Deze dagen gewoon goed op Huub letten.Als hij weet dat Claire donderdag moet gaan,dan merk je dat echt wel aan hem.Vooral woensdagavond.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub maakte een klein foutje door te zeggen dat ie het dan nog liever aan Brian gunde. Misschien heeft Huub zich versproken door Claire niet in de finale te zien. Later heeft ie dat hersteld.
Hmm, als er 1 goed kan acteren dan is het Huub wel, die steekt wat dat betreft met kop en schouders boven de anderen uit.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze dagen gewoon goed op Huub letten.Als hij weet dat Claire donderdag moet gaan,dan merk je dat echt wel aan hem.Vooral woensdagavond.
Ik zal deze mededeling in acht nemen en je er aan herinneren als ik voor de zoveelste keer wordt aangevallen, wat niet over de streams gaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
Anders zout je maar lekker op.
Een ding vergeet je, Huub verspreekt zijn eigen ook gauw.En zoals met dat fikkie stoken ,kon je ook zien dat het nep was.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, als er 1 goed kan acteren dan is het Huub wel, die steekt wat dat betreft met kop en schouders boven de anderen uit.
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een ding vergeet je, Huub verspreekt zijn eigen ook gauw.En zoals met dat fikkie stoken ,kon je ook zien dat het nep was.
Dat is jouw mening, geen feit. Ikzelf zie iemand wiens eerlijkheid of trots het maar al te vaak winnen van zijn pogingen tot toneelspel.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.
Palma en daar werken?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Palma zit er nu bij in het zwembad. Moet ze niet werken?
Ik heb een stukje gemist. Betekent dit dat er nu toch nog een gevecht gaat komen? En wanneer dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:04 schreef Dark het volgende:
Trainer gaat eisen, dat Brian geen lowkicks mag geven, Amanda lacht schamper........
Vind ik niet. Hij is naar mijn idee te eerlijk soms en geeft daarmee de ander munitie. Ik vind Huub wat betreft echt een sukkel dat ie zo'n flapuit is.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, is hij veruit de beste acteur in die villa.
Ja, mijn mening, hoe vaak Huub ook door de mand valt, mi nog altijd minder vaak dan de anderen. De enige wie misschien beter is, is Claire, als zij Huub niet steunt in het spel, maar dat is nog niet tot uiting gekomen. Ja, wederom mijn mening.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, geen feit. Ikzelf zie iemand wiens eerlijkheid of trots het maar al te vaak winnen van zijn pogingen tot toneelspel.
Brian is toch de sportman? De ander mag niet te zwaar zijn enzo? Hij vergeet die principes nu het om Huub gaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef T-lex het volgende:
De trainer van huub gaat dus wat dingen eisen voor het gevecht.
Zowiezo geen lowkicksen nog wat dingen...jammer.
Zal er wel op neer komen dat Brian alleen mag blokken. Slappe zooi.....
Anders slaat Brian hem doodquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef T-lex het volgende:
De trainer van huub gaat dus wat dingen eisen voor het gevecht.
Zowiezo geen lowkicksen nog wat dingen...jammer.
Zal er wel op neer komen dat Brian alleen mag blokken. Slappe zooi.....
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian is toch de sportman? De ander mag niet te zwaar zijn enzo? Hij vergeet die principes nu het om Huub gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |