Ja, hij werd zeker opgewonden van een foto waar ik aan het sporten was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
Toch leuk om te weten dat je de keus hebt PB
Tssquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik wilde vanmiddag iets gaan doen, maar dat gaat nu niet meer lukken natuurlijk
Goed idee. Al zit ik al boven, maar dat bakkie dan.quote:
Yesse en Bart zijn gisteren aangevallen door hond en PB door een hond en een homoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat heb ik gemist hier?
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse en Bart zijn gisteren aangevallen door hond en PB door een hond en een homo![]()
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed idee. Al zit ik al boven, maar dat bakkie dan.
Zojuist mailtje van school, donderdag even langs om alles te regelen, en dan ben ik definitief gestopt met de minor en heb ik vakantie. En dan maar eens zien wanneer ik ga werken en hoeveel uren ik mag gaan werken.
Haha jammer! Dat is altijd het leukste! Zelfs onze site, van het bedrijf waar ik nu stage loop, zit vol met fouten in het Nederlands. Vraag me echt af welke taalmachine dat heeft geproduceerd af en toe, het is gewoon echt beschamend af en toequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het niet gehoord, maar de Nederlandse facebook worden is misschien een iets te grote uitdaging. Je bent nu gewoon te laat met je social networking, tenzij je op een speciale doelgroep gaat richten. Ieder geval dat is mijn mening. Ik las ook al dat mensen Facebook moe zijn..
Facebook heeft nu ook een Nederlandse vertaling, nog geen foutjes gezien..
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb vandaag helemaal geen reet uitgevoerd, behalve dan dit topic volspammen
Hahahahaha dat is eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat ook in de klas (meer een projectuur, oftewel 45 minuten internetten) toen ik opeens een mailtje kreeg dat er berichtje op mijn profiel was geplaatst, met ongeveer zoiets
[..]
Ik stuurde iets van.. Mijn klasgenoten hadden eigenlijk iets anders in gedachten, want die wouden dat ik het spelletje meespeelde
[..]
10 minuten later een berichtje terug
[..]
Daar heb ik maar niet meer op gereageerd
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef Leinonlein het volgende:
Myspace gebruik ik namelijk ook echt noooooooit meer.
Omdat ik ben afgestapt van mijn emo lifestylequote:
Nee helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer eens wat anders hè
Wil je ook nog verrassende dingen kwijt?![]()
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben we nu eindelijk een datum + plaats voor de meet?
Tegen het spammen kun je allemaal dingen doen tegenwoordig. Ik had er ook even last van, maar 2 vinkjes zetten later was het weer over. Verder heb ik ook weinig moeite met het volk dat er rondhangt. Er komt nog wel eens een leuk bandje langs om te vragen of ik hun muziek wil luisteren, dat vind ik altijd wel tof. En het zijn vrijwel alleen bands in de genres die ik luister.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik ben afgestapt van mijn emo lifestyle. Haha, nee. Ik vind gewoon het volk wat er rond hangt, en het makkelijke spammen heel vervelend. En het is geen reden meer om vrienden te spreken want dat doe ik via andere kanalen. Ik gebruik het nog wel eens als muziekbron maar ook daar heb ik tegenwoordig een vervanger voor (last.fm natuurlijk!)
Je hoeft geen betoog voor myspace te houden hoor, ik vind de site gewoon irritant met al die reclame en de missende structuur. Maar muziek luisteren doe ik er ja, soms. Daar is het wel handig voor, maar verder heb ik er niet zoveel (meer) mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tegen het spammen kun je allemaal dingen doen tegenwoordig. Ik had er ook even last van, maar 2 vinkjes zetten later was het weer over. Verder heb ik ook weinig moeite met het volk dat er rondhangt. Er komt nog wel eens een leuk bandje langs om te vragen of ik hun muziek wil luisteren, dat vind ik altijd wel tof. En het zijn vrijwel alleen bands in de genres die ik luister.
Last.fm is uiteraard ook leuk, maar dat gebruik ik niet om muziek te luisteren. Te vaak maar delen van nummers (30 seconden). Daar vind ik MySpace toch handiger voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |