En stiekem wil ie het gewoon welquote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
Er moet iets zijn...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het hem ondanks alles wat er gebeurd is (Brian twee keer door het lint, Huub woest omdat het hem niet was verteld) toch weer door de strot wordt geduwd.
Of: het aantal te verdelen punten is je IQ.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dan degene die het IQ-avondje wint heeft ook DGK gewonnen, yes!!!
De redactiequote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Mischien een domme vraag, maar wat is de FEBO?
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Niet praten, vieze gore strontsmurf, VECHTEN.
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Wat een lachwekkende frustratie komt er vrij bij Peter6000.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Praten doe je maar in de telefoonwinkel, waar je weerloze pubers en bejaarden veel te dure abonnementen aansmeert.
Vuile gore strontsmurf.
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet iets zijn...
Misschien dat Brian een potje dominosparren bedoelde.... ik zie Huub al zitten met handschoenen aan de keukentafel zitten.... 10 stoere kerels erom heen Peter Aerts als scheidsrechter tot 10 tellend en Huub verliest omdat ie de steentjes niet bij kan leggen vanwege die handshoenen.
Maw... ik hoop dat er een addertje onder het gras zit waaruit blijkt dat het een grote grap is.
Ik hoop op een tournooitje.. De winnaar H-B mag tegen "Lumberjack" Aerts..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik help het je hopen maar ik denk dat de Febo een echt partijtje sparren in gedachten heeft. Misschien dat de familie van Huub nog op Huub kan inpraten om het niet te doen?
Vuile gore strontsmurf.
Nope... dat is Huub.... loopt nergens voor weg. Gaat alles aan. Hij vetrouwd in dit geval blind op de Febo. En daarin heeft ie denk ik wel gelijk. De Febo zal Huub echt niet in elkaar laten trimmen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij het zich door de strot laat duwen... zo moeilijk is het niet om te zeggen "dikke lul, drie bier, ik ga toch niet tegen Brian vechten?!"
Maar dat zegt hij niet.
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat er dus ook automatisch vanuit dat, als er iets achter zit, het iets is om Huub te laten afgaan. Vast staat voor mij dat Brian op geen enkele manier zal en mag afgaan.
tjee....kan het wat minder?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vuile gore strontsmurf.
Je geeft toch zelf een voorbeeld van een situatie waarin Huub voor lul met zijn handschoenen aan aan tafel zit?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub laten afgaan? Maar ik begrijp dan gewoon niet hoe. Zoals het nu staat zie ik alleen maar dat Brian kan verliezen.
Vuile gore strontsmurf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |