Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.quote:
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet, en Bart vanmorgen ook nietHet was een irritante Beagle [ afbeelding ]
Helemaal blaffen en grommen enzo, maar gelukkig niet bijtenAl vond ik hem wel eng
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
En nu op 3FM: Let's go to the park
En ik wist geen betere TT
Is dat niet zwijgen lieverd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.
De zon zakt, ze stijge van geluk.
enz enz
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
whehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
Stel je woont daar in de buurt en je bent niet thuis maar hebt wel je raam open.. Zal leuk worden als je thuiskomtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
whehehe![]()
Die brand bij de TU is nog steeds niet onder controle trouwens. Nu rijden er ook auto's rond in Delft dat ramen en deuren dicht moeten (met dit weer)
Succes Kunoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC? nog een beetje te doen met dit weer? ik zit nu bij een presentatie van 3 afrikanen, die al 10 minuten aan het praten zijn en nog niet over het onderwerp zijn begonnen alleen nog maar het probleem en de purpose
Uh, bagger. Heb vandaag eigenlijk nog niks gedaan, en nu ben ik teleurgesteld over mezelfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC?
Ze stijgen van geluk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond stijge ook wel leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Was in mijn arm, maar goed.. Ze vond dat ik maar moest roepen wanneer ik langs liep en dat het verdomme mijn schuld was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ook
gelukkig wireless internet!!!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
Ze stijgen van geluk?ergens snap ik je bedoeling maar het is toch echt zwijgen
2 mappen doorlopen, waar wonen mensen nu, wat staat open, wat is al betaaldquote:
Ik heb mn tuindeuren open gezet vanmorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stel je woont daar in de buurt en je bent niet thuis maar hebt wel je raam open.. Zal leuk worden als je thuiskomt
Niet helemaal waar, je had eerst nog dat achterlijke stel dat foto's van elkaar springend gingen maken enzo en die mensen met die irritante hond en de strandjuttersquote:
Dat wordt wassen en schoonmaken als je thuiskomtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb mn tuindeuren open gezet vanmorgen
Geen leven of toevallig onlinequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik zet net bij iemand een krabbel op haar hyves.. Binnen 10 seconden had ik al weer een reactie..
Zo gaat het hier toch ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik zet net bij iemand een krabbel op haar hyves.. Binnen 10 seconden had ik al weer een reactie..
Sinds de reunie van de mavo gepland is, krijg ik opeens een heleboel oude klasgenoten op mijn hyves.. en allemaal zeggen. wat ben jij veranderdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hyves is best handig hoor.(ik heb 174 vriendjes
![]()
) En wij hebben toch geen leven
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
![]()
)
Nóg niet neequote:En wij hebben toch geen leven
ik heb 190 vriendjes. Ik heb een aantal omdat ik benieuwd ben naar die mensen, Sommigen hebben namelijk een beheurlijk dubieus levenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Oh ik niet, ik was dol op wiskundesommetjes en woordjes leren deed ik bijna niet aan. Vandaar mijn geweldige talenkennisquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb meer een talenknobbel, dan een wiskundeknobbel. Vaak was het tijdens de lessen, goh dat is eigenlijk ook best simpel.
Vooral de mensen met een Germaanse taal als moedertaal, hadden de minste moeite. Behalve dan de Engelsen, die zijn niet zo gewend om meerdere talen machtig te zijn.
Het viel mij op tijdens de Franse lessen op de mavo en het mbo dat veel Franse woorden hetzelfde wordt geschreven als in het Engels.. alleen dan wel op zijn Frans weer uitgesproken.
Alleen mijn resultaten bij Duits werd slechter toen opeens de puberteit begon.. Duits leren of achter de meiden aan zitten.
Wel leuk tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds de reunie van de mavo gepland is, krijg ik opeens een heleboel oude klasgenoten op mijn hyves.. en allemaal zeggen. wat ben jij veranderd. Ja, dat krijg je als je bril inlevert voor lenzen..
Hyves is handig om mensen te vinden als je ze niet zo vaak ziet en ook geen zin hebt om een nummer of msn van die persoon te hebben. En in mijn vader's geval, heel handig om mensen van zijn dienst-tijd terug te vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees er maar trots op![]()
Maar ik vind Hyves nog steeds niks
[..]
Nóg niet nee![]()
Nee, Hyves is kut. En elke keer als ik weer een mailtje krijg van iemand die vindt dat ik een Hyves profiel moet aanmaken wordt het nog erger.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Ok, maar wáárom is hyves kut?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, Hyves is kut. En elke keer als ik weer een mailtje krijg van iemand die vindt dat ik een Hyves profiel moet aanmaken wordt het nog erger.
Ja, dat welquote:
Ik niet zoveelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Dan hoef ik die persoon ook niet op zoiets als Hyvesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
Hyves is handig om mensen te vinden als je ze niet zo vaak ziet en ook geen zin hebt om een nummer of msn van die persoon te hebben.
Mijn ma heeft er 120quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hyves is handig om mensen te vinden als je ze niet zo vaak ziet en ook geen zin hebt om een nummer of msn van die persoon te hebben. En in mijn vader's geval, heel handig om mensen van zijn dienst-tijd terug te vinden
Ik houd het dan ook bij Hyves, niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik niet zoveel. Nou ja, moet ik maar meer Nederlandse vrienden maken haha. Met mijn Duitse vrienden zit ik meestal op StudiVZ en verder op Facebook. Ja erg handig die 25308349 social networks
Jawel want je weet nooit wanneer je ze nodig hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hoef ik die persoon ook niet op zoiets als Hyves
Omdat het mensen in staat stelt mij lastig te vallen met mailtjes dat ik toch écht een Hyvesprofiel moet maken. En de paar keren dat ik op de site ben geweest, was het nog trager dan FOK! op de slechte momenten.quote:
Oh ja, Hyves is idd wel traagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat het mensen in staat stelt mij lastig te vallen met mailtjes dat ik toch écht een Hyvesprofiel moet maken. En de paar keren dat ik op de site ben geweest, was het nog trager dan FOK! op de slechte momenten.
Omdat je tot je 18de gemakkelijke een taal kan leren, daarna wordt het een stuk lastiger.. Een Duitse meisje die ik ken, had moeite met goedenmorgen en hoe gaat het? Aan 's-Gravenhage kreeg ze helemaal niet uit haar strotquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik was dol op wiskundesommetjes en woordjes leren deed ik bijna niet aan. Vandaar mijn geweldige talenkennis. Maar gelukkig haal ik nu een hoop in! Talen leren duurt bij mij zo lang, waarom, GRRR.
Haha net als Duitsers die, wanneer ze Nederlands lezen, zeggen dat Nederlands makkelijk is. Zodra ik iets uit ga spreken volgen ze er geen zak meer van en klinkt het volgens hen als geroggel hehe. Je moet het gewoon even door hebben, Spaanse woorden worden soms ook gek uitgesproken terwijl ze extreem op het Engels lijken.
Talen en hun ontwikkeling vind ik echt interessant, misschien dat ik daar eens iets mee moet gaan doen.
Hyves is altijd een van de snelste social networking sites.. Facebook is helemaal traag.quote:
Daarom heb ik mijzelf ook uitgeschreven bij een flink aantal social network sites.. Zeker wanneer je opeens lastig worden door homo's (helemaal niks mis mee, maar minder prettig als hij je een indecent proposal doet).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik niet zoveel. Nou ja, moet ik maar meer Nederlandse vrienden maken haha. Met mijn Duitse vrienden zit ik meestal op StudiVZ en verder op Facebook. Ja erg handig die 25308349 social networks
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijzelf ook uitgeschreven bij een flink aantal social network sites.. Zeker wanneer je opeens lastig worden door homo's (helemaal niks mis mee, maar minder prettig als hij je een indecent proposal doet).
Maar ja, ik wil in contact blijven met mijn Nederlandse vrienden, mijn Duitse vrienden en met elke andere vriend waar dan ook op de wereld. Wat nuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd het dan ook bij Hyves, niet meer!
MySpace werkt hier altijd wel prima. Maar daar zit ik vooral om muziek te luisteren, niet om vriendjes te vinden. Ik heb er dan ook maar een stuk 20 ofzo, waarvan ik een deel niet ken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hyves is altijd een van de snelste social networking sites.. Facebook is helemaal traag.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar ja, ik wil in contact blijven met mijn Nederlandse vrienden, mijn Duitse vrienden en met elke andere vriend waar dan ook op de wereld. Wat nu. Alle buitenlanders op Hyves! Nee, Hyves is qua design toch wel erg frustrerend af en toe!
Hehe daar heb ik gelukkig geen last van. Wel bij het nieuwe social network icampus.nl, wat een flop is dat trouwensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijzelf ook uitgeschreven bij een flink aantal social network sites.. Zeker wanneer je opeens lastig worden door homo's (helemaal niks mis mee, maar minder prettig als hij je een indecent proposal doet).
Dan heb ik het precies verkeerd gedaan want pas sinds mijn 18e kwam mijn interesse voor talenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat je tot je 18de gemakkelijke een taal kan leren, daarna wordt het een stuk lastiger.. Een Duitse meisje die ik ken, had moeite met goedenmorgen en hoe gaat het? Aan 's-Gravenhage kreeg ze helemaal niet uit haar strot
Ik zat ook in de klas (meer een projectuur, oftewel 45 minuten internetten) toen ik opeens een mailtje kreeg dat er berichtje op mijn profiel was geplaatst, met ongeveer zoietsquote:
Ik stuurde iets van.. Mijn klasgenoten hadden eigenlijk iets anders in gedachten, want die wouden dat ik het spelletje meespeeldequote:I know your profiles says are straight, but I think you are very cute and maybe we should meet to do something fun :p
Love,
Miguel
10 minuten later een berichtje terugquote:"I think it's very flattering but I'm sorry I don't swing that way"
Daar heb ik maar niet meer op gereageerdquote:But you were wearing spandex and that is pretty hot.. Are you not gay, for sure? I'm sorry that I might offended you, if I made the suggestion that I tried to hit at you, do you want to make up and kiss
Maar ik vind foto´s spieken altijd zo leukquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat ook in de klas (meer een projectuur, oftewel 45 minuten internetten) toen ik opeens een mailtje kreeg dat er berichtje op mijn profiel was geplaatst, met ongeveer zoiets
[..]
Ik stuurde iets van.. Mijn klasgenoten hadden eigenlijk iets anders in gedachten, want die wouden dat ik het spelletje meespeelde
[..]
10 minuten later een berichtje terug
[..]
Daar heb ik maar niet meer op gereageerd
Ik had het niet gehoord, maar de Nederlandse facebook worden is misschien een iets te grote uitdaging. Je bent nu gewoon te laat met je social networking, tenzij je op een speciale doelgroep gaat richten. Ieder geval dat is mijn mening. Ik las ook al dat mensen Facebook moe zijn..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[..]
Hehe daar heb ik gelukkig geen last van. Wel bij het nieuwe social network icampus.nl, wat een flop is dat trouwens(had je gehoord dat ze het Facebook van NL wilden worden?)
Ja, hij werd zeker opgewonden van een foto waar ik aan het sporten was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
Toch leuk om te weten dat je de keus hebt PB
Tssquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik wilde vanmiddag iets gaan doen, maar dat gaat nu niet meer lukken natuurlijk
Goed idee. Al zit ik al boven, maar dat bakkie dan.quote:
Yesse en Bart zijn gisteren aangevallen door hond en PB door een hond en een homoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat heb ik gemist hier?
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse en Bart zijn gisteren aangevallen door hond en PB door een hond en een homo![]()
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed idee. Al zit ik al boven, maar dat bakkie dan.
Zojuist mailtje van school, donderdag even langs om alles te regelen, en dan ben ik definitief gestopt met de minor en heb ik vakantie. En dan maar eens zien wanneer ik ga werken en hoeveel uren ik mag gaan werken.
Haha jammer! Dat is altijd het leukste! Zelfs onze site, van het bedrijf waar ik nu stage loop, zit vol met fouten in het Nederlands. Vraag me echt af welke taalmachine dat heeft geproduceerd af en toe, het is gewoon echt beschamend af en toequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het niet gehoord, maar de Nederlandse facebook worden is misschien een iets te grote uitdaging. Je bent nu gewoon te laat met je social networking, tenzij je op een speciale doelgroep gaat richten. Ieder geval dat is mijn mening. Ik las ook al dat mensen Facebook moe zijn..
Facebook heeft nu ook een Nederlandse vertaling, nog geen foutjes gezien..
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb vandaag helemaal geen reet uitgevoerd, behalve dan dit topic volspammen
Hahahahaha dat is eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat ook in de klas (meer een projectuur, oftewel 45 minuten internetten) toen ik opeens een mailtje kreeg dat er berichtje op mijn profiel was geplaatst, met ongeveer zoiets
[..]
Ik stuurde iets van.. Mijn klasgenoten hadden eigenlijk iets anders in gedachten, want die wouden dat ik het spelletje meespeelde
[..]
10 minuten later een berichtje terug
[..]
Daar heb ik maar niet meer op gereageerd
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef Leinonlein het volgende:
Myspace gebruik ik namelijk ook echt noooooooit meer.
Omdat ik ben afgestapt van mijn emo lifestylequote:
Nee helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer eens wat anders hè
Wil je ook nog verrassende dingen kwijt?![]()
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben we nu eindelijk een datum + plaats voor de meet?
Tegen het spammen kun je allemaal dingen doen tegenwoordig. Ik had er ook even last van, maar 2 vinkjes zetten later was het weer over. Verder heb ik ook weinig moeite met het volk dat er rondhangt. Er komt nog wel eens een leuk bandje langs om te vragen of ik hun muziek wil luisteren, dat vind ik altijd wel tof. En het zijn vrijwel alleen bands in de genres die ik luister.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik ben afgestapt van mijn emo lifestyle. Haha, nee. Ik vind gewoon het volk wat er rond hangt, en het makkelijke spammen heel vervelend. En het is geen reden meer om vrienden te spreken want dat doe ik via andere kanalen. Ik gebruik het nog wel eens als muziekbron maar ook daar heb ik tegenwoordig een vervanger voor (last.fm natuurlijk!)
Je hoeft geen betoog voor myspace te houden hoor, ik vind de site gewoon irritant met al die reclame en de missende structuur. Maar muziek luisteren doe ik er ja, soms. Daar is het wel handig voor, maar verder heb ik er niet zoveel (meer) mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen het spammen kun je allemaal dingen doen tegenwoordig. Ik had er ook even last van, maar 2 vinkjes zetten later was het weer over. Verder heb ik ook weinig moeite met het volk dat er rondhangt. Er komt nog wel eens een leuk bandje langs om te vragen of ik hun muziek wil luisteren, dat vind ik altijd wel tof. En het zijn vrijwel alleen bands in de genres die ik luister.
Last.fm is uiteraard ook leuk, maar dat gebruik ik niet om muziek te luisteren. Te vaak maar delen van nummers (30 seconden). Daar vind ik MySpace toch handiger voor.
Dat had ik met een Chinees. Die zocht een Pieter uit Nederland..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is eigenlijk wel grappig. Op Skype komen ook vaak gekke berichten voorbij. Van Indiërs die Engels willen leren enzo
.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik met een Chinees. Die zocht een Pieter uit Nederland..
Zo was het ook niet bedoeld hoor. Je moet lekker gebruiken wat je zelf leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je hoeft geen betoog voor myspace te houden hoor, ik vind de site gewoon irritant met al die reclame en de missende structuur. Maar muziek luisteren doe ik er ja, soms. Daar is het wel handig voor, maar verder heb ik er niet zoveel (meer) mee.
en elke keer Mr Bas aan het einde van de zinquote:
Wrom nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, nou dat wordt geen meet danals ik dat zo hoor
Hoezo nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld hoor. Je moet lekker gebruiken wat je zelf leuk vindt.
Hehe heb je Chinese vriendjes PB? ik krijg altijd van die wanhopige types die Engels willen leren uit verweggistan of verder. En natuurlijk tijdens een date ofzo, jaja mennekes, heb het wel door hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik met een Chinees. Die zocht een Pieter uit Nederland..
Mooi, dan hoeft ook niemand af te zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
hehe.. wijs ze dan gewoon op een pornofilmpje. Dat is waarschijnlijk alle tekst die ze willen lerenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe heb je Chinese vriendjes PB? ik krijg altijd van die wanhopige types die Engels willen leren uit verweggistan of verder. En natuurlijk tijdens een date ofzo, jaja mennekes, heb het wel door hoor.
Nee, de enige Chinees die ik ken.. is de Chinees in het dorpquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe heb je Chinese vriendjes PB? ik krijg altijd van die wanhopige types die Engels willen leren uit verweggistan of verder. En natuurlijk tijdens een date ofzo, jaja mennekes, heb het wel door hoor.
Nou is mijn Engels wel goed genoeg, maar Spaans spreek ik voor geen meter, dus je kunt me vast wel iets leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen tering dikke file dus moet nog wel even eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef Renesite het volgende:
Zooo, broodjes gehaald en was ice tea... Nog 2,5 / 3 uur!
Ik heb me voorgenomen de hele week te fietsen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen tering dikke file dus moet nog wel even eigenlijk
Misschien wat dingen thuis doen aan het einde van de middag, dan kan ik voor de file weg
Ik spring regelmatig op de racefiets maar 75km heen en weer 75 terug is dan weer net ff te gekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen de hele week te fietsen...
Morgen en overmorgen staken de bussen... Noodgedwongen dus!
Ik moet nog maar even wachten. Als het meezit heb ik over maxmimaal een half uurtje wat Allerfree ofzo, dan kan ik in de tuin gaan zitten zonder de hele boel onder te niezen. Hooikoorts, ellende.quote:
Nou als we het al niet eens kunnen worden over een locatie of een dag, laat staan over een datum of tijdstipquote:
misschien ff je anus oprekken voordat je gaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, in een mailtje van een docent/coördinator van mijn opleiding staat dat hij nog wel een ideetje heeft om de studievertraging die ik ga oplopen te voorkomen. Dat gaan we donderdag bespreken. Ik ben benieuwd wat dat wordt. Ik had zelf al aan iemand voorgesteld dat ik bij andere minors wat punten mee zou pakken (tentamentje hier en daar voor 5 punten per stuk) om aan de 240 in totaal te komen, maar dat kon volgens hem niet.
Niet zo snel opgeven hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou als we het al niet eens kunnen worden over een locatie of een dag, laat staan over een datum of tijdstip
Heeft PB nog wel een adresje voorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien ff je anus oprekken voordat je gaat?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien ff je anus oprekken voordat je gaat?
Haha, ja het maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven hoor
En anders komen we op een dag gewoon naar Groningen. En wie komt die komt, en anders niet
Dat bleek, anders had je dat wel gedaan.quote:
Nee, zolang we maar naar Groningen komenquote:
das waarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat bleek, anders had je dat wel gedaan.
Eens kijken of Miguel nog leeftquote:
Ik bedoelde meer dat ik ook wel naar Utrecht wil.. maar wat mij betreft doen jullie het in Zeeland of Nijmegen, maa rdan wel zonder mij. Ook prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zolang we maar naar Groningen komen
Als ik Groningen door Zeeland vervang maakt het opeens wel uit
Neeequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook prima.
Kruip alvast maar in mijn bedje... ik ben rond 7uur thuisquote:
Ik weet zelfs vrijwel zeker dat die meet zonder mij zal plaatsvinden. Ik hoef ook niet zo nodig te meeten. Dus ervoor naar Utrecht/Nijmegen/Groningen/Zeeland reizen zal ik ook niet snel doen. En ik zal niet van jullie vragen naar Schagen te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik ook wel naar Utrecht wil.. maar wat mij betreft doen jullie het in Zeeland of Nijmegen, maa rdan wel zonder mij. Ook prima.
Groningen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Neee
Jij moet ook komen
Iedereen eigenlijk wel
Ik moet morgen naar Delfzijl... wat een hell is dat. Bijna 3uur rijden, in die tijd zit ik ook in de Eifel (duitsland).quote:
En iedereen maar klagen dat Nederland zo klein isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Delfzijl... wat een hell is dat. Bijna 3uur rijden, in die tijd zit ik ook in de Eifel (duitsland).
Prima, moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet zelfs vrijwel zeker dat die meet zonder mij zal plaatsvinden.
Dan kun je bijna naar me zwaaienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Delfzijl... wat een hell is dat. Bijna 3uur rijden, in die tijd zit ik ook in de Eifel (duitsland).
en iedereen altijd maar zeggen dat Nederland een klein landje isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Vergeleken met andere landen wel ja maar ik vind het best een eind. 6uur op 1 dag in de auto zitten voor je werk is nooit tof. Dan woon ik trouwens nog in het midden van het land anders is het helemaal een gekkenhuisquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Nederland zo klein is
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Nederland zo klein is
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook wel hoorquote:
Zuid Denemarken is het onderhandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)!
Voor mij een dik half uur om in Groningen te komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)!
Denemarkenquote:
Helloquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denemarken
Well hello, Mr. Jackson Claxon![]()
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen komquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om in Groningen te komen
Waar zit jij in de wereld dan ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen kom
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ligt dat aan jou of aan Nederland?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, niet alles. Maar we houden de moed erinquote:
Voor mij 25 minutenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
op de fiets van mn ouders huis maar 20-25 minuutjes!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Renesite het volgende:
Nee, na Groningen val je in een gat en kan je net zo goed helemaal richting Zwolle rijden ipv. naar fuckje Delfzijl
Probeer te zorgen dat alles zo tof mogelijk is dan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, niet alles. Maar we houden de moed erin
Stelletje chauvinisten hier op Fok!.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is dat met dat oranje hier allemaal man...
Ik wou geel van Zweden maar dat mocht nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, valt mee, maar wat veel kleine dingen zeg maar, beetje door de bomen het bos niet meer zien enzo... maar komt wel weer goed. Eerst school af, dan vaste baan, eigen huisje en dan de rest oplossenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Probeer te zorgen dat alles zo tof mogelijk is dan zou ik zeggen! En ik hoop dat het niet te erg is.
Ja maar dan maak je me wakkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Kruip alvast maar in mijn bedje... ik ben rond 7uur thuis
Laat me... dan heb ik ook een kleurtjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
blågultquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou geel van Zweden maar dat mocht niet
Mijn huisje zit er ook aan te komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, valt mee, maar wat veel kleine dingen zeg maar, beetje door de bomen het bos niet meer zien enzo... maar komt wel weer goed. Eerst school af, dan vaste baan, eigen huisje en dan de rest oplossen
Nee hoor... Ik zal je lekker laten liggen. Tenzij je wil eten natuurlijk, dan kook ik voor onsquote:
Wat een luxequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik zal je lekker laten liggen. Tenzij je wil eten natuurlijk, dan kook ik voor ons
Zeeuws eilandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:19 schreef jackson het volgende:Waar zit jij in de wereld dan ?
Oh, is dat hetquote:
Dat vind ik eigenlijk ook wel jaquote:
Iedereen maakt foutenquote:
Daar heb ik een moeder voorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel ja
Ach, ik moet toch voor mezelf koken
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, ik heb geen zin meer.
Bevalt me prima hierquote:
Ik begin netquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, ik heb geen zin meer.
Mijn ouders zijn 3 weken met vakantie, dus lekker zelf kokenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb ik een moeder voor![]()
ach als ik later op mezelf a genoeg tijd om voor mezelf te zorgen
Doe eens Zierikzeequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef jackson het volgende:
Vertrekadres : Vlissingen (NL, 4382)
Bestemming : Delfzijl (NL, 9934)
Afstand : 378.9 km
Reisduur : 03:40
Kloptquote:
Ik woon ook in een klein stadje. Maar wel de poort naar de ongerepte wereld van het Noordnederlandsche landschap.quote:
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 3 weken met vakantie, dus lekker zelf koken
Ik ben wel eens bij Neeltje Jans geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben wel eens naar Vlissingen geweest om een weekendje te zeilenVanuit Groningen..!
Hmm, dat is weer jammerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantieDus de weekenden, waarin het leuk is om alleen thuis te zijn heb ik niet het huis alleen
hup hollandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij Neeltje Jans geweest
quote:
Nou als ik naar Delfzijl zou moeten is het ook erg:quote:
same here.. Maar een vriend van me gaat 2,5 week naar zuid afrika en hij woont op zichzelf. Dan ga ik ik even 2,5 week op het huis passenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantieDus de weekenden, waarin het leuk is om alleen thuis te zijn heb ik niet het huis alleen
170 hier... en ik woon erg centraal. Voor mij is eigenlijk niks ver, behalve dat klote groningen en hogerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Voor mij is het maar 159km naar Vlissingen..
Nu nog Ik hou van Holland kijken en chauvinistischer kan het nietquote:
whehehehequote:
Met je klompen naar het werkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog Ik hou van Holland kijken en chauvinistischer kan het niet
Ik las Hoek van Hollandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog Ik hou van Holland kijken en chauvinistischer kan het niet
Ik las Kim Hollandquote:
Kijk, dat is dan weer vlakbij. Als ik 2 km fiets zie ik m liggenquote:
Ik zit totaal niet centraal. Maar met een uurtje zit ik in Amsterdam, anderhalf uur in Utrecht. De treinen rijden hier vrij goed, dus dat is te doen. 's Ochtends en in de avondspits hebben we zelfs een directe verbdinding met Maastricht, naast de trein die via Amsterdam en Utrecht naar Nijmegen gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
170 hier... en ik woon erg centraal. Voor mij is eigenlijk niks ver, behalve dat klote groningen en hoger
Wat een smerig wijf is dat..quote:
Briljantquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:50 schreef Renesite het volgende:
Zit zo'n dikke surinamer al de hele dag buiten in de zon met een te grote zonnebril op tegenover mijn raam... Loopt de hele tijd chikkies te spotten![]()
!
Als ik af wil vallen denk ik aan haar voor het eten. Dan sla je zomaar 2-3 maaltijden overquote:
Beterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn huisje zit er ook aan te komen. 1 augustus krijg ik de sleutel
Zie je atm ff niets van, zonnescherm net naar beneden gedaan... Zit nu met westerzonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Briljant!
Kan je niet ff een foto van hem maken?!
Alexquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga er trouwens ook maar eens vandoor. Fijne dag nog en tot later, morgen, overmorgen, ofzo.
Ja, dat had ik dus ook. Vandaar dat ik nu pas uit huis gaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beter
Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar wil eerst een vaste baan, voordat ik verhuis, kan het nu nog niet betalen
Kijk, dat is altijd goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Vandaar dat ik nu pas uit huis ga. Heb een "redelijk" salaris dus kan wat leuks betalen
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon ook in een klein stadje. Maar wel de poort naar de ongerepte wereld van het Noordnederlandsche landschap.
Dat gaat echt compleet mis daar in Delft ja. Is een explosie geweest net in een deel dat nog redelijk in tact was. Daar zijn ze het blussen gestaakt, ook een hoogwerken is gestopt met blussen begreep ik. Nasty shitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
EN hoorde ik het goed en staat de TU Delft in de fik?
Je loopt een beetje achterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
EN hoorde ik het goed en staat de TU Delft in de fik?
Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat echt compleet mis daar in Delft ja. Is een explosie geweest net in een deel dat nog redelijk in tact was. Daar zijn ze het blussen gestaakt, ook een hoogwerken is gestopt met blussen begreep ik. Nasty shit
Dat heb je zelf in de hand, dus beetje vreemd om dit te meldenquote:
ALTIJD WEER DIE KOFFIEAUTOMATENquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?
Sommigen werken nog wel eens wat zo overdagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter
Zeer grote brand TU Delft deel 2
Goed puntquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sommigen werken nog wel eens wat zo overdag
Die Mannschaftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Het gaat weer snel
En ik ben lkkr nogsteeds niet Oranje
Ze laten het netjes afbranden vermoed ik ja. Of dat al zeker is weet ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?
Zie dat topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze laten het netjes afbranden vermoed ik ja. Of dat al zeker is weet ik niet
Heb ook niet echt de tijd alle topics te checken nuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie dat topic
Instortingsgevaar, gebouw is onbereikbaar, alleen de crashtender van Rotterdam Airport kan er bij enz.
Eh? Stress? Koop een stressballetjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
Heerlijk, zo'n ontspannen collega die elke nietmachine molt
Hier is het ook bewolkt (eindhoven). Bekijk net het weer maar het kan morgen en overmorgen al gaan onweren e.dquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
Het is trouwens nu al niet meer zulk lekker weer. Het zou toch pas vrijdag weer rotter worden?
Ja.. nu maakt het mij niet zo heel veel uit.. Ik zit toch op mn werk.. Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier is het ook bewolkt (eindhoven). Bekijk net het weer maar het kan morgen en overmorgen al gaan onweren e.d
Ach, het water zal niet warmer of kouder zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. nu maakt het mij niet zo heel veel uit.. Ik zit toch op mn werk.. Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water is![]()
Ik ben geen Duitserquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water is aanvoelt![]()
Van hieruit kan ik nog net (vaag) de rookpluimen zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie dat topic
Instortingsgevaar, gebouw is onbereikbaar, alleen de crashtender van Rotterdam Airport kan er bij enz.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegt
Zie je, jullie snappen het welquote:
Zou ik dan toch echt HBO denk-nievooh hebbenquote:
Ooh, vanavond.... vertelquote:
Ik vond het gisteren niet lekker hoor, warm buiten koud waterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegt
Maar dan kan je nog niet stellen dat als het koud is het water warm is. Sterker nog, het zal vaker zo zijn dat het water koud is wanneer het buiten koud is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren niet lekker hoor, warm buiten koud water!
Niet helemaal, wel opletten bij Aardrijkskunde hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef jackson het volgende:
Sterker nog, het zal vaker zo zijn dat het water koud is wanneer het buiten koud is.
Klopt, ik had er in NL bij moeten zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel opletten bij Aardrijkskunde he
Milde winters omdat het zeewater dan warm is van de zomer, en niet te warme zomers omdat het water dan nog koud is van de winter
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen somsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Ik lette nooit op bij Aardrijkskunde.. tenzij we film gingen kijkenwat een rotvak
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen soms
Ja, welkom in ons midden Boot. Of was jij eerder hierquote:
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, welkom in ons midden Boot. Of was jij eerder hier?
Vreemd, ik heb je nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ook
Ja maar al dat geode over erosie enzo boeide mij nooit. Niet dat ik ooit goed oplette... Alleen bij geschiedenis en gymquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen soms
jackson loopt ook al wel een paar week mee hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ook
ik denk het ook lieverd...quote:
en de reden dat je dat moet doen is...? normale meewerkstage?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef jna het volgende:
ongeveer 150 cd'tjes branden is niet echt spannend werk
En die dingen gaan zo snel dat je ook niet echt tussendoor ff lekker in de zon kan gaan zitten
Ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jackson loopt ook al wel een paar week mee hoor
Vrijdag is het de dag van de nederlandse jazz. Een grote markt voor artiesten en programmeurs dus. We hebben nieuwe promo cd's nodig voor vrijdag dus iedereen hier is daar nu mee bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en de reden dat je dat moet doen is...? normale meewerkstage?
Dan zullen we die tijd nu eens inhalenquote:
Vetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Vrijdag is het de dag van de nederlandse jazz. Een grote markt voor artiesten en programmeurs dus. We hebben nieuwe promo cd's nodig voor vrijdag dus iedereen hier is daar nu mee bezig.
net als die andere 6,5 uur?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
Zo ik ga denk ik eens 1,5 uur niet veel doen
Grapje zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
vertel even wat leuks over jezelf jackson.. hoe oud, waar je woont, je opdracht, je werkgever etc..
TT bedoel je hoop ik?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
vertel even wat leuks over jezelf jackson.. hoe oud, waar je woont, je opdracht, je werkgever etc..
wie verzint de nieuwe OP?
bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
Zo ik ga denk ik eens 1,5 week niet veel doen
TT, leer het nou eensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
wie verzint de nieuwe OP?
!Leuk joh! een verhaaltje over koetjes en kalfjes!quote:
Stage SC #428: Met hete ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC #428: In vuur en vlam!
Stage SC £ 428 eens niet vol met onzin!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC #428: In vuur en vlam!
Yesse, daar wilde ik het bij laten wat betreft de vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
en je sexuele voorkeur enzo..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Yesse, daar wilde ik het bij laten wat betreft de vragen
hehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
Jij moet het wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |