Het is werkelijk niét om aan te horen, het geblèr van de favoriete bewoonster van de presentatrice van de DGK-finale.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:35 schreef Smash-it het volgende:
Ik zou zo ontzettend graag een knopje willen die alleen Amanda mute. Ik zou niks missen van het gesprek. Ze tettert toch overal doorheen, dus er zijn altijd nog andere mensen waar je naar kan luisteren.
Dank Disanaquote:Op maandag 12 mei 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
TNX Disana.
Met verbazing zit ik nu al een half uurtje naar deze discussie tegen Palma te luisteren. Het is met totaal onduidelijk waar het het omgaat.. veel geblaat en vooral niet willen luisteren.
Erg hè, verplicht naast die stinkende, dooie cavia zitten.quote:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank Disana![]()
Dat is toch duidelijk. Brian en Amanda zijn helemaal para en denken dat José op de hand is van Huub, samen met Elly, HaJo en de rest van streamend Nederland. Jaloezie en paranoia, punt.
En die slabek weet van geen ophouden omdat ze haar gelijk niet krijgt.
Brian
Dat bedoel ik, Brian koetsiekoequote:
Huh?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, in deze zwengelt Palma het allemaal zelf aan met haar geblaat......
Nou nee, ik wens de één wat meer geluk dan de anders als ie wintquote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil dat het zo snel mogelijk afgelopen is.....wie er dan ook wint, geluk er mee!
Ingefluisterd door Flens wellicht? Heel Nederland ligt aan de voeten van Brian en Amanda, volgens Flens dan hè?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh?Volgens mij had Palma een leuk gesprek met Jaap en kwamen Brian en Amanda verhaal halen. Dus wie zwengelt hier nou wat aan? Komt bij dat je met Amanda geen gesprek kunt voeren omdat ze overal doorheen krijst.
Precies, iedereen die niet voor hen is, is tegen hen...ze hebben nog nooit van nuances gehoord.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat B en A eigenlijk vinden dat je alleen voor hen kan zijn. Althans zo komt dat op mij over.
brrrrrrrrrrrrrr wat is het toch een schijnheilige nepgriezelratquote:
Nope, Huub begon erover tegen José, José antwoordde alleen maar. B en A zijn volkomen de weg kwijt, al heel lang.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Zoals ik het begrijp was palma erover begonnen tegen Huub in de slaapkamer en kwamen B&A inderdaad verhaal halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |