Karlovic die van Djoko wint op gravel? Dat kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een stamkaart had op de ik-stem-niet-meer-tegen-Karlovic-trein
Djoko die Chela veegt omdat Chela na drie games nog geen bal geraakt heeft, dat durf ik wel te voorspellen. Karlovic die vorige week tegen Federer op service loopt en maar 1x gebroken wordt op traag gravel... daar blijf ik graag vanaf. Fed kan als geen ander een service lezen... Djoko is daar toch wat beperkter in. Dan is het risico op 1 + 1 = 2 mij te groot.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Karlovic die van Djoko wint op gravel? Dat kan niet.
Het zit een beetje tegen en je gaat stoppen, belachelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:49 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik een sabbatical ga nemen, of er gelijk mee stoppen.
Morgenmiddag 16:00 persconferentie.
Vanaf Roland Garros kun je ook meedoen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:30 schreef jojomen4 het volgende:
Ik dacht dat ik het Hamburg topic aan had getikt... maar volgens mij wordt hier een spel gespeeld.
Anyway, hopelijk dit week wel 2 wedstrijden die ik graag zie. Rafa - Djoko op zat en Rafa - Fed op zondag.
Die is net geslacht, hij wint 3 gamesquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 4: Tipsarevic.
voor dit spel alleen hequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe toevoeging aan mijn blacklist: Argentijnen in het algemeen
Jajajajaquote:
Hier gaat natuurlijk veel vanaf hangen. Iedereen kan zo in de top 3 binnenkomen als 'ie de finale haalt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er strak uit XL, wordt een slopend toernooi dit.
Misschien dat SCH zijn racket uit de mottenballen haalt en even iets van zijn oude magie laat zien.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hier gaat natuurlijk veel vanaf hangen. Iedereen kan zo in de top 3 binnenkomen als 'ie de finale haalt.
Dan ga je dus in de halve finale een speler kiezen die verliest, want anders raak je al je punten kwijt omdat je geen keuzes meer hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef XL het volgende:
Overigens overweeg ik een spelregelwijziging om het moeilijker te maken. Namelijk dat je geen punten krijgt als je voor de finale zonder mogelijke keuze komt te zitten.
Om te winnen moet je sowieso beide halve finales goed hebben. Wat ik wel voorkom is dat mensen in ronde 1, 2 en 3 Djoko, Fed en Nadal spelen om vervolgens te zien waar de spelers op zijn. Daarnaast is het risico enorm om een toernooi uit te spelen en krijg je mensen die jou tactieken gaan toepassen. Dat is interessant voor de toppers.... en leuk als je foute gok goed uitpakt.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga je dus in de halve finale een speler kiezen die verliest, want anders raak je al je punten kwijt omdat je geen keuzes meer hebt.
Ik ben tegen.
Je ziet nu af en toe mensen die op dag 4 al weten dat ze niet meer uit kunnen spelen en die vervolgens zover als mogelijk gaan komen. Daar wil ik een risico aan verbinden, dat het risico vervolgens het spel moeilijker maakt.... dat is alleen maar leuk.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Ga je dat voorkomen? Of bedoel je 'voorzie'?
Dat is toch ook gewoon een tactiek?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je ziet nu af en toe mensen die op dag 4 al weten dat ze niet meer uit kunnen spelen en die vervolgens zover als mogelijk gaan komen. Daar wil ik een risico aan verbinden, dat het risico vervolgens het spel moeilijker maakt.... dat is alleen maar leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |