quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Nederland zo klein is
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Delfzijl... wat een hell is dat. Bijna 3uur rijden, in die tijd zit ik ook in de Eifel (duitsland).
Dat kan ik nu ook wel hoorquote:
Zuid Denemarken is het onderhandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)!
Voor mij een dik half uur om in Groningen te komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij is dat zelfs een heel dik half uur (Groningen)!
Denemarkenquote:
Helloquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denemarken
Well hello, Mr. Jackson Claxon![]()
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen komquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om in Groningen te komen
Waar zit jij in de wereld dan ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen kom
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mij een dik half uur om te bedenken hoe ik in godsnaam in 1 dag in Groningen kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ligt dat aan jou of aan Nederland?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, niet alles. Maar we houden de moed erinquote:
Voor mij 25 minutenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
op de fiets van mn ouders huis maar 20-25 minuutjes!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Renesite het volgende:
Nee, na Groningen val je in een gat en kan je net zo goed helemaal richting Zwolle rijden ipv. naar fuckje Delfzijl
Probeer te zorgen dat alles zo tof mogelijk is dan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, niet alles. Maar we houden de moed erin
Stelletje chauvinisten hier op Fok!.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is dat met dat oranje hier allemaal man...
Ik wou geel van Zweden maar dat mocht nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, valt mee, maar wat veel kleine dingen zeg maar, beetje door de bomen het bos niet meer zien enzo... maar komt wel weer goed. Eerst school af, dan vaste baan, eigen huisje en dan de rest oplossenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Probeer te zorgen dat alles zo tof mogelijk is dan zou ik zeggen! En ik hoop dat het niet te erg is.
Ja maar dan maak je me wakkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Kruip alvast maar in mijn bedje... ik ben rond 7uur thuis
Laat me... dan heb ik ook een kleurtjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
blågultquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou geel van Zweden maar dat mocht niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |