Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
jammer, wel bizar dat je maar aan 1 subleague mee kan doen..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.
Kunnen daar geen punten voor ingesteld wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De balls of steel award kan al worden vergeven.
Maar ik zie dit op de site:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe daar al een paar jaar mee, zit helaas al in een andere subleague en je kan er maar in één tegelijk.
edit:quote:Op deze pagina kun je door de verschillende subleagues browsen. Tevens kan je je hier inschrijven voor een bestaande subleague of een nieuwe subleague aanmaken. Je kan je maximaal voor 5 subleagues inschrijven.
quote:Tijdens een pool kan je echter aan 1 subleague meedoen.
Dat is inderdaad jammer, maar heeft te maken met het subleague klassement. Als je als goede speler aan vijf subleagues tegelijk mee zou mogen doen, zou je teveel invloed hebben. Mij kan dat subleagueklassement trouwens gestolen worden, maar het is niet anders. Ik doe ook al een tijdje mee (in een andere subleague), maar zal jullie wel in de gaten houdenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jammer, wel bizar dat je maar aan 1 subleague mee kan doen..
Topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |