Dat was ook een beetje mijn idee. GS tellen nu zo zwaar mee, daar moet je het wel goed doen. Bovendien denk ik dat kleine toernooien veel moeilijker te voorspellen zijn. Nu weet je dat Nadal en Federer in de finale komen, maar als zij er niet zijn ligt het veld al meer open. Zeker als er wat toppers zijn die tanken...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je naar een ranking waar de beste zoveel toernooien van elke speler meetellen, en een weekje missen (of risico nemen) niet erg is. Met verplichte deelname aan de masters, inclusief boetes (strafpunten), zoals in het echt. Maar ik vermoed dat de belangstelling daar te klein voor is.
De kalender is groot zat, ik moet het ook allemaal bijhoudenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn idee. GS tellen nu zo zwaar mee, daar moet je het wel goed doen. Bovendien denk ik dat kleine toernooien veel moeilijker te voorspellen zijn. Nu weet je dat Nadal en Federer in de finale komen, maar als zij er niet zijn ligt het veld al meer open. Zeker als er wat toppers zijn die tanken...
En als deze toernooien voor minder meetellen kun je als speler wel wat meer risico nemen en eens een vreemde gok nemen.
Als het handig is wil ik best helpen met bijhouden hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
De kalender is groot zat, ik moet het ook allemaal bijhouden![]()
De puntentelling loopt wat scheef met GS-en, dat ben ik eens met de notoire klagers, maar ik pas het niet midden in het seizoen aan omdat we met het AO zo begonnen zijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van mij mag je nu al kiezen hoor, jojomen!
De balls of steel award kan al worden vergeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Moya
Done.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Mwah, hij speelt tegen Eduardo Schwank..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De balls of steel award kan al worden vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |