Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat echt compleet mis daar in Delft ja. Is een explosie geweest net in een deel dat nog redelijk in tact was. Daar zijn ze het blussen gestaakt, ook een hoogwerken is gestopt met blussen begreep ik. Nasty shit
Dat heb je zelf in de hand, dus beetje vreemd om dit te meldenquote:
ALTIJD WEER DIE KOFFIEAUTOMATENquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?
Sommigen werken nog wel eens wat zo overdagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter
Zeer grote brand TU Delft deel 2
Goed puntquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sommigen werken nog wel eens wat zo overdag
Die Mannschaftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Het gaat weer snel
En ik ben lkkr nogsteeds niet Oranje
Ze laten het netjes afbranden vermoed ik ja. Of dat al zeker is weet ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw nu helemaal opgegeven toch?
Zie dat topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze laten het netjes afbranden vermoed ik ja. Of dat al zeker is weet ik niet
Heb ook niet echt de tijd alle topics te checken nuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie dat topic
Instortingsgevaar, gebouw is onbereikbaar, alleen de crashtender van Rotterdam Airport kan er bij enz.
Eh? Stress? Koop een stressballetjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
Heerlijk, zo'n ontspannen collega die elke nietmachine molt
Hier is het ook bewolkt (eindhoven). Bekijk net het weer maar het kan morgen en overmorgen al gaan onweren e.dquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
Het is trouwens nu al niet meer zulk lekker weer. Het zou toch pas vrijdag weer rotter worden?
Ja.. nu maakt het mij niet zo heel veel uit.. Ik zit toch op mn werk.. Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier is het ook bewolkt (eindhoven). Bekijk net het weer maar het kan morgen en overmorgen al gaan onweren e.d
Ach, het water zal niet warmer of kouder zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. nu maakt het mij niet zo heel veel uit.. Ik zit toch op mn werk.. Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
Maar op de radio hadden ze het over met je voeten in de branding zitten enzo, en dat lijkt me nu toch geen goed plan meer.. Koud.
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water is![]()
Ik ben geen Duitserquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe lager de buitentemperatuur, hoe warmer het water is aanvoelt![]()
Van hieruit kan ik nog net (vaag) de rookpluimen zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie dat topic
Instortingsgevaar, gebouw is onbereikbaar, alleen de crashtender van Rotterdam Airport kan er bij enz.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegt
Zie je, jullie snappen het welquote:
Zou ik dan toch echt HBO denk-nievooh hebbenquote:
Ooh, vanavond.... vertelquote:
Ik vond het gisteren niet lekker hoor, warm buiten koud waterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Gevoelsmatig misschien.... Want het is onzin wat je zegt
Maar dan kan je nog niet stellen dat als het koud is het water warm is. Sterker nog, het zal vaker zo zijn dat het water koud is wanneer het buiten koud is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren niet lekker hoor, warm buiten koud water!
Niet helemaal, wel opletten bij Aardrijkskunde hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef jackson het volgende:
Sterker nog, het zal vaker zo zijn dat het water koud is wanneer het buiten koud is.
Klopt, ik had er in NL bij moeten zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel opletten bij Aardrijkskunde he
Milde winters omdat het zeewater dan warm is van de zomer, en niet te warme zomers omdat het water dan nog koud is van de winter
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen somsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Ik lette nooit op bij Aardrijkskunde.. tenzij we film gingen kijkenwat een rotvak
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen soms
Ja, welkom in ons midden Boot. Of was jij eerder hierquote:
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, welkom in ons midden Boot. Of was jij eerder hier?
Vreemd, ik heb je nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ook
Ja maar al dat geode over erosie enzo boeide mij nooit. Niet dat ik ooit goed oplette... Alleen bij geschiedenis en gymquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, ik vond het altijd wel tof. Zijn best leuke dingen soms
jackson loopt ook al wel een paar week mee hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben hier weer sinds half april. vorig jaar sinds februari ook
ik denk het ook lieverd...quote:
en de reden dat je dat moet doen is...? normale meewerkstage?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef jna het volgende:
ongeveer 150 cd'tjes branden is niet echt spannend werk
En die dingen gaan zo snel dat je ook niet echt tussendoor ff lekker in de zon kan gaan zitten
Ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jackson loopt ook al wel een paar week mee hoor
Vrijdag is het de dag van de nederlandse jazz. Een grote markt voor artiesten en programmeurs dus. We hebben nieuwe promo cd's nodig voor vrijdag dus iedereen hier is daar nu mee bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en de reden dat je dat moet doen is...? normale meewerkstage?
Dan zullen we die tijd nu eens inhalenquote:
Vetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Vrijdag is het de dag van de nederlandse jazz. Een grote markt voor artiesten en programmeurs dus. We hebben nieuwe promo cd's nodig voor vrijdag dus iedereen hier is daar nu mee bezig.
net als die andere 6,5 uur?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
Zo ik ga denk ik eens 1,5 uur niet veel doen
Grapje zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
vertel even wat leuks over jezelf jackson.. hoe oud, waar je woont, je opdracht, je werkgever etc..
TT bedoel je hoop ik?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
vertel even wat leuks over jezelf jackson.. hoe oud, waar je woont, je opdracht, je werkgever etc..
wie verzint de nieuwe OP?
bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
Zo ik ga denk ik eens 1,5 week niet veel doen
TT, leer het nou eensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
wie verzint de nieuwe OP?
!Leuk joh! een verhaaltje over koetjes en kalfjes!quote:
Stage SC #428: Met hete ...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC #428: In vuur en vlam!
Stage SC £ 428 eens niet vol met onzin!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC #428: In vuur en vlam!
Yesse, daar wilde ik het bij laten wat betreft de vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
en je sexuele voorkeur enzo..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Yesse, daar wilde ik het bij laten wat betreft de vragen
hehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef jackson het volgende:
Jij moet het wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we "ik geil op Yesse"-periode wel een beetje gehad hadden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |