Ja bij Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Ach Japie is echt de weg kwijt en denkt dat hij zo leuk is.Wie mij tart krijgt terror,nou Japie dat hebben we gezien,alles wat hij doet is nepquote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kots van die aankondigingen. Is altijd hetzelfde. Wie mij tart die krijgt terror.... gebruiken ze die scenes ooit in de uitzendingen uberhaupt?
Dat klinkt als een douchescene.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de tweede keer zei ze ook iets als 'we gaan eerst bij hem crashen'.
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef PeterNB het volgende:
Amanda:"ik heb zin om AL mijn fans te ontmoeten. Lekker drankje drinken. Al moet ik het
in kleine groepjes doen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, kan die de hele middag in haar borsten knijpen (onder het toeziend oogquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Kan het echt nog erger dan het al is denk je???????quote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat DGK stinkt is wel bekend, maar ik vermoed dat de beerput nog veel groter is dan velen denken....
T-Lex is niet echt gecharmeerd van die del. Hij is meer ratfanquote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, heeft Amanda een zaaltje voor een selekt groepje fans afgehuurd, komt alleen T-Lex binnen
Ik ben ontzettend blij dat jij er bent om deze asymmetrie te herstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
(Als het andersom was geweest, dat Palma met iemand van het andere kamp was geweest, dan had iedereen moord en brand geroepen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |