Dat ligt er nog steeds aan wat de doelstelling van het "spel" is... moet de populairste winnen, of moet de grootste hufter winnen??quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef PeterNB het volgende:
Och och och............zulk tuig MAG toch gewoon niet winnen ?!
Dat denk ik ook, dat wil je niet eens allemaal weten.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat DGK stinkt is wel bekend, maar ik vermoed dat de beerput nog veel groter is dan velen denken....
Ik ook! Eindelijk weer beetje actie taxi! De hele dag 5 mensen die zwemmen, zonnen, babbelen. Leuk als er weer eens iemand vertrekt.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef Marrije het volgende:
Palma: ik vind het ook niet leuk dat er donderdag 1 weg moet, maar ja heel nederland vindt dat niet leuk
Eh, ikke wel hoor!![]()
Het is werkelijk niét om aan te horen, het geblèr van de favoriete bewoonster van de presentatrice van de DGK-finale.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:35 schreef Smash-it het volgende:
Ik zou zo ontzettend graag een knopje willen die alleen Amanda mute. Ik zou niks missen van het gesprek. Ze tettert toch overal doorheen, dus er zijn altijd nog andere mensen waar je naar kan luisteren.
Dank Disanaquote:Op maandag 12 mei 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
TNX Disana.
Met verbazing zit ik nu al een half uurtje naar deze discussie tegen Palma te luisteren. Het is met totaal onduidelijk waar het het omgaat.. veel geblaat en vooral niet willen luisteren.
Erg hè, verplicht naast die stinkende, dooie cavia zitten.quote:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank Disana![]()
Dat is toch duidelijk. Brian en Amanda zijn helemaal para en denken dat José op de hand is van Huub, samen met Elly, HaJo en de rest van streamend Nederland. Jaloezie en paranoia, punt.
En die slabek weet van geen ophouden omdat ze haar gelijk niet krijgt.
Brian
Dat bedoel ik, Brian koetsiekoequote:
Huh?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, in deze zwengelt Palma het allemaal zelf aan met haar geblaat......
Nou nee, ik wens de één wat meer geluk dan de anders als ie wintquote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil dat het zo snel mogelijk afgelopen is.....wie er dan ook wint, geluk er mee!
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh?Volgens mij had Palma een leuk gesprek met Jaap en kwamen Brian en Amanda verhaal halen. Dus wie zwengelt hier nou wat aan? Komt bij dat je met Amanda geen gesprek kunt voeren omdat ze overal doorheen krijst.
Precies, iedereen die niet voor hen is, is tegen hen...ze hebben nog nooit van nuances gehoord.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
brrrrrrrrrrrrrr wat is het toch een schijnheilige nepgriezelratquote:
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.
Ik moet zeggen dat ik gisteren erg genoten heb van de reguliere. Eindelijk werd er naast de speler Huub ook eens de mens Huub getoont. Helaas afgewisseld met B en A.Verder leek het erop dat met name B en A het spel spelen vanuit bed. Zelfs het zwangerschaps script was al zo vaak gespeeld dat ze er niet eens de moeite voor namen daarvoor uit bed te komen. Jaap op konninginedag in Amsterdam. Naakt kruipend over de vensterbank voor de menigte. Ongeloof en walging was wat ik zag bij het publiek waar mee ze precies mijn gevoel vertegenwoordigden. Wat een afgang en blamage voor Jaap.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?
Kijk de reguliere en je weet genoeg.
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.
dat kwam voort uit het telefoon gesprek met zijn vader.
Ja het is PS-weer hequote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ricardo heeft het over.......juist ja. Mute.
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
Dacht even dat peter6000 dit melde.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef akveor het volgende:
Huub leest de krant. Zou toch ook verboden moeten worden. Voor je het weet doet ie weer inspiratie op om zijn tegenspelers een hak te zetten.
[ afbeelding ]
Waarom trappen ze Netty niet naar Kenny toe? Ze lijken wel gek om weer een huis te gaan delen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
En dan moet ze ook nog bekijken wat ze met het huis in zaandam doet???quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Dementor het volgende:
Daar is de spiegelscene met de terrorhoed.
Ja bij Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Ach Japie is echt de weg kwijt en denkt dat hij zo leuk is.Wie mij tart krijgt terror,nou Japie dat hebben we gezien,alles wat hij doet is nepquote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?
Dat klinkt als een douchescene.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef PeterNB het volgende:
Amanda:"ik heb zin om AL mijn fans te ontmoeten. Lekker drankje drinken. Al moet ik het
in kleine groepjes doen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, kan die de hele middag in haar borsten knijpen (onder het toeziend oogquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Kan het echt nog erger dan het al is denk je???????quote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat DGK stinkt is wel bekend, maar ik vermoed dat de beerput nog veel groter is dan velen denken....
T-Lex is niet echt gecharmeerd van die del. Hij is meer ratfanquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Ik ben ontzettend blij dat jij er bent om deze asymmetrie te herstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
(Als het andersom was geweest, dat Palma met iemand van het andere kamp was geweest, dan had iedereen moord en brand geroepen)
Als het andersom was geweest was er ook meer reden tot bezorgdheid geweest, aangezien de familie van Brian niet normaal gezellig een gesprek kan voeren, maar er altijd gesmoesd en gestookt moet worden.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Palma is achter eten en er is ook niets van Huub op de streams te zien.
Die zal nu wel allemaal spelinfo krijgen, wat er tussen Palma en Theo is besproken.
(Als het andersom was geweest, dat Palma met iemand van het andere kamp was geweest, dan had iedereen moord en brand geroepen)
Ik blijf erbij dat nog steeds Claire naar huis gaat.Ze kunnen nu nog van alles gaan verzinnen om de spanning op te voeren,maar net als die nepstemmingen ,het is alleen maar om de spanning erin te houden.quote:
Misschien om het heel gebruikelijk is dat er spelinfo wordt besproken buitenaf in het andere kamp. Nu opeens de naam van Huub's vader wordt genoemd is er ophef. Lekker hypocriet weer.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Integendeel, ze kwamen elkaar tegen op dé ontmoetingsplek voor iedereen die gelinkt is aan dgkquote:Op maandag 12 mei 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest was er ook meer reden tot bezorgdheid geweest, aangezien de familie van Brian niet normaal gezellig een gesprek kan voeren, maar er altijd gesmoesd en gestookt moet worden.
De familie van Huub daarentegen heeft fatsoenlijke omgangsvormen en daar komt nog bij dat Palma de vader van Huub gewoon toevallig tegenkwam in een openbare gelegenheid, ze zaten niet ergens in een achterafhoekje informatie uit te wisselen.
Ach Jaap heeft zijn eigen graf al gegravenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij loopt de hele dag achter jaap aan en straks kiest jaap voor geen van beide whahahahahaha
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je zien dat ze meelezen, Huub maar snel aan het pianospelen gezet.
Heeeeeel toevallig dat een Amsterdamse en een Tukker elkaar zomaar tegenkomen op een terrasje... duhhhhhquote:Op maandag 12 mei 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest was er ook meer reden tot bezorgdheid geweest, aangezien de familie van Brian niet normaal gezellig een gesprek kan voeren, maar er altijd gesmoesd en gestookt moet worden.
De familie van Huub daarentegen heeft fatsoenlijke omgangsvormen en daar komt nog bij dat Palma de vader van Huub gewoon toevallig tegenkwam in een openbare gelegenheid, ze zaten niet ergens in een achterafhoekje informatie uit te wisselen.
Heeft hij al in de chill gezegd zaterdag.Hij gaat het nog gebruiken dat Huub ineens weer terug mocht komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:36 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft ook nog iets wat ie morgen gaat zeggen. HIj zegt niet wat. Dan maar een Streamlock.
Brian wil ook nog wat zeggen. Jaap denkt dat het met Nathanel te maken heeft. Erg toevallig dat Jaap weet dat Brian iets met het Nathanael ingedachten heeft.
Waarom type jij nooit eens een keer als Huub voor de tigste keer als een loopse teef achter Jaap aanloopt en weer een één op één gesprek met Jaap wil hebben. (Geldt voor meerderen hier)quote:Op maandag 12 mei 2008 13:32 schreef Dementor het volgende:
Brian zit in de sauna bij Jaap voor informatie.
Wat dus echt niet waar is.Iedereen daar ging als gekken stemmen,want ze wilde niet dat er opeens iets vreemds gebeurde met punten die ingezet konden worden in de halve finale.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:39 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt dat Huub een brief heeft geschreven naar een contactpersoon van Nowlive om niet op hem te stemmen de laatste PP's.
Daar ben jij voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom type jij nooit eens een keer als Huub voor de tigste keer als een loopse teef achter Jaap aanloopt en weer een één op één gesprek met Jaap wil hebben. (Geldt voor meerderen hier)
Dan zouden jullie een stuk objectiever overkomen.
Wat is er zo vreemd aan? Palma was er voor een vergadering met het personeel en Theo zal wel iets van overleg met de redactie hebben gehad.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeeeeel toevallig dat een Amsterdamse en een Tukker elkaar zomaar tegenkomen op een terrasje... duhhhhh
(en wat ik ervan begreep was het het terras van "De Witte Bergen", maar dat kan ik nergens teruglezen)
Dat er door velen door een roze bril wordt gekeken en alles in het positieve van Huub wordt gezien is duidelijk te lezen bij de meesten.
Alles aanpakken om zo negatief mogelijk over de rest te doen en dat van Huub goed praten, door het dusdanig te draaien dat de andere schuldig is.
Maar dit is zowel in het kamp Brian, als in het kamp Huub het zelfde, hoe die overladen worden met info van buitenaf.
En bij het minste of geringste werd Cora gisteren teruggevloten.
Het is een ijzersterk speltechnisch argument. Jaap heeft prima door dat het geen bedreiging is. Hij heeft al uitgesproken dat ie dat zelf ook zou doen. Hij is Brian aan het voeren.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat Huub die laffe vetklep heeft bedreigd door te zeggen als je mij naar huis stuurt krijg je alle internetfora tegen je.
Nou ja, met uitzondering van VOL dan.
Commentaar op de streams, niet op de users.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom type jij nooit eens een keer als Huub voor de tigste keer als een loopse teef achter Jaap aanloopt en weer een één op één gesprek met Jaap wil hebben. (Geldt voor meerderen hier)
Dan zouden jullie een stuk objectiever overkomen.
Ijzersterk valt wel mee, zelfs Amanda trapt er niet in 'dat is niet waar, Huub zou dat nooooooit doen, die gaat nog liever dood dan dat ie op gaat roepen dat men op Brian moet stemmen'.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een ijzersterk speltechnisch argument. Jaap heeft prima door dat het geen bedreiging is. Hij heeft al uitgesproken dat ie dat zelf ook zou doen. Hij is Brian aan het voeren.
Ik krijg steeds meer het idee dat ie gokt op een oprotpremie waar hij opties openhoudt mocht dat niet doorgaan.
Hoezo zou de vader van een 25-jarige man daar toestemming voor moeten/kunnen geven??quote:Op maandag 12 mei 2008 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Pappa Huub moest zeker toestemming komen geven voor dat stomme vechtgedoe.zo raadsel weer opgelost.
Ja, dat is in gegaan op de dag van zijn alcoholverbodquote:Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou de vader van een 25-jarige man daar toestemming voor moeten/kunnen geven??
Staat Huub onder curatele??
Huub maakte een klein foutje door te zeggen dat ie het dan nog liever aan Brian gunde. Misschien heeft Huub zich versproken door Claire niet in de finale te zien. Later heeft ie dat hersteld.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ijzersterk valt wel mee, zelfs Amanda trapt er niet in 'dat is niet waar, Huub zou dat nooooooit doen, die gaat nog liever dood dan dat ie op gaat roepen dat men op Brian moet stemmen'.
En dat ziet ze goed.
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat is in gegaan op de dag van zijn alcoholverbod
Ach zei ook maar wat,denk dan is dat raadsel van wat pappa Huub daar deed ook weer uit de wereld.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou de vader van een 25-jarige man daar toestemming voor moeten/kunnen geven??
Staat Huub onder curatele??
Terecht. Je zult maar zo ter verantwoording worden geroepen door twee pauperige snotneuzen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:54 schreef mootie het volgende:
Palma klinkt nog behoorlijk pissed off.
Deze dagen gewoon goed op Huub letten.Als hij weet dat Claire donderdag moet gaan,dan merk je dat echt wel aan hem.Vooral woensdagavond.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub maakte een klein foutje door te zeggen dat ie het dan nog liever aan Brian gunde. Misschien heeft Huub zich versproken door Claire niet in de finale te zien. Later heeft ie dat hersteld.
Hmm, als er 1 goed kan acteren dan is het Huub wel, die steekt wat dat betreft met kop en schouders boven de anderen uit.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze dagen gewoon goed op Huub letten.Als hij weet dat Claire donderdag moet gaan,dan merk je dat echt wel aan hem.Vooral woensdagavond.
Ik zal deze mededeling in acht nemen en je er aan herinneren als ik voor de zoveelste keer wordt aangevallen, wat niet over de streams gaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
Anders zout je maar lekker op.
Een ding vergeet je, Huub verspreekt zijn eigen ook gauw.En zoals met dat fikkie stoken ,kon je ook zien dat het nep was.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, als er 1 goed kan acteren dan is het Huub wel, die steekt wat dat betreft met kop en schouders boven de anderen uit.
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een ding vergeet je, Huub verspreekt zijn eigen ook gauw.En zoals met dat fikkie stoken ,kon je ook zien dat het nep was.
Dat is jouw mening, geen feit. Ikzelf zie iemand wiens eerlijkheid of trots het maar al te vaak winnen van zijn pogingen tot toneelspel.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.
Palma en daar werken?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Palma zit er nu bij in het zwembad. Moet ze niet werken?
Ik heb een stukje gemist. Betekent dit dat er nu toch nog een gevecht gaat komen? En wanneer dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:04 schreef Dark het volgende:
Trainer gaat eisen, dat Brian geen lowkicks mag geven, Amanda lacht schamper........
Vind ik niet. Hij is naar mijn idee te eerlijk soms en geeft daarmee de ander munitie. Ik vind Huub wat betreft echt een sukkel dat ie zo'n flapuit is.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.
Ja, mijn mening, hoe vaak Huub ook door de mand valt, mi nog altijd minder vaak dan de anderen. De enige wie misschien beter is, is Claire, als zij Huub niet steunt in het spel, maar dat is nog niet tot uiting gekomen. Ja, wederom mijn mening.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, geen feit. Ikzelf zie iemand wiens eerlijkheid of trots het maar al te vaak winnen van zijn pogingen tot toneelspel.
Brian is toch de sportman? De ander mag niet te zwaar zijn enzo? Hij vergeet die principes nu het om Huub gaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef T-lex het volgende:
De trainer van huub gaat dus wat dingen eisen voor het gevecht.
Zowiezo geen lowkicksen nog wat dingen...jammer.
Zal er wel op neer komen dat Brian alleen mag blokken. Slappe zooi.....
Anders slaat Brian hem doodquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef T-lex het volgende:
De trainer van huub gaat dus wat dingen eisen voor het gevecht.
Zowiezo geen lowkicksen nog wat dingen...jammer.
Zal er wel op neer komen dat Brian alleen mag blokken. Slappe zooi.....
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian is toch de sportman? De ander mag niet te zwaar zijn enzo? Hij vergeet die principes nu het om Huub gaat.
Ik denk dat het zo gaat:quote:Op maandag 12 mei 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze dagen gewoon goed op Huub letten.Als hij weet dat Claire donderdag moet gaan,dan merk je dat echt wel aan hem.Vooral woensdagavond.
Dit snap ik ook ff niet. Dat zielige fysieke gewaag was toch klaar inmiddels?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gemist. Betekent dit dat er nu toch nog een gevecht gaat komen? En wanneer dan?
Ja, het is een enorme flapuit, maar als ie iets wil verbergen dan lukt hem dat 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij is naar mijn idee te eerlijk soms en geeft daarmee de ander munitie. Ik vind Huub wat betreft echt een sukkel dat ie zo'n flapuit is.
Hij kan supernaief zijn, en denkt dat de anderen ook spel en realiteit uit elkaar kunnen houden. Daarom lult hij echt te veel soms.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij is naar mijn idee te eerlijk soms en geeft daarmee de ander munitie. Ik vind Huub wat betreft echt een sukkel dat ie zo'n flapuit is.
Huub valt naar mijn mening altijd wel door de mand in zijn toneelstukjes. Vroeg of laat weet hij zich toch weer een uitspraak te laten ontlokken door met name Amanda waardoor hij weer eens eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, mijn mening, hoe vaak Huub ook door de mand valt, mi nog altijd minder vaak dan de anderen.
Klinkt op zich niet gek, zou best zo kunnen gaan, wel een echte dgk-domperquote:Op maandag 12 mei 2008 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gaat:
Jaap stemt Huub of Brian eruit.
Als ie Brian eruit stemt komt er een brief binnen die iemand de gelegenheid geeft ipv Brian te vertrekken met een oprotpremie. Amanda zal dan mischien willen vertrekken. Maar denk dat Jaap in dat geval eieren voor zijn geld zal kiezen en de oprotpremie nemen. Omdat er anders te veel voordeelis voor Brian.
Als ie Huub eruit stemt zal er ook een brief met een oprotpremie in het huis komen die Claire zal nemen. In dat geval blijven A en B saen in het spel en heeft ie een grotere kans dan in de eerste optie. Mocht ie dan de oprotpremie toch zelf nemen dan heeft ie Huub een oor aangenaait.
In beide gevallen zal het voor Jaap erg lastig zijn om te winnen. De belangrijkste vaarg is het moment of er een oprotpremie komt en op welk moment ze dat bekend maken. Het is een gok voor Jaap die liever met feiten werkt en die ie helemaal na ka rekenen.
Het is opeens vandaag of morgenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:13 schreef akveor het volgende:
Is de datum van het 'sparren' al bekend? Of is dat nu plots niet meer van belang?
Ik weet niet hoor, maar zei Brian toen niet in de kapsalon dat hij een bloedbad zou aanrichten mocht hij niet winnen. En wat zei ie over Huub?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
Brian vind het leuk dat Huub klappen krijgt tijdens de training, hij geniet ervan.
Ojee daar komt het dwarslezingverhaal weer ik ben benieuwd wanneer broodjes smeren en de baby ter sprake komen.
Laat hem maar dat bloedbad aanrichten, ik geloof er niets van.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zei Brian toen niet in de kapsalon dat hij een bloedbad zou aanrichten mocht hij niet winnen. En wat zei ie over Huub?
Dat is écht Huub's zwakke kant, dat naieve van hem, en dat vertrouwen wat hij heeft in mensen die hij absoluut niet vertrouwen kan.Dan vertelt hij zomaar van alles. Dat heeft hem in het spel al diverse keren parten gespeeld, jammer hoor.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan supernaief zijn, en denkt dat de anderen ook spel en realiteit uit elkaar kunnen houden. Daarom lult hij echt te veel soms.
Hij heeft pijn maar dat zie ik omdat ik geen oogkleppen op heb.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat Huub iets aan zijn voet had. Hij staat er anders vrolijk te springen als een kikker.
Daar hoop ik dan ook op..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef schatje het volgende:
Brian roept alleen maar heel veel slechts over zich af door tegen Huub te vechten. Moeder Karma zal haar werk doen.
Krijg je dit door via nowlive? top.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef rooie3 het volgende:
Pappa Theo komt zo bij zus Huub.Zus Huub wil dat pappa Theo het gaat verhinderen.
Hoe dan? Huub is een volwassen man.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef rooie3 het volgende:
Pappa Theo komt zo bij zus Huub.Zus Huub wil dat pappa Theo het gaat verhinderen.
Dat begrijp ik op zich welquote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef rooie3 het volgende:
Ik geloof echt dat er een addertje onder het gras zit met dit gevecht.Kan maar zo zijn om Brian goed op zijn bek te laten gaan.Eerste klap is toch een daalder waard.Dus het begint Huub raakt Brian goed en rent weg en claimt de winnaar te zijn.Brian wil wraak maar iedereen duikt bovenop Brian en Huub is de winnaar en Brian gaat af.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef schatje het volgende:
Brian roept alleen maar heel veel slechts over zich af door tegen Huub te vechten. Moeder Karma zal haar werk doen.
Elke tik die Brian uit zal delen zal in het nadeel van Brian zijn. Als Huub de kans krijgt zal ie zich als een terriër vastbijten in Brian. Ik denk dat het de beheersing van Brian zal zijn wie door de kijkers als winnaar zal worden gezien. Huub heeft al respect dat hij het aangaat. 1 keer pootje haken door Brian maakt Brian al snel tot de verliezer. Want dat Huub geen kans is al meer dan duidelijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is opeens vandaag of morgen
Goed dat de familie van Huub zich hierin mengt, vechten tegen zo'n idioot als Brian gaat te ver.
Ja iets minder ego en iets meer wijsheidquote:Op maandag 12 mei 2008 14:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe dan? Huub is een volwassen man.
Huub mag zelf ook wel wat wijzer zijn.
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm isquote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ach, Huub is gewoon niet fit genoeg. Wat die dame ook zegt: steek er nog eentje op.
And she's a bitch.....quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef schatje het volgende:
Je had Brian moeten horen janken toen ie van Dino verloor.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Dit is toch ook VOLLEDIG kansloos ? Een ventje van 60kg in een week
proberen te laten vechten tegen een spierbundel die al 2 jaar boxt...
Hij wilde dit toch zelf?? Ik zie hem nog rennen naar de fitness, nu sparren!! Zelfs zonder training. Kan Huub niks schelen of ie fit is of niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm is
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm is
Alles om Huub een hak te zetten hequote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja, het is in zekere zin misdadig om ze dit te laten doen. De Febo weet dat Huub de uitdaging aanneemt, dus kan Brian hem helemaal lens slaan. En dan kunnen ze er 70 man bewaking omheen zetten, een gemene klap is in een seconde uitgedeeld en dan kan iedereen roepen: jemig, dit hadden we niet verwacht. Dat hebben we toch gezien bij dat gevecht van Brian met die Yoeri? Vuile smeerlap met dat trappen. En dan nog prat gaan op zijn troostbekerquote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
De Febo wil te koste van iets dat het doorgaat.... Ze kunnen nooit vol op elkaar losgaan dus er moet een twist zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Dat begrijp ik ook niet, maar ik begrijp ook niet dat Huub het zich door de strot laat duwen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.
Dat wordt dan een jensen-achtige-scenequote:
huh?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij wilde dit toch zelf?? Ik zie hem nog rennen naar de fitness, nu sparren!! Zelfs zonder training. Kan Huub niks schelen of ie fit is of niet.
Brian is de grootste bitch van die hele kooi, dat is na anderhalf jaar wel duidelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Je had Brian moeten horen janken toen ie van Dino verloor.
Huub is erg gehoorzaam richting redactie. En aangezien ze het nu alweer opleggen, zal hij wel denken dat het niet anders kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, maar ik begrijp ook niet dat Huub het zich door de strot laat duwen.
Trainer zegt net 'dat hoef je die avond ook niet te doen'. Dus de wedstrijd is in elk geval savonds.
Toch zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt dan een jensen-achtige-scene
Jensen:"Amanda hoeveel eieren zitten er in een dozijn ?"
Amanda:"6 of 10"
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.
Jouw vergelijking vind ik eenmanke, maar ok. Ik Huub heeeeel vaak horen zeggen dat ie dit wilde, en dan komt puntje bij paaltje en krabbelt ie terug? Bij mijn weten is ie heel lang enthousiast geweest over een partijtje sparren. Echt iets wat ie graag wil.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef agter het volgende:
[..]
huh?
Dat wil toch niet zeggen dat hij dat later toch nog steeds leuk vind...
Als ik in de zomer wil zwemmen, hoef ik dat in de winter toch niet te willen...
En toen Jaap met dat nep sumo worstelen bovenop hem ging zitten was Brian ook ineens 'geblesseerd' en kon niet verder. Amanda was toen nog vol bewondering, want hij kon wel zijn been hebben gebroken, maar Amanda moest weer duidelijk maken dat Brian zo geweldig was, want hij gaf geen kik. Nooit meer iets over die blessure gehoord, maar wel was gelijk het Sumo worstelen afgelopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian is de grootste bitch van die hele kooi, dat is na anderhalf jaar wel duidelijk
Eens. Hij kan ook zeggen: "Verzin maar wat anders, iets waarin ik evenveel kans maak als die rat".quote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
En dan degene die het IQ-avondje wint heeft ook DGK gewonnen, yes!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:28 schreef agter het volgende:
[..]
Toch zou ik dat wel leuk vinden.
Ben ook benieuwd of Jaap dan zo slim blijft...
Een avondje iq-testen in dat huis!
Ik vind het strontvervelend dit vechtgelul. Misschien willen ze beelden van een sportief verliezende Huub? Of juist niet. Een sportief winnende stinkrat als Brian willen ze misschien nog liever.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:26 schreef akveor het volgende:
[..]
De Febo wil te koste van iets dat het doorgaat.... Ze kunnen nooit vol op elkaar losgaan dus er moet een twist zijn.
En stiekem wil ie het gewoon welquote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
Er moet iets zijn...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Of: het aantal te verdelen punten is je IQ.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dan degene die het IQ-avondje wint heeft ook DGK gewonnen, yes!!!
De redactiequote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Mischien een domme vraag, maar wat is de FEBO?
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Niet praten, vieze gore strontsmurf, VECHTEN.
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Wat een lachwekkende frustratie komt er vrij bij Peter6000.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
Ik hoop op een tournooitje.. De winnaar H-B mag tegen "Lumberjack" Aerts..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?
Vuile gore strontsmurf.
Nope... dat is Huub.... loopt nergens voor weg. Gaat alles aan. Hij vetrouwd in dit geval blind op de Febo. En daarin heeft ie denk ik wel gelijk. De Febo zal Huub echt niet in elkaar laten trimmen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij niet.
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.
tjee....kan het wat minder?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vuile gore strontsmurf.
Je geeft toch zelf een voorbeeld van een situatie waarin Huub voor lul met zijn handschoenen aan aan tafel zit?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.
Vuile gore strontsmurf.
Sorry Ik las je post verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft toch zelf een voorbeeld van een situatie waarin Huub voor lul met zijn handschoenen aan aan tafel zit?
Heeft ze die bloemen nou nog niet uitgepakt en fatsoenlijk in een vaas gezet?quote:
Wat een respect voor haar fans...NOT!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze die bloemen nou nog niet uitgepakt en fatsoenlijk in een vaas gezet?![]()
![]()
Ze is ook nog geen brandnetel waard
Valt al mee dat ze het personeel er nog niet op aangesproken heeft dat ze verzaakt hebben mbt die bloemenquote:
Zo ook zomaar kunne... het levert iig leuke streams op en veel roeringquote:Op maandag 12 mei 2008 14:49 schreef blomst het volgende:
Huub wist ook vandaag niet dat ze hem zouden komen trainen.
Zou het mogelijk zijn dat de 'wedstrijd" niet doorgaat, maar dat de training doorgaat omdat dit al was afgesproken?
Het kind heeft zichzelf weer verschikkelijk toegetakeld zo te zienquote:
Aha, ik dácht al dat we hetzelfde bedoeldenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry Ik las je post verkeerd.![]()
Ik bedoel idd dat er iets achter moet zitten wat Huub te kakken moet worden gezet. In een gevecht zie ik Brian als de verliezer. Brian wil te graag dat het doorgaat. De optie voor Brian om het te cancelen lijkt me al gepasseerd.
quote:
Ik vind het zelfs een beetje zielig, en niet saracastische bedoeld, gewoon oprecht zielig.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Op zich heb ik wel respect voor Huub dat hij deze confrontatie aangaat, maar het is zo vreselijk kansloos.
hahaha, zo is hetquote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vuile gore strontsmurf.
Hij heeft niet meer zoveel energie voor praatjes. Zonder gekheid, met zijn conditie in deze hitte daar een partijtje oefenen lijkt me enorm uitputtend.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:57 schreef akveor het volgende:
Hebben ze Huub z'n zender afgepakt of zo. Ik heb hem al 10 minuten niets horen zeggen.
Dat heeft Huub al meerdere keren uitgesproken. Ik denk dat het Brian (en misschien de Febo) het dwars zit dat Brian niet de credits heeft gekregen voor het gevecht met Yuri. Misschien moet Huub en zo ook de Huubfans een lesje geleerd worden. Natuurlijk gaan zij voorbij aan het feit dat Brian die laatste trap niet had moeten geven.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, ik dácht al dat we hetzelfde bedoeldenBrian is bij een echt gevecht zeker de morele verliezer. Hij hoopt op respect van Huub nu die zelfs eens spart, hoor ik hem zeggen.
We hebben exact hetzelfde gevoel. Wat alweer doet vermoeden dat het volk achter niet veel beter is dan Brian en Amanda.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heeft Huub al meerdere keren uitgesproken. Ik denk dat het Brian (en misschien de Febo) het dwars zit dat Brian niet de credits heeft gekregen voor het gevecht met Yuri. Misschien moet Huub en zo ook de Huubfans een lesje geleerd worden. Natuurlijk gaan zij voorbij aan het feit dat Brian die laatste trap niet had moeten geven.
Ik krijg vaak het idee dat hoe harder de Huubfans schreeuwen des te meer de febo de hakken in het zand zet.
Eigenlijk was de opmerking van brian nog vreemder: "Kijk, Huub hoeft geen nee te zeggen...".quote:Op maandag 12 mei 2008 15:08 schreef Disana het volgende:
De danseren zitten nog niet of Brian komt weer met dat Huub geen nee kan zeggen.
Hmmmmm. Hij zei dat drie letters Huub in de weg zitten (ego). Hoe vaker Brian benadrukt dat Huub dit zelf wil, hoe meer ik eraan ga twijfelen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:09 schreef agter het volgende:
[..]
Eigenlijk was de opmerking van brian nog vreemder: "Kijk, Huub hoeft geen nee te zeggen...".
Had je wat!!?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef Ziet het volgende:
die griet, daar moet je ook geen ruzie mee krijgen geloof ik
Ik zie niet hoor dat Huub zich voor joker zet hoor. Hij krijjgt ongevraagd kickbokslessen en doet daar heel sportief aan mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:02 schreef beequeen het volgende:
Nee hè, is het weer zover, kickbokstraining voor Huub.![]()
Ik hoor Brian zeggen: Nu weet hij wat het is om te incasseren, ik krijg er geen boete voor en hoef de Villa niet uit. Een ander doet het nu voor mij.
BTW: Ik heb Brian nog nooit gezien met blauwe plekken na een SL, Huub wel.
Is dat de opzet? Er komt geen gevecht, dit is om Brian te laten genieten en Huub zet zichzelf voor joker, maar krijgt ondertussen wel klappen.
ben ik met je eens hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 14:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe dan? Huub is een volwassen man.
Huub mag zelf ook wel wat wijzer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |