quote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Court M4 12.00 noon
Gianluca NASO (ITA) vs. Olivier ROCHUS (BEL)
Ik zat vanmorgen nog te twijfelen of ik zou wisselen.quote:
Oef mijn chauvinistische gok in niet-nuchtere toestand is toch nog goed uitgedraaid...quote:Op maandag 12 mei 2008 02:04 schreef mydarling het volgende:
Dag 1 : Rochus (een grote gok, maar kom)
Berrer - Seppiquote:Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Is er nog een pot niet begonnen?
Berrer - Seppi nog niet, volgens mij...quote:Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Is er nog een pot niet begonnen?
Daar heeft nog nooit iemand zich aan moeten houden volgens mij.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:23 schreef Tim86 het volgende:
hoe zit het met de regels nu eigenlijk? De ene keer moeten we ons er wel aan houden en dan weer niet..
Dit staat in de OP
3. Je kiest je speler vóór de eerste partij op een speeldag begint.
In dat geval zijn er al 5 te laat..
Oh oke, prima. Ik dacht van wel maargoed, dan kunnen we die regel beter uit de OP slopenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heeft nog nooit iemand zich aan moeten houden volgens mij.
En jawelquote:Op maandag 12 mei 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het kan zomaar weer bijltjesdag worden.
Helaas voor jou koos ik Chelaquote:Op maandag 12 mei 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
Borisz, BVO, Chriz2k, danusz1986, Dekouwe, TheGeneral, TheVulture, Tim86, -Vaduz-, VerdwaadeVogel, Wimderon. Onder andere de nummer 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 en 14 al naar huis uit de stand
.
Ik heb me niet aan m'n eigen regel gehouden: nooit denken dat Tipsarevic wint als hij favoriet is..quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het kan zomaar weer bijltjesdag worden.
1-1, nu erop en erover.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef RayMania het volgende:
Tipsarevic heeft het lastig. Wie gaan dan ook tegen een Duitse tennisser in Hamburg gokken.
Ik zei het gister al bij Seppi, ik zeg het nu voor Jose Acasuso: Never in doubtquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef RayMania het volgende:
Tipsarevic heeft het lastig. Wie gaan dan ook tegen een Duitse tennisser in Hamburg gokken.
Karlovic heeft gewoon gewonnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die prutser verloren van Karlovic of heeft hij opgegeven? Die live-scores van de site zijn echt
Van welke site dan? Die van de ATP is niks mis meequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die prutser verloren van Karlovic of heeft hij opgegeven? Die live-scores van de site zijn echt
Van de site van het toernooi zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van welke site dan? Die van de ATP is niks mis mee
die livescore is dezelfde als die van protennislive toch? Wie werkt prima hier..quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de site van het toernooi zelf.
De hele site is gewoon kutquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die livescore is dezelfde als die van protennislive toch? Wie werkt prima hier..
King Carlos, also never in doubt tegen den dwerg allez hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zei het gister al bij Seppi, ik zeg het nu voor Jose Acasuso: Never in doubt
Wanneer was de laatste knappe overwinning van Berdych? Die profiteert alleen maar overal van zijn gunstige lotingen door zijn hoge klassering. Van Safin verloor hij halverwege april ook al op gravel. Deze kon je zien aankomen, als ik niet zag dat vandaag de laatste kans op Djokovic was... dan was Kiefer mijn tweede keuze geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe kan Berdych nou van Safin verliezen....![]()
Dag 4: Monacoquote:
Ik dacht dat jij al een stamkaart had op de ik-stem-niet-meer-tegen-Karlovic-treinquote:
Karlovic die van Djoko wint op gravel? Dat kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een stamkaart had op de ik-stem-niet-meer-tegen-Karlovic-trein
Djoko die Chela veegt omdat Chela na drie games nog geen bal geraakt heeft, dat durf ik wel te voorspellen. Karlovic die vorige week tegen Federer op service loopt en maar 1x gebroken wordt op traag gravel... daar blijf ik graag vanaf. Fed kan als geen ander een service lezen... Djoko is daar toch wat beperkter in. Dan is het risico op 1 + 1 = 2 mij te groot.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Karlovic die van Djoko wint op gravel? Dat kan niet.
Het zit een beetje tegen en je gaat stoppen, belachelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:49 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik een sabbatical ga nemen, of er gelijk mee stoppen.
Morgenmiddag 16:00 persconferentie.
Vanaf Roland Garros kun je ook meedoen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:30 schreef jojomen4 het volgende:
Ik dacht dat ik het Hamburg topic aan had getikt... maar volgens mij wordt hier een spel gespeeld.
Anyway, hopelijk dit week wel 2 wedstrijden die ik graag zie. Rafa - Djoko op zat en Rafa - Fed op zondag.
Die is net geslacht, hij wint 3 gamesquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 4: Tipsarevic.
voor dit spel alleen hequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe toevoeging aan mijn blacklist: Argentijnen in het algemeen
Jajajajaquote:
Hier gaat natuurlijk veel vanaf hangen. Iedereen kan zo in de top 3 binnenkomen als 'ie de finale haalt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er strak uit XL, wordt een slopend toernooi dit.
Misschien dat SCH zijn racket uit de mottenballen haalt en even iets van zijn oude magie laat zien.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hier gaat natuurlijk veel vanaf hangen. Iedereen kan zo in de top 3 binnenkomen als 'ie de finale haalt.
Dan ga je dus in de halve finale een speler kiezen die verliest, want anders raak je al je punten kwijt omdat je geen keuzes meer hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef XL het volgende:
Overigens overweeg ik een spelregelwijziging om het moeilijker te maken. Namelijk dat je geen punten krijgt als je voor de finale zonder mogelijke keuze komt te zitten.
Om te winnen moet je sowieso beide halve finales goed hebben. Wat ik wel voorkom is dat mensen in ronde 1, 2 en 3 Djoko, Fed en Nadal spelen om vervolgens te zien waar de spelers op zijn. Daarnaast is het risico enorm om een toernooi uit te spelen en krijg je mensen die jou tactieken gaan toepassen. Dat is interessant voor de toppers.... en leuk als je foute gok goed uitpakt.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga je dus in de halve finale een speler kiezen die verliest, want anders raak je al je punten kwijt omdat je geen keuzes meer hebt.
Ik ben tegen.
Je ziet nu af en toe mensen die op dag 4 al weten dat ze niet meer uit kunnen spelen en die vervolgens zover als mogelijk gaan komen. Daar wil ik een risico aan verbinden, dat het risico vervolgens het spel moeilijker maakt.... dat is alleen maar leuk.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Ga je dat voorkomen? Of bedoel je 'voorzie'?
Dat is toch ook gewoon een tactiek?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je ziet nu af en toe mensen die op dag 4 al weten dat ze niet meer uit kunnen spelen en die vervolgens zover als mogelijk gaan komen. Daar wil ik een risico aan verbinden, dat het risico vervolgens het spel moeilijker maakt.... dat is alleen maar leuk.
Dat zou nog een optie zijn waar ik mee zou kunnen leven. Je kan het echter ook anders toepassen, bijvoorbeeld dat je de eerste vier geplaatste spelers niet mag kiezen gedurende de eerste drie rondes. Bij een GS zou dat evt. uitgebreid kunnen worden naar de eerste acht geplaatste spelers en de eerste week van het toernooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien een idee om bonuspunten te geven als je vroegtijdig geen geplaatste spelers kiest?
Dat lijkt me echt totale onzin, die beperking.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou nog een optie zijn waar ik mee zou kunnen leven. Je kan het echter ook anders toepassen, bijvoorbeeld dat je de eerste vier geplaatste spelers niet mag kiezen gedurende de eerste drie rondes. Bij een GS zou dat evt. uitgebreid kunnen worden naar de eerste acht geplaatste spelers en de eerste week van het toernooi.
Je verliest liever al je punten als je de finale niet haalt?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totale onzin, die beperking.
Zoals ik al eerder zei kun je dan beter iets aan de punten veranderen. Beperkingen wat betreft keuzes gaan wat mij betreft niet werken, minpunten ook niet. Je gaat Djokovic toch ook niet zeggen dat hij z'n backhand alleen maar mag slicen tegen spelers van buiten de top-20quote:Op maandag 19 mei 2008 19:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je verliest liever al je punten als je de finale niet haalt?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:31 schreef XL het volgende:
Ik lees het al, jullie durven niet. Prima... houden we het zo.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:31 schreef XL het volgende:
Ik lees het al, jullie durven niet. Prima... houden we het zo.
Het begint als RG begintquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef jojomen4 het volgende:
wanneer begint het RG spel hiero? Kwil ook meedoen als dat mag.
Bij een beetje redelijke toernooien die er nu niet bijstaan in lege weken lijkt me dat een leuke optie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef Colplay het volgende:
Kunnen we alleen niet elke week gaan spelen? Vind het deze week maar saai hoor...
Dan moet je naar een ranking waar de beste zoveel toernooien van elke speler meetellen, en een weekje missen (of risico nemen) niet erg is. Met verplichte deelname aan de masters, inclusief boetes (strafpunten), zoals in het echt. Maar ik vermoed dat de belangstelling daar te klein voor is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind de kalender eigenlijk wel goed gevuld zo. Soms moet je een weekje bijkomen.
Dat was ook een beetje mijn idee. GS tellen nu zo zwaar mee, daar moet je het wel goed doen. Bovendien denk ik dat kleine toernooien veel moeilijker te voorspellen zijn. Nu weet je dat Nadal en Federer in de finale komen, maar als zij er niet zijn ligt het veld al meer open. Zeker als er wat toppers zijn die tanken...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je naar een ranking waar de beste zoveel toernooien van elke speler meetellen, en een weekje missen (of risico nemen) niet erg is. Met verplichte deelname aan de masters, inclusief boetes (strafpunten), zoals in het echt. Maar ik vermoed dat de belangstelling daar te klein voor is.
De kalender is groot zat, ik moet het ook allemaal bijhoudenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn idee. GS tellen nu zo zwaar mee, daar moet je het wel goed doen. Bovendien denk ik dat kleine toernooien veel moeilijker te voorspellen zijn. Nu weet je dat Nadal en Federer in de finale komen, maar als zij er niet zijn ligt het veld al meer open. Zeker als er wat toppers zijn die tanken...
En als deze toernooien voor minder meetellen kun je als speler wel wat meer risico nemen en eens een vreemde gok nemen.
Als het handig is wil ik best helpen met bijhouden hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
De kalender is groot zat, ik moet het ook allemaal bijhouden![]()
De puntentelling loopt wat scheef met GS-en, dat ben ik eens met de notoire klagers, maar ik pas het niet midden in het seizoen aan omdat we met het AO zo begonnen zijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van mij mag je nu al kiezen hoor, jojomen!
De balls of steel award kan al worden vergeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Moya
Done.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Mwah, hij speelt tegen Eduardo Schwank..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De balls of steel award kan al worden vergeven.
Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
jammer, wel bizar dat je maar aan 1 subleague mee kan doen..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.
Kunnen daar geen punten voor ingesteld wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De balls of steel award kan al worden vergeven.
Maar ik zie dit op de site:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.
edit:quote:Op deze pagina kun je door de verschillende subleagues browsen. Tevens kan je je hier inschrijven voor een bestaande subleague of een nieuwe subleague aanmaken. Je kan je maximaal voor 5 subleagues inschrijven.
quote:Tijdens een pool kan je echter aan 1 subleague meedoen.
Dat is inderdaad jammer, maar heeft te maken met het subleague klassement. Als je als goede speler aan vijf subleagues tegelijk mee zou mogen doen, zou je teveel invloed hebben. Mij kan dat subleagueklassement trouwens gestolen worden, maar het is niet anders. Ik doe ook al een tijdje mee (in een andere subleague), maar zal jullie wel in de gaten houdenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jammer, wel bizar dat je maar aan 1 subleague mee kan doen..
Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |