Sorry Ik las je post verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft toch zelf een voorbeeld van een situatie waarin Huub voor lul met zijn handschoenen aan aan tafel zit?
Heeft ze die bloemen nou nog niet uitgepakt en fatsoenlijk in een vaas gezet?quote:
Wat een respect voor haar fans...NOT!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze die bloemen nou nog niet uitgepakt en fatsoenlijk in een vaas gezet?![]()
![]()
Ze is ook nog geen brandnetel waard
Valt al mee dat ze het personeel er nog niet op aangesproken heeft dat ze verzaakt hebben mbt die bloemenquote:
Zo ook zomaar kunne... het levert iig leuke streams op en veel roeringquote:Op maandag 12 mei 2008 14:49 schreef blomst het volgende:
Huub wist ook vandaag niet dat ze hem zouden komen trainen.
Zou het mogelijk zijn dat de 'wedstrijd" niet doorgaat, maar dat de training doorgaat omdat dit al was afgesproken?
Het kind heeft zichzelf weer verschikkelijk toegetakeld zo te zienquote:
Aha, ik dácht al dat we hetzelfde bedoeldenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry Ik las je post verkeerd.![]()
Ik bedoel idd dat er iets achter moet zitten wat Huub te kakken moet worden gezet. In een gevecht zie ik Brian als de verliezer. Brian wil te graag dat het doorgaat. De optie voor Brian om het te cancelen lijkt me al gepasseerd.
quote:
Ik vind het zelfs een beetje zielig, en niet saracastische bedoeld, gewoon oprecht zielig.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Op zich heb ik wel respect voor Huub dat hij deze confrontatie aangaat, maar het is zo vreselijk kansloos.
hahaha, zo is hetquote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Niet praten, vieze gore strontsmurf, VECHTEN.
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Hij heeft niet meer zoveel energie voor praatjes. Zonder gekheid, met zijn conditie in deze hitte daar een partijtje oefenen lijkt me enorm uitputtend.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:57 schreef akveor het volgende:
Hebben ze Huub z'n zender afgepakt of zo. Ik heb hem al 10 minuten niets horen zeggen.
Dat heeft Huub al meerdere keren uitgesproken. Ik denk dat het Brian (en misschien de Febo) het dwars zit dat Brian niet de credits heeft gekregen voor het gevecht met Yuri. Misschien moet Huub en zo ook de Huubfans een lesje geleerd worden. Natuurlijk gaan zij voorbij aan het feit dat Brian die laatste trap niet had moeten geven.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, ik dácht al dat we hetzelfde bedoeldenBrian is bij een echt gevecht zeker de morele verliezer. Hij hoopt op respect van Huub nu die zelfs eens spart, hoor ik hem zeggen.
We hebben exact hetzelfde gevoel. Wat alweer doet vermoeden dat het volk achter niet veel beter is dan Brian en Amanda.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heeft Huub al meerdere keren uitgesproken. Ik denk dat het Brian (en misschien de Febo) het dwars zit dat Brian niet de credits heeft gekregen voor het gevecht met Yuri. Misschien moet Huub en zo ook de Huubfans een lesje geleerd worden. Natuurlijk gaan zij voorbij aan het feit dat Brian die laatste trap niet had moeten geven.
Ik krijg vaak het idee dat hoe harder de Huubfans schreeuwen des te meer de febo de hakken in het zand zet.
Eigenlijk was de opmerking van brian nog vreemder: "Kijk, Huub hoeft geen nee te zeggen...".quote:Op maandag 12 mei 2008 15:08 schreef Disana het volgende:
De danseren zitten nog niet of Brian komt weer met dat Huub geen nee kan zeggen.
Hmmmmm. Hij zei dat drie letters Huub in de weg zitten (ego). Hoe vaker Brian benadrukt dat Huub dit zelf wil, hoe meer ik eraan ga twijfelen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:09 schreef agter het volgende:
[..]
Eigenlijk was de opmerking van brian nog vreemder: "Kijk, Huub hoeft geen nee te zeggen...".
Had je wat!!?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef Ziet het volgende:
die griet, daar moet je ook geen ruzie mee krijgen geloof ik
Ik zie niet hoor dat Huub zich voor joker zet hoor. Hij krijjgt ongevraagd kickbokslessen en doet daar heel sportief aan mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:02 schreef beequeen het volgende:
Nee hè, is het weer zover, kickbokstraining voor Huub.![]()
Ik hoor Brian zeggen: Nu weet hij wat het is om te incasseren, ik krijg er geen boete voor en hoef de Villa niet uit. Een ander doet het nu voor mij.
BTW: Ik heb Brian nog nooit gezien met blauwe plekken na een SL, Huub wel.
Is dat de opzet? Er komt geen gevecht, dit is om Brian te laten genieten en Huub zet zichzelf voor joker, maar krijgt ondertussen wel klappen.
ben ik met je eens hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 14:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe dan? Huub is een volwassen man.
Huub mag zelf ook wel wat wijzer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |