Dat ligt er nog steeds aan wat de doelstelling van het "spel" is... moet de populairste winnen, of moet de grootste hufter winnen??quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef PeterNB het volgende:
Och och och............zulk tuig MAG toch gewoon niet winnen ?!
Dat denk ik ook, dat wil je niet eens allemaal weten.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat DGK stinkt is wel bekend, maar ik vermoed dat de beerput nog veel groter is dan velen denken....
Ik ook! Eindelijk weer beetje actie taxi! De hele dag 5 mensen die zwemmen, zonnen, babbelen. Leuk als er weer eens iemand vertrekt.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef Marrije het volgende:
Palma: ik vind het ook niet leuk dat er donderdag 1 weg moet, maar ja heel nederland vindt dat niet leuk
Eh, ikke wel hoor!![]()
Het is werkelijk niét om aan te horen, het geblèr van de favoriete bewoonster van de presentatrice van de DGK-finale.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:35 schreef Smash-it het volgende:
Ik zou zo ontzettend graag een knopje willen die alleen Amanda mute. Ik zou niks missen van het gesprek. Ze tettert toch overal doorheen, dus er zijn altijd nog andere mensen waar je naar kan luisteren.
Dank Disanaquote:Op maandag 12 mei 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
TNX Disana.
Met verbazing zit ik nu al een half uurtje naar deze discussie tegen Palma te luisteren. Het is met totaal onduidelijk waar het het omgaat.. veel geblaat en vooral niet willen luisteren.
Erg hè, verplicht naast die stinkende, dooie cavia zitten.quote:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank Disana![]()
Dat is toch duidelijk. Brian en Amanda zijn helemaal para en denken dat José op de hand is van Huub, samen met Elly, HaJo en de rest van streamend Nederland. Jaloezie en paranoia, punt.
En die slabek weet van geen ophouden omdat ze haar gelijk niet krijgt.
Brian
Dat bedoel ik, Brian koetsiekoequote:
Huh?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, in deze zwengelt Palma het allemaal zelf aan met haar geblaat......
Nou nee, ik wens de één wat meer geluk dan de anders als ie wintquote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil dat het zo snel mogelijk afgelopen is.....wie er dan ook wint, geluk er mee!
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh?Volgens mij had Palma een leuk gesprek met Jaap en kwamen Brian en Amanda verhaal halen. Dus wie zwengelt hier nou wat aan? Komt bij dat je met Amanda geen gesprek kunt voeren omdat ze overal doorheen krijst.
Precies, iedereen die niet voor hen is, is tegen hen...ze hebben nog nooit van nuances gehoord.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
brrrrrrrrrrrrrr wat is het toch een schijnheilige nepgriezelratquote:
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.
Ik moet zeggen dat ik gisteren erg genoten heb van de reguliere. Eindelijk werd er naast de speler Huub ook eens de mens Huub getoont. Helaas afgewisseld met B en A.Verder leek het erop dat met name B en A het spel spelen vanuit bed. Zelfs het zwangerschaps script was al zo vaak gespeeld dat ze er niet eens de moeite voor namen daarvoor uit bed te komen. Jaap op konninginedag in Amsterdam. Naakt kruipend over de vensterbank voor de menigte. Ongeloof en walging was wat ik zag bij het publiek waar mee ze precies mijn gevoel vertegenwoordigden. Wat een afgang en blamage voor Jaap.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?
Kijk de reguliere en je weet genoeg.
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.
dat kwam voort uit het telefoon gesprek met zijn vader.
Ja het is PS-weer hequote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ricardo heeft het over.......juist ja. Mute.
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
Dacht even dat peter6000 dit melde.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef akveor het volgende:
Huub leest de krant. Zou toch ook verboden moeten worden. Voor je het weet doet ie weer inspiratie op om zijn tegenspelers een hak te zetten.
[ afbeelding ]
Waarom trappen ze Netty niet naar Kenny toe? Ze lijken wel gek om weer een huis te gaan delen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
En dan moet ze ook nog bekijken wat ze met het huis in zaandam doet???quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Dementor het volgende:
Daar is de spiegelscene met de terrorhoed.
Ja bij Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Ach Japie is echt de weg kwijt en denkt dat hij zo leuk is.Wie mij tart krijgt terror,nou Japie dat hebben we gezien,alles wat hij doet is nepquote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?
Dat klinkt als een douchescene.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef PeterNB het volgende:
Amanda:"ik heb zin om AL mijn fans te ontmoeten. Lekker drankje drinken. Al moet ik het
in kleine groepjes doen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, kan die de hele middag in haar borsten knijpen (onder het toeziend oogquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Kan het echt nog erger dan het al is denk je???????quote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat DGK stinkt is wel bekend, maar ik vermoed dat de beerput nog veel groter is dan velen denken....
T-Lex is niet echt gecharmeerd van die del. Hij is meer ratfanquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Ik ben ontzettend blij dat jij er bent om deze asymmetrie te herstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
(Als het andersom was geweest, dat Palma met iemand van het andere kamp was geweest, dan had iedereen moord en brand geroepen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |