Waarom zou hij stoppen?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met pokerKan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Mooi om te horen dat je ouders niet boos werden.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Syheriat het volgende:
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.
Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.![]()
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
Want.......?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winstquote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
stel je aan, wat voor vrienden heb je dan, zeg.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.
Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m
Moeilijke keuze.
Inderdaad, gewoon nu 19000 euro op een spaarrekening zetten, je ouders het vertellen, en gewoon leuk verderspellen met die 1000 euro.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Karammel het volgende:
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.
Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.
Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.
Gefeliciteerd trouwens. Je weet duidelijk waar je mee bezig bent
.
Wat hij zei.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef simmu het volgende:
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
Zoals de TS aangeeft is het geen gokken, en ja je kunt -met discipline- structureel winst maken.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
TS komt op mij niet over als een gokverslaafde, hij vergooit er zijn leven en geld niet mee, het spelletje beheerst zijn leven niet. Als hij een deel van de winst opzij zet en met een ander deel doorspeelt, dan verliest hij niks en kan hij een leuk bedragje sparen voor als hij op kamers gaat en begint met een studie.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:
[..]
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
Als jouw ouders *iets* om jou geven, en jij zou het vertellen, dan zou je relatie geen deuk moeten oplopen. Welke ouder gunt zijn kind nou niet zoveel (zelfverdiend) geld?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
Ik ben niet Flem.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen
Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen![]()
Deal kom maar met die 10K.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld![]()
Deal?
Ga ik ook doen. Als ik afgestudeerd ben. Ik wil niet pro worden, ik hou het bij een hobby.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
never.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
Hij werkt er toch voor? Het is gewoon debiel leuk werkquote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef Anno_niem het volgende:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.
Is nog altijd 20.000 Euroquote:Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:31 schreef APK het volgende:
een ticket naar een Caribisch eilandje in de Middellandse Zee krijgen.
8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef Flem het volgende:
[..]
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?
Sinds Jiskefet.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:13 schreef Freeflyer het volgende:
deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?
20 uur per week voor een hobby is niets.. en als je echt verslaafd zou zijn zou juist gaan roepen "JOH IK BEN HELEMAAL NIET VERSLAAFD!"quote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd.En ik speel gemiddeld zon 20 uur per week, lijkt me wel dat ik verslaafd ben ja.
![]()
Lees ook nog heel veel bij op twoplustwo en dat sort fora enzo, ben er vrij veel mee bezig.
Dat zijn een hoop knakkers jaquote:
16k in euro .. belasting erover ... blijft er nog wel veel over ja maar toch veel minder.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop knakkers ja
Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.
Maar, ik snap je probleem niet TS, je hebt toch dikke winsten. Ik denk dat ze er om zullen lachen als je zegt dat je er veel geld mee hebt gewonnen. Vertel ze het goede nieuws met de smilies die je in je OP gebruikt zeg maar.
Vind ik niet, in het begin hanteerde ik een bankrollmanegemnt van: Bankroll = 25 Buy In als ik met dat niveau begin, zak ik onder de 15 BI val ik een niveau terug. Redelijk tight toch?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef AntiHero het volgende:
Is 31k niet een beetje weinig om shots op 1kNL te nemen?
De overheid kan wel op je bankrekening kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:44 schreef ericajax het volgende:
Die mensen met hun belastig betalen, doe ff normaal joh, poker toch niet voor de overheid ofzo
quote:
Volgens mij is dat pokerstars.comquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).
Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL, dan zit je dus met een halve ton aan tafelquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).
Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
Gevaarlijk hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
De overheid kan wel op je bankrekening kijken.
daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dagquote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
Gewoon op een drukke zaterdag in de rij voor zo'n machine gaan staan en 'em helemaal leegtrekken en dan kijken hoe de mensen achter je reageren.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:24 schreef ericajax het volgende:
daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dag
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL 100KNL (blinden 500$/1k$), dan zit je dus met een halve ton aan tafel
En die 100NL, 400NL, 600NL, 1KNL etc kun je op elke pokerclient wel vinden, op FullTilt wordt het meeste gespeeld op highstakestafels.
de overheid kijkt op 31 december en op 1 januari verder eigenlijk niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
Heb je al aan de belasting gedacht? Aangezien je thuis woont kunnen je ouders daar ook een probleem mee krijgen.
dat dus. Als je 18 bent kan je ook gewoon een nieuwe rekening openen en dan een internetrekening waarbij je aangeeft geen afschriften te willen ontvangen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Gewoon overmaken naar je bankrekening.
Hoe zouden je ouders erachter moeten komen![]()
Je bent 18 en dus oud genoeg om je eigen bankzaken te beheren en ten tweede hebben ze helemaal het recht niet om jouw post open te maken!
Nu welquote:Op maandag 12 mei 2008 15:14 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.
Morgenavond.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nu wel.. beter laat dan nooit.. en wanneer plan je het te vertellen?
Natuurlijk moet je wel erg oppassen, vooral met pokeren en dat soort dingen dat je niet foute kant op gaat met je hobby.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:11 schreef SuperbDeLux het volgende:
Wat is dit nou weer voor non-issue? Mag jij niet 2 uur per dag aan je hobby besteden?
Gewoon voor je houden, op kamers gaan en doen waar je zin in hebt. Als jij naast je studie/werk wilt pokeren, is dat niemands zaak behalve de jouwe. Zolang je geen ambitie hebt om fulltime te gaan pokeren, is dit een dikke vette non-issue.
succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.quote:
You've got mailquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Valt mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop knakkers ja
Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.
Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.
Ja, ik zei dus al, godzijdank hebben ze dat niet gemerkt.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:53 schreef fr0x het volgende:
laten we het op mijn rekening uitcashen ik geef je 10 rooie contant hoef je ze ook nix uit te leggen
oja, als je ouders in je afschriften kijken, hebben ze dan niet gezien dat je die 50 dollar hebt gestort?
lmaoquote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef simmu het volgende:
ooit verlies je alles. dat gebeurt *altijd* met gokken, daarom heet het gokken![]()
Als 't om shotjes gaat in 't weekend met veel vis aan tafel kan 't best, imo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:09 schreef LongOne het volgende:
Shotjes nemen op 1KNL met 31k vind ik zelf echt not-done daar moet je toch een management van 80 BI aanhouden vind ik, moet je zelf weten hoor, maar je hebt zo een swing van 10 BI down...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.
Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.
Scheve gezichten? Wat voor vrienden zijn dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.
Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m
Moeilijke keuze.
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Hebben ze je vingers gebroken en zit je nu met je neus te tiepen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
Oke heb het verteld. maak ff wat eten, zal zo ff zeggen wat ze zeiden
EN ENENNENE?!??!?!??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
Maak nu onmiddelijk het geld over op onze bank!![]()
Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef Flem het volgende:
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.
Als je eerst op 400/500/600NL speelt heb je daarna echt weinig zin om weer voor centen te gaan grinden hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien zijn je ouders bang dat je alles verliest.
Je kunt wel idd beter 28.000$ ff uitcashen zodat je met die 3000$ verder speelt, kun je leuke dingen voor doen
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef APK het volgende:
Wat zijn dat voor bible belters, die ouders van jou?
Als je 31k op een avond zou verliezen hebben ze inderdaad gelijk en heb je een moneymanagement probleempje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?
Ja, laten we allemaal alleen maar ABC-Nederlands gaan praten, met een gebruik van maximaal 1000 woorden.
--
Zeg TS, post trouwens eens eens een PokerGrapher-grafiekje..
Dit was een bluf neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen
Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen![]()
Here i am, ik maak mezelf bekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef ericajax het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wie dit nou is..
Ja, nee, newbies is een lekker normaal Nederlands woordquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.
Lol, jij doet niet aan downswings?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grafiek van de afgelopen 6 a 7 maanden ofzo
Eerste 30K handen zijn op 50NL (kut bankrollmanegement ik weet het)
Daarna overgestapt op 100NL/200NL tot de 125K handen. (Kut winrate ik weet het.Maar he, ik vond het leuk en vermaakte me prima)
Nu speel ik 200NL/400NL/600NL Heb ik wat moeite mee zoals je ziet. nogmaals, kutwinrate maar ik heb het er prima naar mijn zin.
Oh ja, die andere 3 K heb ik met toernooitjes gewonnen.
Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.
Ik zou wel stoppen overigens. Zonde van je tijd.
Hij heeft het al verteld, lampie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:55 schreef Cyberchill het volgende:
Niets zeggen en snel het huis uit gaan. Dan pas wat melden denk ik. Nu geen slapende honden wakker maken.
Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.
Idd, wat je zegt. Royal Sadnessquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?
En als TS plezier heeft in wat hij doet is het dan ook zonde van zijn tijd ?
Sadness post dit
Doe 's lief.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?
En als TS plezier heeft in wat hij doet is het dan ook zonde van zijn tijd ?
Sadness post dit
Nee, ik heb geen geestdodend werk achter 'n computertje. Zonde van m'n tijd zou dat zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?
Idd, ik zou WoW doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Doe 's lief.
Ik vind pokeren zonde van je tijd, je leert er niks van en hij heeft toch al geld? Bovendien is het heel mooi weer. Zonde van je tijd dus
Tuurlijk is iets pas zinvol als je er iets van leertquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?
"En hij heeft toch al geld ?"
Ja wat maakt dat uit, als hij er meer van kan maken op een makkelijkere manier is dat toch geen probleem + misschien zit TS lekker in de tuin met zijn laptop geld binnen te halen terwijl jij wat in je krakershuis mét dreadlocks de post daarnet maakte.
Ergens hoop je dat hij het nog echt doet ook hè.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben
pm me maar![]()
Profiteurquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben
pm me maar![]()
En dan heeft ie gelijk zoiets van "Ok, nu het toch niet meer uitmaakt, laat ik eens wat nieuwe truukjes uitproberen!" en vergokt vervolgens een ton. Het is toch maar jouw geldquote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld![]()
Deal?
is bij jou niet echt goed uitgepaktquote:Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
Degene die zo gaat leren pokeren mag bij mij aan tafel aanschuivenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:11 schreef Mascleta het volgende:
gewoon 10.000 storten op je rekening en lekker op zelfde blinds blijven spelen.
wat is er raar aan om 10.000 op zijn spaarrekening te zetten en met overige 21.000 verder te gaan op Blinds waar hij nu op speelt ( 200NL, 400NL en 600NL )quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Degene die zo gaat leren pokeren mag bij mij aan tafel aanschuiven
Ik vraag geen uurtarief om mensen te leren pokeren, maar ik hou de winst.
Hier ben ik. En nee.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef peejdorie het volgende:
ts...?
waar ben je??
of zit je er nu zo bij?
[ afbeelding ]
Dat is stom. Hij moet nu juist cashen, het wordt immers alleen maar slechter...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Die heeft 100K dollar erop staan maar cashed het ook niet omdat de dollarkoers bout is.
binnen 5 jaar is de dollarkoers 2:1 dus zo snel mogelijk cashenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Ik ken ook iemand, misschien ben jij die gene wel. Maar ik denk het niet aangezien zijn ouders het wel weten. Die heeft 100K dollar erop staan maar cashed het ook niet omdat de dollarkoers bout is. Ga op jezelf wonen als je nog meer geld verdient. Met 50.000 euro kan je jezelf wel een tijdje onderhouden ookal zit je op school enzoGa tijdelijk op kamers of kies een studie ver weg in een andere stad en ga daar op kamers. Dan kan je cashen en een leuke tijd hebben.
Waarom nietquote:
megh je hele verhaal over zitten is bij mij hetzeflde, alleen heb ik niet zoveel geld op pokeraccountsquote:Op maandag 12 mei 2008 20:49 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Valt mee.![]()
Het geval is: Ik ben vorig jaar blijven zitten, maar echt net op het randje. Als ik mijn laatste toets latijn vorig jaar niet had verneukt zat ik nu te leren voor mijn examens.![]()
![]()
Dit school jaar is eigenlijk een eitje voor me als je alles voor de tweede keer krijgt is het vrij simpel. Ik ben gaan pokeren uit verveling. School zal er wel onder geleden hebben misschien, maar ik sta geen onvoldoendes en vermaak me elke avond, dus prima voor mij.![]()
[..]
Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.
En hoe ik poker heb geleerd bedoel je? Trust me, als je een half jaar lang twee uur per dag speelt, boeken leest, artikels leest, stretegieen leert, dan heb je het spelletje wel aardig in de vingers. De key is, geduld en geloven in waar je mee bezig bent, ook al gaat het een avondje kut.
Vertel het ons.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
Ik heb nu wel een vermoeden wie het was
het is iig niet TSquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
Ik heb nu wel een vermoeden wie het was
Godverdomme, dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Onze große vrind MaddoXx denk ik datie bedoelt
Kan ie bedoelen, maar dat is hem toch niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Onze große vrind MaddoXx denk ik datie bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |