het moeten weten die weten ook wel wat ik lekker vindMaar de SC hoeft niet alles te weten
weet je zeker dat je alles wilt ontdekken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig niet, er moet altijd wat te ontdekken blijven
Ik heb echt in mijn afstudeerhandleiding een vaste datum hiervoor staan:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Leinonlein het volgende:
Serieuze vraag aan jullie want ik heb een probleem.
Alle beste scriptieschrijvers hier,
Hebben jullie een vaste datum dat je scriptie moet worden ingeleverd? Ik krijg net doodleuk bevestiging dat mijn scriptie aanstaande 2 juni moet worden ingeleverd met een presentatie 2 weken later. JA LEUK, ik ben dan nog bezig met mijn stage, maar volgens de stagecommissie is dat mijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn andere hoge scholen daar flexibeler in? Ik baal namelijk als een stekker
quote:U
Uiterlijke einddatum afstudeerstage 10 juni 2008
Inleveren definitieve versie van de scriptie en je afstudeerproject (ook online) 12 juni 2008
Eindexamenpresentatie Tussen 16 en 20 juni 2008, of tussen 30 juni en 4 juli 2008
Eindexamenvergadering (voor docenten) 10 juli 2008
Diploma uitreiking en eindexamenexpositie 17 juli 2008
lijkt me weinig mis meequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
weet je zeker dat je alles wilt ontdekken?
dan moet je rustig opbouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan ontdekt Piles dingen die hij niet wilt ontdekken denk ik
Volgens mij zitten wij op een andere golflengtequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je rustig opbouwen
zo eng is het allemaal niet.. die vrouwen
waarschijnlijk wel.. de mannelijk en de vrouwelijke golflengte gok ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij op een andere golflengte
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Leinonlein het volgende:
Serieuze vraag aan jullie want ik heb een probleem.
Alle beste scriptieschrijvers hier,
Hebben jullie een vaste datum dat je scriptie moet worden ingeleverd? Ik krijg net doodleuk bevestiging dat mijn scriptie aanstaande 2 juni moet worden ingeleverd met een presentatie 2 weken later. JA LEUK, ik ben dan nog bezig met mijn stage, maar volgens de stagecommissie is dat mijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn andere hoge scholen daar flexibeler in? Ik baal namelijk als een stekker
Sorry, was ff naar huis aan het fietsenquote:
Ik ben je ook ff kwijt denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij zitten wij op een andere golflengte
Ja daar heb je tenminste wat aan. Tegen mij zei ze "dat heb ik in mijn presentatie verteld" (die was overigens september 2007) en dat het in de jaarplanning staat die de studiebegeleiders aan het begin van het jaar hebben gestuurd. Ja mijn fout, niet goed gekeken misschien. Maar nu moet ik dus over 3 weken die thesis inleveren, STRESS!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb echt in mijn afstudeerhandleiding een vaste datum hiervoor staan:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |