Ja iets minder ego en iets meer wijsheidquote:Op maandag 12 mei 2008 14:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe dan? Huub is een volwassen man.
Huub mag zelf ook wel wat wijzer zijn.
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm isquote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ach, Huub is gewoon niet fit genoeg. Wat die dame ook zegt: steek er nog eentje op.
And she's a bitch.....quote:Op maandag 12 mei 2008 14:16 schreef schatje het volgende:
Brian roept alleen maar heel veel slechts over zich af door tegen Huub te vechten. Moeder Karma zal haar werk doen.
Je had Brian moeten horen janken toen ie van Dino verloor.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Dit is toch ook VOLLEDIG kansloos ? Een ventje van 60kg in een week
proberen te laten vechten tegen een spierbundel die al 2 jaar boxt...
Hij wilde dit toch zelf?? Ik zie hem nog rennen naar de fitness, nu sparren!! Zelfs zonder training. Kan Huub niks schelen of ie fit is of niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm is
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook zijn keuze niet, dus je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet in vorm is
Alles om Huub een hak te zetten hequote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja, het is in zekere zin misdadig om ze dit te laten doen. De Febo weet dat Huub de uitdaging aanneemt, dus kan Brian hem helemaal lens slaan. En dan kunnen ze er 70 man bewaking omheen zetten, een gemene klap is in een seconde uitgedeeld en dan kan iedereen roepen: jemig, dit hadden we niet verwacht. Dat hebben we toch gezien bij dat gevecht van Brian met die Yoeri? Vuile smeerlap met dat trappen. En dan nog prat gaan op zijn troostbekerquote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
De Febo wil te koste van iets dat het doorgaat.... Ze kunnen nooit vol op elkaar losgaan dus er moet een twist zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef PeterNB het volgende:
Dat begrijp ik ook niet, maar ik begrijp ook niet dat Huub het zich door de strot laat duwen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.
Dat wordt dan een jensen-achtige-scenequote:
huh?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij wilde dit toch zelf?? Ik zie hem nog rennen naar de fitness, nu sparren!! Zelfs zonder training. Kan Huub niks schelen of ie fit is of niet.
Brian is de grootste bitch van die hele kooi, dat is na anderhalf jaar wel duidelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Je had Brian moeten horen janken toen ie van Dino verloor.
Huub is erg gehoorzaam richting redactie. En aangezien ze het nu alweer opleggen, zal hij wel denken dat het niet anders kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, maar ik begrijp ook niet dat Huub het zich door de strot laat duwen.
Trainer zegt net 'dat hoef je die avond ook niet te doen'. Dus de wedstrijd is in elk geval savonds.
Toch zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt dan een jensen-achtige-scene
Jensen:"Amanda hoeveel eieren zitten er in een dozijn ?"
Amanda:"6 of 10"
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.
Jouw vergelijking vind ik eenmanke, maar ok. Ik Huub heeeeel vaak horen zeggen dat ie dit wilde, en dan komt puntje bij paaltje en krabbelt ie terug? Bij mijn weten is ie heel lang enthousiast geweest over een partijtje sparren. Echt iets wat ie graag wil.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef agter het volgende:
[..]
huh?
Dat wil toch niet zeggen dat hij dat later toch nog steeds leuk vind...
Als ik in de zomer wil zwemmen, hoef ik dat in de winter toch niet te willen...
En toen Jaap met dat nep sumo worstelen bovenop hem ging zitten was Brian ook ineens 'geblesseerd' en kon niet verder. Amanda was toen nog vol bewondering, want hij kon wel zijn been hebben gebroken, maar Amanda moest weer duidelijk maken dat Brian zo geweldig was, want hij gaf geen kik. Nooit meer iets over die blessure gehoord, maar wel was gelijk het Sumo worstelen afgelopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian is de grootste bitch van die hele kooi, dat is na anderhalf jaar wel duidelijk
Eens. Hij kan ook zeggen: "Verzin maar wat anders, iets waarin ik evenveel kans maak als die rat".quote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
En dan degene die het IQ-avondje wint heeft ook DGK gewonnen, yes!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:28 schreef agter het volgende:
[..]
Toch zou ik dat wel leuk vinden.
Ben ook benieuwd of Jaap dan zo slim blijft...
Een avondje iq-testen in dat huis!
Ik vind het strontvervelend dit vechtgelul. Misschien willen ze beelden van een sportief verliezende Huub? Of juist niet. Een sportief winnende stinkrat als Brian willen ze misschien nog liever.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:26 schreef akveor het volgende:
[..]
De Febo wil te koste van iets dat het doorgaat.... Ze kunnen nooit vol op elkaar losgaan dus er moet een twist zijn.
En stiekem wil ie het gewoon welquote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
Er moet iets zijn...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Of: het aantal te verdelen punten is je IQ.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dan degene die het IQ-avondje wint heeft ook DGK gewonnen, yes!!!
De redactiequote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Mischien een domme vraag, maar wat is de FEBO?
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Niet praten, vieze gore strontsmurf, VECHTEN.
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Wat een lachwekkende frustratie komt er vrij bij Peter6000.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
Ik hoop op een tournooitje.. De winnaar H-B mag tegen "Lumberjack" Aerts..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?
Vuile gore strontsmurf.
Nope... dat is Huub.... loopt nergens voor weg. Gaat alles aan. Hij vetrouwd in dit geval blind op de Febo. En daarin heeft ie denk ik wel gelijk. De Febo zal Huub echt niet in elkaar laten trimmen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij niet.
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.
tjee....kan het wat minder?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vuile gore strontsmurf.
Je geeft toch zelf een voorbeeld van een situatie waarin Huub voor lul met zijn handschoenen aan aan tafel zit?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.
Vuile gore strontsmurf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |