Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.quote:
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet, en Bart vanmorgen ook nietHet was een irritante Beagle [ afbeelding ]
Helemaal blaffen en grommen enzo, maar gelukkig niet bijtenAl vond ik hem wel eng
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
En nu op 3FM: Let's go to the park
En ik wist geen betere TT
Is dat niet zwijgen lieverd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen op het strand, vlabij het water, hand in hand.
De zon zakt, ze stijge van geluk.
enz enz
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
whehehequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het bos tijdens het hardlopen een keer gebeten door een hond.. Baasje vond het niet leuk toen, ik dat beest een rotschop gaf..
Stel je woont daar in de buurt en je bent niet thuis maar hebt wel je raam open.. Zal leuk worden als je thuiskomtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
whehehe![]()
Die brand bij de TU is nog steeds niet onder controle trouwens. Nu rijden er ook auto's rond in Delft dat ramen en deuren dicht moeten (met dit weer)
Succes Kunoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC? nog een beetje te doen met dit weer? ik zit nu bij een presentatie van 3 afrikanen, die al 10 minuten aan het praten zijn en nog niet over het onderwerp zijn begonnen alleen nog maar het probleem en de purpose
Uh, bagger. Heb vandaag eigenlijk nog niks gedaan, en nu ben ik teleurgesteld over mezelfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe gaat het hier in de SC?
Ze stijgen van geluk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond stijge ook wel leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Was in mijn arm, maar goed.. Ze vond dat ik maar moest roepen wanneer ik langs liep en dat het verdomme mijn schuld was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ie die hond maar aanlijnen. Dat beest bijt in je been dus mag je lijkt me ook wat terug doen, doen honden onder elkaar ook
gelukkig wireless internet!!!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben er ook weer.. had vanochtend mijn groen licht presentatie.. En... Ik mag door met afstuderen
Hey.. ik wil ook oranjefan worden
Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
Ze stijgen van geluk?ergens snap ik je bedoeling maar het is toch echt zwijgen
2 mappen doorlopen, waar wonen mensen nu, wat staat open, wat is al betaaldquote:
Ik heb mn tuindeuren open gezet vanmorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stel je woont daar in de buurt en je bent niet thuis maar hebt wel je raam open.. Zal leuk worden als je thuiskomt
Niet helemaal waar, je had eerst nog dat achterlijke stel dat foto's van elkaar springend gingen maken enzo en die mensen met die irritante hond en de strandjuttersquote:
Dat wordt wassen en schoonmaken als je thuiskomtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb mn tuindeuren open gezet vanmorgen
Geen leven of toevallig onlinequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik zet net bij iemand een krabbel op haar hyves.. Binnen 10 seconden had ik al weer een reactie..
Zo gaat het hier toch ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik zet net bij iemand een krabbel op haar hyves.. Binnen 10 seconden had ik al weer een reactie..
Sinds de reunie van de mavo gepland is, krijg ik opeens een heleboel oude klasgenoten op mijn hyves.. en allemaal zeggen. wat ben jij veranderdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hyves is best handig hoor.(ik heb 174 vriendjes
![]()
) En wij hebben toch geen leven
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
![]()
)
Nóg niet neequote:En wij hebben toch geen leven
ik heb 190 vriendjes. Ik heb een aantal omdat ik benieuwd ben naar die mensen, Sommigen hebben namelijk een beheurlijk dubieus levenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Oh ik niet, ik was dol op wiskundesommetjes en woordjes leren deed ik bijna niet aan. Vandaar mijn geweldige talenkennisquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb meer een talenknobbel, dan een wiskundeknobbel. Vaak was het tijdens de lessen, goh dat is eigenlijk ook best simpel.
Vooral de mensen met een Germaanse taal als moedertaal, hadden de minste moeite. Behalve dan de Engelsen, die zijn niet zo gewend om meerdere talen machtig te zijn.
Het viel mij op tijdens de Franse lessen op de mavo en het mbo dat veel Franse woorden hetzelfde wordt geschreven als in het Engels.. alleen dan wel op zijn Frans weer uitgesproken.
Alleen mijn resultaten bij Duits werd slechter toen opeens de puberteit begon.. Duits leren of achter de meiden aan zitten.
Wel leuk tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds de reunie van de mavo gepland is, krijg ik opeens een heleboel oude klasgenoten op mijn hyves.. en allemaal zeggen. wat ben jij veranderd. Ja, dat krijg je als je bril inlevert voor lenzen..
Hyves is handig om mensen te vinden als je ze niet zo vaak ziet en ook geen zin hebt om een nummer of msn van die persoon te hebben. En in mijn vader's geval, heel handig om mensen van zijn dienst-tijd terug te vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees er maar trots op![]()
Maar ik vind Hyves nog steeds niks
[..]
Nóg niet nee![]()
Nee, Hyves is kut. En elke keer als ik weer een mailtje krijg van iemand die vindt dat ik een Hyves profiel moet aanmaken wordt het nog erger.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Ok, maar wáárom is hyves kut?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, Hyves is kut. En elke keer als ik weer een mailtje krijg van iemand die vindt dat ik een Hyves profiel moet aanmaken wordt het nog erger.
Ja, dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |