Mijn huisje zit er ook aan te komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, valt mee, maar wat veel kleine dingen zeg maar, beetje door de bomen het bos niet meer zien enzo... maar komt wel weer goed. Eerst school af, dan vaste baan, eigen huisje en dan de rest oplossen
Nee hoor... Ik zal je lekker laten liggen. Tenzij je wil eten natuurlijk, dan kook ik voor onsquote:
Wat een luxequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik zal je lekker laten liggen. Tenzij je wil eten natuurlijk, dan kook ik voor ons
Zeeuws eilandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:19 schreef jackson het volgende:Waar zit jij in de wereld dan ?
Oh, is dat hetquote:
Dat vind ik eigenlijk ook wel jaquote:
Iedereen maakt foutenquote:
Daar heb ik een moeder voorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel ja
Ach, ik moet toch voor mezelf koken
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, ik heb geen zin meer.
Bevalt me prima hierquote:
Ik begin netquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, ik heb geen zin meer.
Mijn ouders zijn 3 weken met vakantie, dus lekker zelf kokenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb ik een moeder voor![]()
ach als ik later op mezelf a genoeg tijd om voor mezelf te zorgen
Doe eens Zierikzeequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef jackson het volgende:
Vertrekadres : Vlissingen (NL, 4382)
Bestemming : Delfzijl (NL, 9934)
Afstand : 378.9 km
Reisduur : 03:40
Kloptquote:
Ik woon ook in een klein stadje. Maar wel de poort naar de ongerepte wereld van het Noordnederlandsche landschap.quote:
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 3 weken met vakantie, dus lekker zelf koken
Ik ben wel eens bij Neeltje Jans geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben wel eens naar Vlissingen geweest om een weekendje te zeilenVanuit Groningen..!
Hmm, dat is weer jammerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantieDus de weekenden, waarin het leuk is om alleen thuis te zijn heb ik niet het huis alleen
hup hollandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is dat met dat oranje hier allemaal man...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij Neeltje Jans geweest
quote:
Nou als ik naar Delfzijl zou moeten is het ook erg:quote:
same here.. Maar een vriend van me gaat 2,5 week naar zuid afrika en hij woont op zichzelf. Dan ga ik ik even 2,5 week op het huis passenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nooit langer dan een midweek op vakantieDus de weekenden, waarin het leuk is om alleen thuis te zijn heb ik niet het huis alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |