Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.
Ik moet zeggen dat ik gisteren erg genoten heb van de reguliere. Eindelijk werd er naast de speler Huub ook eens de mens Huub getoont. Helaas afgewisseld met B en A.Verder leek het erop dat met name B en A het spel spelen vanuit bed. Zelfs het zwangerschaps script was al zo vaak gespeeld dat ze er niet eens de moeite voor namen daarvoor uit bed te komen. Jaap op konninginedag in Amsterdam. Naakt kruipend over de vensterbank voor de menigte. Ongeloof en walging was wat ik zag bij het publiek waar mee ze precies mijn gevoel vertegenwoordigden. Wat een afgang en blamage voor Jaap.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?
Kijk de reguliere en je weet genoeg.
okeejquote:Op maandag 12 mei 2008 12:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub zei in de slaapkamer tegen palma hee, je hebt mijn vader gezien.
dat kwam voort uit het telefoon gesprek met zijn vader.
Ja het is PS-weer hequote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ricardo heeft het over.......juist ja. Mute.
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
Dacht even dat peter6000 dit melde.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef akveor het volgende:
Huub leest de krant. Zou toch ook verboden moeten worden. Voor je het weet doet ie weer inspiratie op om zijn tegenspelers een hak te zetten.
[ afbeelding ]
Waarom trappen ze Netty niet naar Kenny toe? Ze lijken wel gek om weer een huis te gaan delen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als een van ons wint, kunnen we natuurlijk ook een huis kopen. Dus we moeten even kijken hoe het gaat.
Maar eerst trekken ze bij Kenneth in.
En dan moet ze ook nog bekijken wat ze met het huis in zaandam doet???quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ze gaan eerst bij Brian wonen en Netty gaat even naar Kenniet toe.
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Dementor het volgende:
Daar is de spiegelscene met de terrorhoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |