abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58613799
Ik post dit onder een kloontje want ik wil niet dat mensen die ik ken dit te weten komen.

Oke wat ik hier ga vertellen is een beetje een absurd en lang verhaal:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.

Een half jaar geleden heb ik 50 dollar gestort en die had ik binnen een week weg gespeeld. Twee dagen later had ik weer 50 dollar gestort. Langzaam aan ben ik beter geworden en nu heb ik veel meer dan 50 dollar .

Ik heb nooit iemand verteld hierover en niemand merkt ook iets aan me. Een paar maanden terug heb ik mijn ouders eens een hintje proberen te geven zo van: "stel nou dat je heel goed bent in poker, en je kan er heul veel geld mee verdienen, dat zou toch vet zijn!" mijn ouders sloegen metteen op tilt met "je bent toch niet aan het gokken he jongen?! en blabla bla " Ik zo: nee tuurlijk niet het was maar retorisch. "

Ik zal even uitleggen hoe het bij mij thuis zit: Ik ben 18 jaar, ik zit op 5 VWO (voor de tweede keer, ben niet blijven zitten door het pokeren maar door luiheid ), nu doe ik het prima op school, ik kan prima met mijn ouders opschieten, ze interesseren zich voor mij. Het is dus niet alsof poker mijn leven heeeeel erg beheerst, en dat ik daardoor slecht leef. Ja af en toe zit ik wel eens in het weekend tot een uur of 3 door te spelen maar dat doe ik ook niet altijd.
Er is dus 1 groot ding dat ze niet weten en dat is dat ik veel online poker. Het afgelopen jaar heb ik bijna 31 duizend dollar verdiend en dat staat online op verschillende poker clients en neteller.
Ik heb het nog nooit uitlopen cashen uit angst dat mijn ouders vragen plotseling aan geld kom, godzijdank zijn ze er ook nooit achter gekomen dat ik geld naar neteller heb geshipt. Uitcashen zij problemen kunnen geven ik heb namelijk geen baantje, enige inkomstenbron is zakgeld/kleedgeld. En dan hebben mij ouders zoiets van "wtf? hoe kom je aan dat geld? "

Om nog even duidelijk te maken: Ik maak geen verliezen, dus het is niet zo van dat ik de hele tijd geld moet lenen bij iedereen ofzo. Ik beheers het spelletje op een dergelijke manier dat ik er structurele winsten mee draai.

Omdat ik zo goed met mijn ouders kan opschieten heb ik wel het gevoel dat ik het ze moet vertellen. Maar ik ben echt bang dat ze heel pissig worden.
Hoe moet ik het aanpakken? Ik heb zelf wel een paar dingetjes bedacht:

1: Grafieken en tabellen uitprinten die ik bijhoud waaruit blijkt dat het een spel is waarmee ik een half jaar lang al geld mee verdien en ze uitelggen dat het, als je het goed aanpakt, een inkomstenbron kan zijn. En ze heel duidelijk uitleggen dat het een spel van skills is en niet dom gokwerk.

2: heel langzaam tot ze door laten dringen dat ik ermee bezig ben.
Dus zoiets van: "He ik heb laatst een tientje gestort en ik heb er 15 euro van gemaakt goed he! "
En dan de volgende dag: "haha al 30 euro! geloof me pa, ik heb het spel door!"
En dan na twee weken ofzo: Oke, ik heb 31K verdiend het afgelopen halfjaar.

3: ze op vakantie sturen naar Rome oid en uitleggen dat het geld waarvan ik dat doe pokerwinnings zijn.

4: Combinatie van 1 en 3?

5: Niet vertellen. Volgend jaar ga ik op kamers, krijgen zij mijn post en rekening afschriften niet meer dus geen problemen. (behalve dan dat ik het gevoel heb dat ik het wel moet vertellen.)

Even voor de duidelijkheid:
Ik hoef geen reactie van: "stop met gokken" want dat doe ik toch niet. Het is een hele fijne ontspannende hobby van me. Ik zoek alleen de handigste manier om het mijn omgeven te vertellen.

Ik snap best als iemand dit verhaal niet gelooft, als iemand me het zou vertellen zou ik ook iets hebben van: bullshit. Maar het is dus echt waar en voel me er een beetje klote over tegenover mijn ouders en dat ik tegen ze heb gelogen.
Iemand ideeen?
  PR/Manusje van alles zondag 11 mei 2008 @ 19:27:40 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58613859
Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met poker Kan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 11 mei 2008 @ 19:28:27 #3
202216 Mitchell-K
Noord=Moord
pi_58613867
Kenker 31K
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:29:11 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_58613876
Stuur ze idd maar lekker op vakantie.

Ik doe iets soortgelijks met handelen in sportwedstrijden, verdien alleen iets minder dan jij maar genoeg voor jaarlijks een maand vakantie op een tropisch eiland in december.

Mijn omgeving weet er overigens wel van, maar ik ben iets ouder en woon niet meer bij mijn moeder.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 11 mei 2008 @ 19:31:38 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_58613915
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met poker Kan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Waarom zou hij stoppen?
Als hij structureel winst maakt moet hij lekker doorgaan.

Papa en mama stoppen wel met zeiken als ze jaarlijks een ticket naar een Caribisch eilandje in de Middellandse Zee krijgen.
pi_58613933
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.

Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 11 mei 2008 @ 19:33:49 #7
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58613946
Flem, ben jij het?
pi_58613961
Als ik tegen me pa of ma zou zeggen dat ik meer dan 20.000 euro heb verdiend op internet zouden ze het alleen maar tof vinden denk ik.
pi_58613985
Gewoon vertellen man
pi_58613996
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen

Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen
  zondag 11 mei 2008 @ 19:39:16 #11
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614017
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Dit, dus.
pi_58614037
Trouwens, als ze boos worden koop je toch gewoon je eigen huis en smeer je hem.
pi_58614053
thx voor de snelle reacties. Alleereerst: nee stoppen ga ik neit doen. Minderen misschien wel, maar helmaal stoppen niet.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Syheriat het volgende:
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.

Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
Mooi om te horen dat je ouders niet boos werden.
Ik denk dat ze zien pokeren en gokken als hetzelfde ja, als ik ze dat nou eens goed uitleg dat dat niet zo is zou het goed komen, denk ik?
pi_58614088
Gewoon vertellen. Je hebt twee keer (???) 50 dollar gestort en hebt in een half jaar dat omgezet in 31 duizend dollar. Je kan je ouders toch wel vertellen dat je twee keer een relatief klein bedrag hebt uitgeven aan een gokspelletje, zeker als dat alleen maar is omgezet in een dikke winst? Als je zegt dat je het geld voor iets goeds gaat gebruiken (studie?) en niet over de balk gaat gooien, dan denk ik niet dat de meeste ouders er een probleem mee hebben.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:45:20 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58614102
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld

Deal?
pi_58614103
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:46:05 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_58614116
quote:

Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.

Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m

Moeilijke keuze.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:46:39 #18
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614128
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Dit, dus.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:47:18 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58614141
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Want.......?
pi_58614145
quote:
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
  zondag 11 mei 2008 @ 19:47:37 #21
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614149
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Moeilijke keuze.
stel je aan, wat voor vrienden heb je dan, zeg.
Dit, dus.
pi_58614150
ooit verlies je alles. dat gebeurt *altijd* met gokken, daarom heet het gokken kan je dat gekd niet cashen en netjes op een spaarrekening zetten, dan jezelf keurig een maandje of wat netjes koest houden (school!) en *dan* alles eerlijk opbiechten.

sowieso, als die zooi in dollars is, is dat an sich al stevig gokken dude, tsjek de koers van de dollar het afgelopen half jaar!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58614170
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
Inderdaad, gewoon nu 19000 euro op een spaarrekening zetten, je ouders het vertellen, en gewoon leuk verderspellen met die 1000 euro.

En dat bijbaantje gezeur slaat nergens op Alsof dat je voorbereid op een baan die TS pas over een jaar of 5-6 zal krijgen.
pi_58614179
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.

Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.

Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.

Gefeliciteerd trouwens . Je weet duidelijk waar je mee bezig bent .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 11 mei 2008 @ 19:49:38 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614182
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Want.......?
Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Dit, dus.
pi_58614187
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
pi_58614240
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
pi_58614259
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Karammel het volgende:
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.

Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.

Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.

Gefeliciteerd trouwens . Je weet duidelijk waar je mee bezig bent .
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:54:54 #29
163792 bubbleboy
I got more heart baby!
pi_58614269
koop een mooie cabrio, leg de sleutel op tafel met daaronder een printje van je winstgraph.
zodra je ouders binnenkomen, zeg je dat er wat op tafel ligt voor ze..
zorg wel dat de sleutel bovenop de graph ligt!
succes

Slimme pokerspelers willen meer, dan alleen een site om op te spelen
Check: -link removed, adverteren kan via oa googleads-
pi_58614271
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef simmu het volgende:
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
Wat hij zei.

Even overboeken naar een betrouwbare bank hier in Nederland met een rente van 3-4%.

Over een maand kan die 31k dollar de helft minder waard zijn in euro's.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:55:53 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_58614288
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:

en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
Zoals de TS aangeeft is het geen gokken, en ja je kunt -met discipline- structureel winst maken.
pi_58614295
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:

[..]

TS komt op mij niet over als een gokverslaafde, hij vergooit er zijn leven en geld niet mee, het spelletje beheerst zijn leven niet. Als hij een deel van de winst opzij zet en met een ander deel doorspeelt, dan verliest hij niks en kan hij een leuk bedragje sparen voor als hij op kamers gaat en begint met een studie.

Daarnaast zit er een verschil tussen gokken met kansspelen zoals gokautomaten en roulette, waarbij je geen grip hebt op het spel en je verzekerd bent van verlies bij lang doorspelen, en 'gokken' bij spellen waar je wel grip op hebt, zoals poker.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:56:32 #33
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58614298
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58614300
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
Als jouw ouders *iets* om jou geven, en jij zou het vertellen, dan zou je relatie geen deuk moeten oplopen. Welke ouder gunt zijn kind nou niet zoveel (zelfverdiend) geld?
pi_58614536
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef Messenga het volgende:
Flem, ben jij het?
Ik ben niet Flem.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:

quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld

Deal?
Deal kom maar met die 10K.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Als ik afgestudeerd ben. Ik wil niet pro worden, ik hou het bij een hobby.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
never.

Even voor de duidelijkheid: Ik ga gewoon mijn school afmaken en ga iets leuks studeren in Groningen over een jaar. Bijbaantje heb ik echt geen zin in, en stoppen met poker, zoals ik eerder al vermeldde, ga ik ook niet doen.
pi_58614646
Als je je ouders rustig uitlegt waarom poker voor jou geen gokken is maar een pinautomaat, wat zouden ze dan moeilijk doen?

Mijns inziens ben je ook niet verslaafd, maar vind je het spelletje gewoon erg leuk en je verdient er een hoop knaken mee. Wat wil je nog meer? Zolang je geen sociale afspraken afzegt omdat je je pokershotje nog moet hebben zou ik er lekker van genieten. Je kan ook kansloos op straat gaan hangen in de tijd dat je pokert, misschien dat je ouders dat liever hebben?
Big dick.
pi_58614706
Je kan ze natuurlijk ook vertellen over dit nieuws artikel.

http://www.depers.nl/opme(...)-wint-miljoenen.html

Probeer duidelijk te maken dat pokeren niet gokken is, maar een combinatie van geduld, inzicht, wiskune en weet ik veel wat nog meer. Dat je tegen je ouders hebt gelogen is niet zo netjes, maar ik kan me voorstellen dat je ouders heel stug en streng zijn. Probeer ze duidelijk te maken dat ze handelden zonder over de juiste informatie te beschikken. Breng het in kleine stapjes. Laat tijdens het eten eens vallen dat je op internet pokert. Er pokeren vele mensen gratis op het internet. Zo vreemd is dat allemaal niet. Kijk hoe ze daar op reageren. Probeer ze duidelijk te maken dat het een spel is waar geluk maar een kleine rol speelt. Het is niet te vergelijken met gokken. Hoe kan het anders dat het vaak dezelfde spelers zijn die hoog eindigen in bijvoorbeeld toernooien?

Als ze eenmaal hebben geaccepteerd dat pokeren acceptabel is kan je vertellen dat je eenmalig geld hebt gestort nadat je doorhad dat het spel om techniek draait en niet om geluk. Je hebt het toendertijd niet verteld, omdat je bang was dat het verboden zou worden. Je was bang dat je ze niet kon overtuigen. Het was fout om het te verzwijgen, had je natuurlijk nooit moeten doen. Eerlijkheid boven alles, het spijt je natuurlijk. Ik denk dat ze dan wel inzien dat het wel kan. Het was immers een weloverwogen beslissing. Je bent een slimme jongen.

Als ze dan uiteindelijk vragen of het nog iets is geworden met die 50 euro kan je vertellen dat je 31k hebt gewonnen. Waarschijnlijk geloven ze je niet. Laat ze dan die verslagen enzo maar zien. Het zou niet uit hoeven te maken wat er met die 50 euro gebeurt zou zijn trouwens. Als je hebt laten zien dat het geen verder risico met zich mee bracht maakt 50 euro niet uit lijkt me. Ik zou niet vertellen dat je twee maal 50 euro hebt gestort omdat je de eerste keer alles had verloren. Dat zou ze kunnen aangeven dat je je grenzen niet kent.

Als ze echt heel onredelijk zijn en niet willen accepteren dat pokeren normaal is kan je het stil houden en wachten tot je op kamers zit. Dit lijkt me persoonlijk geen leuk vooruitzicht. Alleen als een eventuele vertrouwensbreuk heel realistisch zou zijn zou ik voor deze optie kiezen.
  zondag 11 mei 2008 @ 20:18:19 #38
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58614716
Gewoon zeggen wat je doet, en dat geld op spaarrekening zetten
pi_58614723
Gewoon overmaken naar je bankrekening.
Hoe zouden je ouders erachter moeten komen
Je bent 18 en dus oud genoeg om je eigen bankzaken te beheren en ten tweede hebben ze helemaal het recht niet om jouw post open te maken!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 11 mei 2008 @ 20:23:15 #40
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58614811
Als ik met een spelletje 31k zou verdienen zou ik ook ogenblikkelijk verslaafd zijn. En ik zou die verslaving koesteren.
Hoe je het je ouders moet vertellen? Tsja, lastig. Met de billen bloot lijkt mij. Ik neem aan dat je ouders die 31k toch wel als steekhoudend argument zien?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_58614818
PM me maar voor mijn bankgegevens, dan help ik je van die zorgen af en kan ik op vakantie gaan.
  zondag 11 mei 2008 @ 20:25:54 #42
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58614844
Iig zo snel mogelijk naar euro's omzetten want anders blijft er niks meer van over
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58615003
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Hij werkt er toch voor? Het is gewoon debiel leuk werk

Acteurs werken ook voor hun geld, en zo zijn er wel meer beroepen die easy cash kunnen opleveren. En pokeren heeft ook zeker skills nodig, net als acteren.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 11 mei 2008 @ 20:53:24 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58615384
ik zou het iig snel cashen ja en op een spaarrekening zetten, desnoods internet sparen dan heb je een leuk potje voor later ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58615524
Verslaafd aan poker en dan 2 uur per dag spelen, en in het weekend zo'n kleine 5 uur.?
Children of the night. What music they make.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:08:51 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_58615598
Hey, zoalshetis!
Prrrrr
pi_58615894
Ik zou het vertellen..mooi verhaal man. Zet 25.000 apart voor later zijn je opiuders ook weer blij. Met dat over gebleven geld kan je wat leuke dingen doen/kopen. Als je echt goed kan pokeren zou ik dan iets van 3000 achter de hand houden en rustig verder pokeren haha op naar de volgende 30.000. Lukt dit niet laat je dan niet verleiden om geld dr in te blijven pompen maar dan kunnen je ouders dan op letten. Of zoeken een sponser en wordt pro.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:28:59 #48
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58615975
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef Anno_niem het volgende:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?

Enfin; gewoon vertellen en uitleggen dat het een skillgame is. Je bent 18, wat willen je ouders gaan doen?

Tevens lol @ reacties dat hij het geld op een spaarrekening moet gooien en moet stoppen met pokeren trouwens. Je hebt geld nodig om meer geld te verdienen, en dit is het moment om keihard te verdienen.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:39:55 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58616204
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
The End Times are wild
pi_58617333
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
Is nog altijd 20.000 Euro
pi_58617883
Ik zou zeggen, ga voor de big bang. "Pap, mam... Ik moet jullie iets opbiechten. Ik...." etc. Druk daarna de genoemde winsttabellen in de hand, plus een sleutel van of tickets voor het een of ander No way dat ze dan nog denken dat pokeren gokken is of dat ze je een strobreed in de weg zouden leggen.
pi_58617996
Pfff, je speelt 2 uur per dag poepoe..

gewoon vertellen, zeg wat je uitgeeft en verdient, klaar. je bent 18 en het is (neem ik aan) je eigen geld wat je er in hebt gestopt dus waarom zouden ze moeilijk doen
pi_58618008
25.000 cashen en in nederland apart zetten, nu
  zondag 11 mei 2008 @ 23:13:16 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58618241
mja nog wat belastingen eraf enzo...
  zondag 11 mei 2008 @ 23:13:32 #55
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58618244
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:31 schreef APK het volgende:

een ticket naar een Caribisch eilandje in de Middellandse Zee krijgen.
deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?

OT: lekker doorgaan en zorgen dat je een nieuwe rekening opent waarbij je bij de opening al aangeeft geen afschriften te willen ontvangen. wil je niet dat ze de welkomstbrief zien dan open je een postbus en wordt dat je correspondentie adres.

succes.
Neerkomen wel!
pi_58619006
Hmm, ja ik ga het binnenkort (deze week maar) maar even tegen ze zeggen denk ik. Ook met die dollarkoers enzo kan het maar beter snel doen.
pi_58619132
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef Flem het volgende:

[..]

Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?

8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd. En ik speel gemiddeld zon 20 uur per week, lijkt me wel dat ik verslaafd ben ja.
Lees ook nog heel veel bij op twoplustwo en dat sort fora enzo, ben er vrij veel mee bezig.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:02:14 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_58619330
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:13 schreef Freeflyer het volgende:

deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?
Sinds Jiskefet.
pi_58619394
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd. En ik speel gemiddeld zon 20 uur per week, lijkt me wel dat ik verslaafd ben ja.
Lees ook nog heel veel bij op twoplustwo en dat sort fora enzo, ben er vrij veel mee bezig.
20 uur per week voor een hobby is niets.. en als je echt verslaafd zou zijn zou juist gaan roepen "JOH IK BEN HELEMAAL NIET VERSLAAFD!"
pi_58619481
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:28 schreef Mitchell-K het volgende:
Kenker 31K
Dat zijn een hoop knakkers ja

Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.

Maar, ik snap je probleem niet TS, je hebt toch dikke winsten. Ik denk dat ze er om zullen lachen als je zegt dat je er veel geld mee hebt gewonnen. Vertel ze het goede nieuws met de smilies die je in je OP gebruikt zeg maar .
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:24:33 #61
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_58619805
Boek een leuk weekendje weg voor ze. En vertel ze dat je jezelf structureel hebt opgewerkt naar zoveel geld, dat je nooit (als je het goed doet) de kans hebt gehad om >10% van je roll te verliezen. En dat je een edge hebt op het merendeel vanje tegenstanders (alhoewel dat vrij lastig uit te leggen is).

Succes .

Is 31k niet een beetje weinig om shots op 1kNL te nemen?
  maandag 12 mei 2008 @ 00:29:50 #62
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58619919
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:

[..]

Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.

Maar, ik snap je probleem niet TS, je hebt toch dikke winsten. Ik denk dat ze er om zullen lachen als je zegt dat je er veel geld mee hebt gewonnen. Vertel ze het goede nieuws met de smilies die je in je OP gebruikt zeg maar .
16k in euro .. belasting erover ... blijft er nog wel veel over ja maar toch veel minder.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58620037
Goedzo TS ga zo door.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  Official ESF Kreviewer maandag 12 mei 2008 @ 00:37:28 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58620066
edit. Nou, ik ben benieuwd. .
pi_58620147
Ik heb al een ideetje hoe ik het ze ga vertellen. Dankjewel voor de reacties.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef AntiHero het volgende:

Is 31k niet een beetje weinig om shots op 1kNL te nemen?
Vind ik niet, in het begin hanteerde ik een bankrollmanegemnt van: Bankroll = 25 Buy In als ik met dat niveau begin, zak ik onder de 15 BI val ik een niveau terug. Redelijk tight toch?
1000 NL -> Buy IN = 1000$ BR = minimaal 25K.

Maar op 1000NL worden de spelers toch significant beter (aggresiever vooral) dan lagere niveaus over het algemeen. Dus dat speelt kutter.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:43:10 #66
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_58620173
Edit: niet meer van toepassing
Droeloe
  maandag 12 mei 2008 @ 00:44:41 #67
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58620188
Die mensen met hun belastig betalen, doe ff normaal joh, poker toch niet voor de overheid ofzo
10. Jari Litmanen
pi_58620452
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:44 schreef ericajax het volgende:
Die mensen met hun belastig betalen, doe ff normaal joh, poker toch niet voor de overheid ofzo
De overheid kan wel op je bankrekening kijken.
  maandag 12 mei 2008 @ 01:05:16 #69
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_58620508
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef Kreator het volgende:
edit. Nou, ik ben benieuwd. .

Nou ik ook hoor.

Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).

Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
pi_58620565
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Nou ik ook hoor.

Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).

Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
Volgens mij is dat pokerstars.com
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_58620628
quote:

[..]

Nou ik ook hoor.

1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL, dan zit je dus met een halve ton aan tafel
En die 100NL, 400NL, 600NL, 1KNL etc kun je op elke pokerclient wel vinden, op FullTilt wordt het meeste gespeeld op highstakestafels.
pi_58620652
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:

[..]

Gevaarlijk hoor
  maandag 12 mei 2008 @ 01:24:42 #73
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58620767
quote:

[..]

daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dag
10. Jari Litmanen
  maandag 12 mei 2008 @ 01:38:52 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_58620915
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:24 schreef ericajax het volgende:

daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dag
Gewoon op een drukke zaterdag in de rij voor zo'n machine gaan staan en 'em helemaal leegtrekken en dan kijken hoe de mensen achter je reageren.

Zal wel een limiet op zitten, maar toch.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:12:07 #75
163792 bubbleboy
I got more heart baby!
pi_58621173
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL 100KNL (blinden 500$/1k$), dan zit je dus met een halve ton aan tafel
En die 100NL, 400NL, 600NL, 1KNL etc kun je op elke pokerclient wel vinden, op FullTilt wordt het meeste gespeeld op highstakestafels.
Slimme pokerspelers willen meer, dan alleen een site om op te spelen
Check: -link removed, adverteren kan via oa googleads-
pi_58621228
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:12 schreef bubbleboy het volgende:

[..]
Serieus
pi_58621266
Hehe ik hoorde bijna hetzelfde verhaal afgelopen weken. Misschien ben jij diegene dan wel !
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58621273
Lijkt me ieder geval verstandig grootste deel van het geld op spaarrekening te zetten, je ouders hoeven daar geen eens achter te komen.

voor de rest tvp
............................
  maandag 12 mei 2008 @ 09:31:53 #79
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58622313
2 uur per dag valt goed mee toch?

Lekker cashen en wegzetten zodat je tijdens je studie wat reserve hebt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 12 mei 2008 @ 09:54:19 #80
107521 Furia
snoopy weer
pi_58622452
Ik zou het gewoon zeggen:

'Pa, ma, ik speel regelmatig een spelletje poker, ik weet dat jullie er niet zo blij mee zullen zijn, maar ik heb in het afgelopen jaar 31k gewonnen.'

Zulke bedragen maken zelfs ouders hebberig, dus grote kans dat ze nog even 'foei!' doen, maar daarna toch wel heel geinteresseerd zijn in het 'hoe' en 'hoeveel zit er nog in!'

Je kunt ook nog even noemen dat je oud en wijs genoeg bent om je eigen grenzen te stellen, wat ook wel blijkt uit het feit dat je na behoorlijk intensief pokeren nog steeds heel erg dik in de plus staat.
pi_58622474
Ik zou je topic printen, in een envelop stoppen met ma en pa d'r op en even een ommetje gaan maken voor n biertje. Tegen de tijd dat je thuis komt zijn ze al weer een stuk rustiger vaak, ouders hebben ook momenten van bezinking nodig

Ga zo door iig, is mooi en leuk verdienen.
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  maandag 12 mei 2008 @ 13:19:55 #82
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58625655
quote:

[..]

de overheid kijkt op 31 december en op 1 januari verder eigenlijk niet.
als jij ervoor zorgt dat je op 2 januari geld op je rekening stort kun je daar het hele jaar plezier van hebben zolang er op 31 december maar geen abnormale bedragen opstaan.

en anders open je toch gewoon een rekening in het buitenland?
er zijn nog genoeg landen te vinden waar dat eenvoudig kan.

Neerkomen wel!
pi_58625687
Ik zie het probleem niet echt. Je snapt duidelijk hoe het spelletje in elkaar zit, je moet alleen zorgen dat je niet verslaafd raakt / geld gaat verliezen. Oftewel een groot bedrag aan de kant zetten en dan een klein bedrag houden voor te spelen. Is dat kleine bedrag op, nou jammer dan.

En zoals eerder al gezegd is: je verdient er een aardig boterham mee.
......
pi_58627369
Heb je al aan de belasting gedacht? Aangezien je thuis woont kunnen je ouders daar ook een probleem mee krijgen.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58627435
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
Heb je al aan de belasting gedacht? Aangezien je thuis woont kunnen je ouders daar ook een probleem mee krijgen.
Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:49:35 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58627955
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Gewoon overmaken naar je bankrekening.
Hoe zouden je ouders erachter moeten komen
Je bent 18 en dus oud genoeg om je eigen bankzaken te beheren en ten tweede hebben ze helemaal het recht niet om jouw post open te maken!
dat dus. Als je 18 bent kan je ook gewoon een nieuwe rekening openen en dan een internetrekening waarbij je aangeeft geen afschriften te willen ontvangen.

Of je vertelt het gewoon. Als ik een kind had die me zou vertellen dat hij 31.000 dollar heeft gewonnen dan zou ik niet heel erg boos worden denk ik.
pi_58628099
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:14 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.
Nu wel .. beter laat dan nooit.. en wanneer plan je het te vertellen?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58628365
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nu wel .. beter laat dan nooit.. en wanneer plan je het te vertellen?
Morgenavond.
pi_58629022
Gewoon pinnen met de Netellercard, dan heb je straks 20k thuis liggen, en dat maak je gewoon maandelijks over naar je bankrekening...
Love is in the air!
  maandag 12 mei 2008 @ 17:11:19 #90
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_58629086
Wat is dit nou weer voor non-issue? Mag jij niet 2 uur per dag aan je hobby besteden?

Gewoon voor je houden, op kamers gaan en doen waar je zin in hebt. Als jij naast je studie/werk wilt pokeren, is dat niemands zaak behalve de jouwe. Zolang je geen ambitie hebt om fulltime te gaan pokeren, is dit een dikke vette non-issue.
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_58629180
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:11 schreef SuperbDeLux het volgende:
Wat is dit nou weer voor non-issue? Mag jij niet 2 uur per dag aan je hobby besteden?

Gewoon voor je houden, op kamers gaan en doen waar je zin in hebt. Als jij naast je studie/werk wilt pokeren, is dat niemands zaak behalve de jouwe. Zolang je geen ambitie hebt om fulltime te gaan pokeren, is dit een dikke vette non-issue.
Natuurlijk moet je wel erg oppassen, vooral met pokeren en dat soort dingen dat je niet foute kant op gaat met je hobby.
Dat je echt niet meer zonder kan en natuurlijk ook dat je niet al je geld verliest want blijft niet bij iedereen altijd goed gaan.
pi_58629546
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt het ook omdraaien; professioneel pokerspeler worden. Of ga voor mijn part wiskunde studeren en ontwikkel een systeem waarmee je nóg meer kunt verdienen.

Gewoon opbiechten dus, blijkbaar beheers je het spel en jezelf goed genoeg om er flinke winst mee te maken. Je hebt gewoon je hele studie (en meer) al bij elkaar gepokerd, hoe kunnen je ouders dat (na de ongetwijfeld initiële schok) nu afkeuren? Betrek ze juist erbij, laat ze zien waar je pokert, hoe je het doet, dat zal ze geruststellen. Het is wel weer de typische hollandse alles-wat-boven-het-maaiveld-uitsteekt-afkappen mentaliteit, ik kan goed begrijpen dat je weinig zin hebt om te gaan vakkenvullen als je op deze manier veel meer kunt verdienen.
pi_58629641
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:17 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Morgenavond.
succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:58:27 #94
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_58629827
sick, je kan t wel naar mijn rekening storten dan hou ik de rente
pi_58630010
Het is wel zo dat je al die tijd tegen je ouders gelogen hebt, dat zullen ze denk ik niet zo leuk vinden... (qua vertrouwen etc.).. je doet al maanden iets 'stiekums' op je kamertje... ..
Love is in the air!
pi_58630888
quote:

[..]

Nou ik ook hoor.

You've got mail
pi_58630974
Ik ben blij dat m'n vriend niet op Fok zit. Je zou 'm op ideeen brengen.
Sanity is (not) statistical
pi_58632356
Gewoon een keertje vertellen, ws zullen ze vrij sceptisch doen over poker omdat het voor hun vrij onbekend is en ze niet beter weten dan dat het ook gewoon gokken is. Bij mij heeft dat ook maanden aangehouden totdat ik een ticket voor een groot toernooi shipte inclusief reiskosten etc blabla, vanaf toen hielden ze vrijwel op met zeuren. Dus mss ook wat voor jou eerst een ticket voor 1 of ander groot toernooi te shippen en het ze daarna te vertellen.
pi_58632806
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:

[..]

Valt mee.
Het geval is: Ik ben vorig jaar blijven zitten, maar echt net op het randje. Als ik mijn laatste toets latijn vorig jaar niet had verneukt zat ik nu te leren voor mijn examens.
Dit school jaar is eigenlijk een eitje voor me als je alles voor de tweede keer krijgt is het vrij simpel. Ik ben gaan pokeren uit verveling. School zal er wel onder geleden hebben misschien, maar ik sta geen onvoldoendes en vermaak me elke avond, dus prima voor mij.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:47 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.
Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.
En hoe ik poker heb geleerd bedoel je? Trust me, als je een half jaar lang twee uur per dag speelt, boeken leest, artikels leest, stretegieen leert, dan heb je het spelletje wel aardig in de vingers. De key is, geduld en geloven in waar je mee bezig bent, ook al gaat het een avondje kut.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:53:53 #100
64338 fr0x
Directeur
pi_58635204
laten we het op mijn rekening uitcashen ik geef je 10 rooie contant hoef je ze ook nix uit te leggen

oja, als je ouders in je afschriften kijken, hebben ze dan niet gezien dat je die 50 dollar hebt gestort?
peace, nd suck a !@$%
pi_58635363
Samenvatting: Pa&ma, ik heb een probleem, ik heb legaal op legale wijze 31.000 dollar verdiend zonder de wet te breken en helemaal legaal.
Sorry
pi_58635591
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:53 schreef fr0x het volgende:
laten we het op mijn rekening uitcashen ik geef je 10 rooie contant hoef je ze ook nix uit te leggen

oja, als je ouders in je afschriften kijken, hebben ze dan niet gezien dat je die 50 dollar hebt gestort?
Ja, ik zei dus al, godzijdank hebben ze dat niet gemerkt.
Waarschijnlijk kijken ze er dus niet heel goed op ofzo. Als die afschriften komen is het ook meteen een shitload aan afschriften, krijg 1 keer per maand van de bank een afschrift, en ga 4 X per week naar de albert heijn op school, en daar pin ik elke keer. Ze checken het niet goed dus denk ik.

Maar als er plotseling een grote som geld op staat hebben zij dus wel iets van: wat?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:19:24 #103
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58635705
Pfff, zo gaar als je ouders daar problemen over gaat maken.

Tis niet dat je 31k hebt verloren en je vader zijn auto moet verkopen

Zeg gewoon, ik speel al een tijdje poker via internet, heb 50$ gestort, en nu hebk 31k vet he

Prolly geloven ze je niet maarja dan laat je gewoon eens 15.000 euro uitcashen en laat je zien dat het wel zo is, ik zou niet alles uitcashen iig
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:57:47 #104
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_58637825
18+ = eigen wil
18+ = legaal pokeren
pokeren = skillgame, dus niet erg...

Gewoon vertellen dat je af en toe wat pokerspeelt voor wat knaken...en als je uit wil cashen maar naar Netteller ofzo?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 02:01:49 #105
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_58637849
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef simmu het volgende:
ooit verlies je alles. dat gebeurt *altijd* met gokken, daarom heet het gokken
lmao
  dinsdag 13 mei 2008 @ 02:09:04 #106
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_58637891
Shotjes nemen op 1KNL met 31k vind ik zelf echt not-done daar moet je toch een management van 80 BI aanhouden vind ik, moet je zelf weten hoor, maar je hebt zo een swing van 10 BI down...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 02:14:37 #107
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58637909
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 02:09 schreef LongOne het volgende:
Shotjes nemen op 1KNL met 31k vind ik zelf echt not-done daar moet je toch een management van 80 BI aanhouden vind ik, moet je zelf weten hoor, maar je hebt zo een swing van 10 BI down...
Als 't om shotjes gaat in 't weekend met veel vis aan tafel kan 't best, imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flem op 13-05-2008 02:50:27 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 mei 2008 @ 08:38:32 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58638909
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.
  PR/Manusje van alles dinsdag 13 mei 2008 @ 08:47:27 #109
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58638999
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.

Valt inderdaad op
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 09:11:51 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58639232
tvp
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:13:58 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58639251
ja, laten we het gewoon R&P houden
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:43:23 #112
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58639586
Mooi verhaal, ben benieuwd naar de afloop
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  FOK!fotograaf dinsdag 13 mei 2008 @ 09:58:00 #113
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_58639815
jij: He paps en mams, hoe zouden jullie het vinden om zonder te werken opeens 620x zoveel geld te hebben?
Pa: dat zou wel heel mooi zijn
jij: Nou het is mij gelukt
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:22:37 #114
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_58640193
quote:
Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?

Ja, laten we allemaal alleen maar ABC-Nederlands gaan praten, met een gebruik van maximaal 1000 woorden.
--

Zeg TS, post trouwens eens eens een PokerGrapher-grafiekje..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:29:33 #115
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58640301
20.000 ¤ , daaaaaaaaaaimn..........
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:33:54 #116
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58640371
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Moeilijke keuze.
Scheve gezichten? Wat voor vrienden zijn dat dan?
There is no rehab for stupidity.
pi_58653125
Today is the day
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:41:29 #118
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58653340
quote:
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.
pi_58653601
Oke heb het verteld. maak ff wat eten, zal zo ff zeggen wat ze zeiden
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:57:52 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_58653634
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:

Hebben ze je vingers gebroken en zit je nu met je neus te tiepen?
pi_58653670
quote:
EN ENENNENE?!??!?!??
pi_58654116
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58654485
quote:

Maak nu onmiddelijk het geld over op onze bank!
I pwn u!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 mei 2008 @ 22:37:34 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58654496
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef Flem het volgende:
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.
Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.
pi_58654568
Oke, heb fucking 2 en een half uur de tijd nodig gehad om ze uit te leggen wat het spelletje nou inhield, dat skills ertoe doen al dat soort zooi. Heb met ze de regels dor genomen een paar proefhanden gedaan, wat simpele startegieen verteld. Na twee en half uur haal ik het grafiekje tevoor schijn:

Zij zo van: WOOWW!! Meteen uitcashen!!!!
Ik: wat
Zij: ja wij vinde het maar verstandig als je alles uitcashed. Dus ik zo van ja maar blabla micro stakes, niets meer verdienen relatief gezien *allemaal argumenten enzo*.

Nou ja hele discussie: ik moet al mijn geld uitcashen en mat 50 dollar oid houden. Kan weer op de fucking micro stakes beginnen FFS. De tering. Godverdomme, hoerenzooi.

Zo dat moest er even uit. Ik sta echt te tilten nu. Ik had er al een kutgevoel dat ze niet zouden zeggen: Ga zo door. Nee, ik kan weer onder aan de ladder beginnen.

O*$^*@$EBNDcfuri32q678543274 jbFT@$!#@$%^&*#( en krijg een ziekte.

Nou vanavond mijn laatste avond op de hogere stakes, wens me succes.
pi_58654587
Zal ff grafiekje posten dan mag er een slot op van mij.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:45:19 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_58654642
Wat zijn dat voor bible belters, die ouders van jou?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:48:30 #128
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58654707
Wat een gare ouders heb jij

Shitt, zeg gewoon: oeps ik heb perongeluk 500$ verloren, terwijl je dat gewoon @ je account laat, weten zij veel.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:08 #129
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58654726
Dude zeg gwn dat je uit woede 10K heb weggetilt en cash de rest uit

tering man, denk na
10. Jari Litmanen
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:50:07 #130
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58654755
oh en mocht je zo "dom" zijn om het wel te doen, doe het per week zodat je geen belasting hoeft gana te betalen
10. Jari Litmanen
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:50:26 #131
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58654764
Wat kunnen je ouders eraan doen als je wel gewoon verder speelt?
Ik snap het 'verbod' niet helemaal, je mag wel verder gaan, maar niet voor zoveel geld
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:52:04 #132
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58654792
Misschien zijn je ouders bang dat je alles verliest.

Je kunt wel idd beter 28.000$ ff uitcashen zodat je met die 3000$ verder speelt, kun je leuke dingen voor doen
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:56:40 #133
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58654865
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien zijn je ouders bang dat je alles verliest.

Je kunt wel idd beter 28.000$ ff uitcashen zodat je met die 3000$ verder speelt, kun je leuke dingen voor doen
Als je eerst op 400/500/600NL speelt heb je daarna echt weinig zin om weer voor centen te gaan grinden hoor...
pi_58654936
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef APK het volgende:
Wat zijn dat voor bible belters, die ouders van jou?
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.

dinsdag 13 mei 2008 @ 22:59:56 #135
96581 Manneke_Pils
pi_58654941
Hij kan beter 2,5K laten staan cq. terugboeken vanaf zijn neteller ( Ja papa, er gaat best veel af met dat omrekenen naar euro's.. )en daarmee de 100NL grinden op Everest of Stars ofzo, dan zit hij zo weer op zijn oude limieten..
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:03:36 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_58655049
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:

Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.
Als je 31k op een avond zou verliezen hebben ze inderdaad gelijk en heb je een moneymanagement probleempje.
pi_58655211
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
. En idd, hou gewoon nog 3.000 $ over om weer overnieuw te beginnen. Kan je die 28.000 $ ook niet meer verneuken
pi_58655343
OMFG! Cash out and do it again! Just like gay sex, it doesn't count until you did it twice! - Een post van een amerikaan op een pokerforum die ik ooit gelezen heb in een ver verleden. Deze situatie deed me hier wel aan denken.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:19:56 #139
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58655391
Ik snap niet waarom al die mensen denken dat iemand die 31k bij elkaar kaart een grote kans maakt om alles weer te verliezen...
pi_58655654
Je kan toch vast wel iemand vinden die je wil staken?
pi_58655983
TS je ouder weten toch niet of er 50 dollar of 5000 dollar nog heb staan, dat snappen ze toch niet hoop ik.
Desnoods laat je een account zien waar maar 50 dollar op staat.
Ben trouwens benieuwd naar je grafiekje
pi_58656049
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?

Ja, laten we allemaal alleen maar ABC-Nederlands gaan praten, met een gebruik van maximaal 1000 woorden.
--

Zeg TS, post trouwens eens eens een PokerGrapher-grafiekje..

Grafiek van de afgelopen 6 a 7 maanden ofzo
Eerste 30K handen zijn op 50NL (kut bankrollmanegement ik weet het)
Daarna overgestapt op 100NL/200NL tot de 125K handen. (Kut winrate ik weet het. Maar he, ik vond het leuk en vermaakte me prima)
Nu speel ik 200NL/400NL/600NL Heb ik wat moeite mee zoals je ziet. nogmaals, kutwinrate maar ik heb het er prima naar mijn zin.

Oh ja, die andere 3 K heb ik met toernooitjes gewonnen.
pi_58656066
Ach. Beter dat je ouders in ieder geval accepteren dat je pokert. Verder zou ik nog eens met ze rond de tafel gaan zitten. Leg nog maar eens de hele situatie uit nadat het bij hun heeft kunnen bezinken. Je bent al lange tijd bezig met poker. Je weet heel goed waar je mee bezig bent. Dat je van je ouders het geld veilig moet stellen is heel goed voor te stellen. Je bent immers ook ooit met 50¤ begonnen. Leg ze morgen nog maar eens op je gemak uit dat je dit trucje niet makkelijk opnieuw kan flikken. Je moet wel een bepaald bedrag hebben om mee te kunnen werken.
Stel voor om het meeste geld veilig te stellen en wel een goed bedrag te laten staan zodat je daarmee verder kan bouwen. Het is niet heel gek dat ze het spelletje na 2,5 uur nog niet snappen. Laat het even bezinken. Je zoon komt niet elke dag vertellen ineens 31k $ rijker te zijn.

Kan me niet voorstellen dat ze je inderdaad maar 50$ laten staan als je ze duidelijk maakt hoe het zit. Stiekem meer geld laten staan dan je zegt lijkt me geen goed idee. Dan heb je weer een geheim voor je ouders en dat was toch het hele probleem in eerste instantie. Wees blij dat je geen geheimen meer voor ze hebt (over poker dan). Dat geld veilig stellen en nog iets laten staan is weer het volgende issue om aan te werken.
pi_58656122
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:

Dit was een bluf neem ik aan?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:54:40 #145
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58656147
Ben trouwens wel benieuwd wie dit nou is..
10. Jari Litmanen
pi_58656195
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef ericajax het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wie dit nou is..
Here i am, ik maak mezelf bekend.

Ik heb jullie allemaal pwnd
pi_58656418
1e Voordeel; je bent in ieder geval niet verslaafd als je geen zin meer hebt om te spelen

2e voordeel: met jouw stats is het niet zo heel erg moeilijk om 1 of meerdere stakers te vinden.

3e voordeel: je hebt straks 20 duizend euro op je bankrekening. Das best een hoop geld
Big dick.
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:55:42 #148
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58657579
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.
Ja, nee, newbies is een lekker normaal Nederlands woord . Bovendien komt dat niet bepaald op 't zelfde neer.
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:58:25 #149
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58657593
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Grafiek van de afgelopen 6 a 7 maanden ofzo
Eerste 30K handen zijn op 50NL (kut bankrollmanegement ik weet het)
Daarna overgestapt op 100NL/200NL tot de 125K handen. (Kut winrate ik weet het. Maar he, ik vond het leuk en vermaakte me prima)
Nu speel ik 200NL/400NL/600NL Heb ik wat moeite mee zoals je ziet. nogmaals, kutwinrate maar ik heb het er prima naar mijn zin.

Oh ja, die andere 3 K heb ik met toernooitjes gewonnen.
Lol, jij doet niet aan downswings?

Als dit hele verhaal waar is, heb je trouwens de meest trieste ouders aller tijden. Ik zou lekker de wijk nemen.
pi_58658900
Gewoon vertellen, en zeg anders dat je een groot deel op je spaarrekening wilt gaan zetten. Je kunt beter 20 000 euro gewonnen hebben, dan een schuld van 20 000.
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:04 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58659023
...aan de andere kant: Als je écht goed bent, maak je van die 50 euro in 6 maanden tijd wel weer 25k ofzo.

(En als je dat dan aan je ouders laat zien, mag je misschien wel 100 euro houden. Tegen de tijd dat je dan een miljoen of wat hebt, mag je waarschijnlijk wel zonder toezicht in de 200/400/600.)

.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:21:52 #152
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58659405
Hoe zit dat dan belastingtechnisch gezien..? Als je het bijv via een Neteller-pas pint, hoef je er dan geen belasting over te betalen? Misschien wel even goed uitzoeken wat het voordeligst is (evt zelfs een adviseur erbij? )
Ik zou iig niet alles uitcashen, maar bijv 1000 - 3000 USD erop laten staan. Misschien kan je dat geld gebruiken om er bijv 5000 van te maken, en dan alsnog de rest van het geld terugstorten. Hoef je in ieder geval niet weer te beginnen bij 10NL

Gefeliciteerd in ieder geval!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:29:25 #153
96581 Manneke_Pils
pi_58659526
Met dat geld kan je trouwens wél makkelijk op kamers en dan weer verder spelen zonder toezicht.
pi_58666387
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.

Ik zou wel stoppen overigens. Zonde van je tijd.
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:26:32 #155
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58666885
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.

Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?

En als TS plezier heeft in wat hij doet is het dan ook zonde van zijn tijd ?

Sadness post dit
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_58667410
Niets zeggen en snel het huis uit gaan. Dan pas wat melden denk ik. Nu geen slapende honden wakker maken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:01:34 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_58667541
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:55 schreef Cyberchill het volgende:
Niets zeggen en snel het huis uit gaan. Dan pas wat melden denk ik. Nu geen slapende honden wakker maken.
Hij heeft het al verteld, lampie.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:41:59 #158
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58673215
quote:

Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?
pi_58673334
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Sadness post dit
Idd, wat je zegt. Royal Sadness
pi_58673877
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Sadness post dit
Doe 's lief.

Ik vind pokeren zonde van je tijd, je leert er niks van en hij heeft toch al geld? Bovendien is het heel mooi weer. Zonde van je tijd dus
pi_58673908
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?
Nee, ik heb geen geestdodend werk achter 'n computertje. Zonde van m'n tijd zou dat zijn. Wat kunnen jullie allen slecht tegen een mening zeg. Er staat toch 'ik zou wel stoppen overigens'. Pieperds.
pi_58674118
quote:
Idd, ik zou WoW doen
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 15 mei 2008 @ 02:00:28 #163
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58677227
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Doe 's lief.

Ik vind pokeren zonde van je tijd, je leert er niks van en hij heeft toch al geld? Bovendien is het heel mooi weer. Zonde van je tijd dus
Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?

"En hij heeft toch al geld ?"

Ja wat maakt dat uit, als hij er meer van kan maken op een makkelijkere manier is dat toch geen probleem + misschien zit TS lekker in de tuin met zijn laptop geld binnen te halen terwijl jij wat in je krakershuis mét dreadlocks de post daarnet maakte.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_58677915
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?

"En hij heeft toch al geld ?"

Ja wat maakt dat uit, als hij er meer van kan maken op een makkelijkere manier is dat toch geen probleem + misschien zit TS lekker in de tuin met zijn laptop geld binnen te halen terwijl jij wat in je krakershuis mét dreadlocks de post daarnet maakte.
Tuurlijk is iets pas zinvol als je er iets van leert En ik vind dreadlocks vies.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:46:41 #165
96581 Manneke_Pils
pi_58679157
Waarom heb je ze dan?!
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:11:20 #166
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58688422
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben

pm me maar

vrijdag 16 mei 2008 @ 00:17:38 #167
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58696499
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben

pm me maar

Ergens hoop je dat hij het nog echt doet ook hè.

Tevens ben ik wel benieuwd wie onder dit account schuilgaat.
A.F.C. Ajax
pi_58708863
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:

pm me maar

Profiteur
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:51:14 #169
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_58718082
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:

Deal?
En dan heeft ie gelijk zoiets van "Ok, nu het toch niet meer uitmaakt, laat ik eens wat nieuwe truukjes uitproberen!" en vergokt vervolgens een ton. Het is toch maar jouw geld
pi_58736278
Ja ik kan nu wel zeggen dat ik het was. Ik was bang voor veel negatieve reacties maar het viel nog best mee.
gr gr
pi_58736720
Ik geloof er geen snars van.
pi_58737004
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
is bij jou niet echt goed uitgepakt
  zondag 18 mei 2008 @ 13:36:13 #173
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58741704
leuk verhaal. ik moet ook binnenkort maar eens beginnen ipv al die kleine kutbedragen te winnen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:18:29 #174
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58754558
Hopelijk boekt TS het in delen terug naar zijn bankrekening
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58755799
Allemaal opnemen in briefjes van 10 en dan in een schoenendoos stoppen waar je ouders die kunnen vinden
pi_58756013
Dude, waar poker je en hoe heb je zo leren pokeren. Ik ben mijn bijbaantje nu namelijk ook wel zat.
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2008 @ 12:11:57 #177
200114 Mascleta
pi_58759201
gewoon 10.000 storten op je rekening en lekker op zelfde blinds blijven spelen.
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_58759431
Jullie hebben TS weg gejaagd
Toch ben ik wel nog benieuwd of die ze ouders nog verder over gesproken heeft.
pi_58759486
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:11 schreef Mascleta het volgende:
gewoon 10.000 storten op je rekening en lekker op zelfde blinds blijven spelen.
Degene die zo gaat leren pokeren mag bij mij aan tafel aanschuiven
Ik vraag geen uurtarief om mensen te leren pokeren, maar ik hou de winst.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 19 mei 2008 @ 12:39:12 #180
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_58759672
Ga op kamers FFS.
pi_58760060
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:39 schreef AntiHero het volgende:
Ga op kamers FFS.
Dat inderdaad.
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2008 @ 15:15:19 #182
200114 Mascleta
pi_58762517
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Degene die zo gaat leren pokeren mag bij mij aan tafel aanschuiven
Ik vraag geen uurtarief om mensen te leren pokeren, maar ik hou de winst.
wat is er raar aan om 10.000 op zijn spaarrekening te zetten en met overige 21.000 verder te gaan op Blinds waar hij nu op speelt ( 200NL, 400NL en 600NL )

heb je mooi 10k op je spaarrekening en kan je verder spelen op je huidige tafels.
-----
-----
  maandag 19 mei 2008 @ 22:57:09 #183
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58770438
ts...?
waar ben je??

of zit je er nu zo bij?
  maandag 19 mei 2008 @ 22:57:42 #184
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_58770453

[ Bericht 100% gewijzigd door peejdorie op 19-05-2008 22:58:15 (dubbel) ]
pi_58792471
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef peejdorie het volgende:
ts...?
waar ben je??

of zit je er nu zo bij?
[ afbeelding ]
Hier ben ik. En nee. Heb het er met mijn ouders eik niet meer over gehad. Ga het geld gebruiken voor autorijlessen en wat elektronica (PC, mp3speler, beeldscherm etc.) , niets bijzonders verder, kan het later beter gebruiken denk ik.

En om even in de R&P sfeer te blijven, met mijn gevoelens gaat het verder prima.
pi_58798779
En wat doe je nu met poker? Houd je toch wat geld apart om op je oude tafels te spelen? Ga je opnieuw beginnen met 50 dollar?
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:10:28 #187
96581 Manneke_Pils
pi_58800891
Idd. Hoeveel geld heb je nu nog online staan?
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:30:47 #188
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_58801253
Lekker bedrag hoor, waarom overkomt mij zoiets niet...
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_58803034
als ik jou was had ik lekker gezegd "oh ik heb wat geld verspeeld, of dollars zijn niet zoveel waard", iets in die richting.
dan 10k naar je rekening storten en verder spelen op 400/600 nl zoals je al deed

jammer dat je dit niet van tevoren wist, dan had je kunnen zeggen: "ik heb 15k gewonnen
hardcoholic
pi_58803365
Ik ken ook iemand, misschien ben jij die gene wel. Maar ik denk het niet aangezien zijn ouders het wel weten. Die heeft 100K dollar erop staan maar cashed het ook niet omdat de dollarkoers bout is. Ga op jezelf wonen als je nog meer geld verdient. Met 50.000 euro kan je jezelf wel een tijdje onderhouden ookal zit je op school enzo Ga tijdelijk op kamers of kies een studie ver weg in een andere stad en ga daar op kamers. Dan kan je cashen en een leuke tijd hebben.
Lambo of Rekt
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:41:34 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_58851704
je hebt 40 euro met poker verdient, so what
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_58853579
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Die heeft 100K dollar erop staan maar cashed het ook niet omdat de dollarkoers bout is.
Dat is stom. Hij moet nu juist cashen, het wordt immers alleen maar slechter...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:29:45 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_58854603
met jou leeftijd en zoveel geld zou ik maar nooit coke proberen

zie het als een tip
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:31:09 #194
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58854651
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Ik ken ook iemand, misschien ben jij die gene wel. Maar ik denk het niet aangezien zijn ouders het wel weten. Die heeft 100K dollar erop staan maar cashed het ook niet omdat de dollarkoers bout is. Ga op jezelf wonen als je nog meer geld verdient. Met 50.000 euro kan je jezelf wel een tijdje onderhouden ookal zit je op school enzo Ga tijdelijk op kamers of kies een studie ver weg in een andere stad en ga daar op kamers. Dan kan je cashen en een leuke tijd hebben.
binnen 5 jaar is de dollarkoers 2:1 dus zo snel mogelijk cashen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 18:42:45 #195
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_58881135
Ik zie het probleem niet... Je verdient meer dan je pa..?
pi_58907004
Aaah ik weer lekker aan het centen grinden @ everest, terwijl ik fijn diep anaal gepentereerd word in teh butt.

***** Hand History for Game 3282898796 *****
$ , 02/$ , 02 Texas Holdem - Sunday , May 25 , 10:20:59 GMT 2008
Table Palikir-4 (Real Money )
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: HELD ( $2.58 )
Seat 2: bistufle ( $0.39 )
Seat 3: cbs242 ( $2.68 )
Seat 4: @@YNNA@@ ( $6.41 )
Seat 5: HHAND1 ( $4.07 )
Seat 6: gugusse40 ( $2.08 )
@@YNNA@@ posts small blind [ $0.01 ]
HHAND1 posts big blind [ $0.02 ]
** Dealing down cards **
Dealt to HELD[ A A ]
gugusse40 calls [ $0.02 ]
HELD raises [ $0.09 ]
bistufle calls [ $0.09 ]
cbs242 calls [ $0.09 ]
@@YNNA@@ calls [ $0.08 ]
HHAND1 folds
gugusse40 calls [ $0.07 ]
** Dealing Flop ** [ K , 2 , 9 ]
@@YNNA@@ checks
gugusse40 checks
HELD bets [ $0.40 ]
bistufle is all-In [ $0.30 ]
cbs242 calls [ $0.40 ]
@@YNNA@@ folds
gugusse40 calls [ $0.40 ]
** Dealing Turn ** [ T ]
gugusse40 checks
HELD bets [ $1.50 ]
cbs242 folds
gugusse40 is all-In [ $1.59 ]
HELD raises [ $0.09 ]
** Dealing River ** [ Q ]
HELD shows [ A , A ]
bistufle shows [ 8 , 9 ]
gugusse40 shows [ K , 2 ]
gugusse40 wins $4.90 from the main pot

salv's hand history einser

***** Hand History for Game 3271844627 *****
$ , 02/$ , 02 Texas Holdem - Thursday , May 22 , 15:29:31 GMT 2008
Table Palikir-5 (Real Money )
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: MR.LBraun ( $1.92 )
Seat 3: 1Celo ( $3.03 )
Seat 4: HELD_ ( $4.89 )
Seat 5: spalunke08 ( $2.80 )
Seat 6: patrikladi ( $3.06 )
MR.LBraun posts small blind [ $0.01 ]
1Celo posts big blind [ $0.02 ]
** Dealing down cards **
Dealt to HELD [ 8 8 ]
HELD raises [ $0.07 ]
spalunke08 folds
patrikladi calls [ $0.07 ]
MR.LBraun calls [ $0.06 ]
1Celo calls [ $0.05 ]
** Dealing Flop ** [ 5 , 8 , T ]
MR.LBraun checks
1Celo checks
HELD bets [ $0.28 ]
patrikladi folds
MR.LBraun calls [ $0.28 ]
1Celo calls [ $0.28 ]
** Dealing Turn ** [ T ]
MR.LBraun checks
1Celo checks
HELD bets [ $1.12 ]
MR.LBraun folds
1Celo raises [ $2.24 ]
HELD is all-In [ $3.42 ]
1Celo is all-In [ $0.44 ]
** Dealing River ** [ 2 ]
1Celo shows [ T , 2 ]
HELD shows [ 8 , 8 ]
1Celo wins $6.16 from the main pot
HELD wins $1.86 from the main pot
Game #3271851943 starts

Ik was maar 98% de favoriet op de flop en 75% toen het geld erin ging.

***** Hand History for Game 3282841731 *****
$ , 02/$ , 02 Texas Holdem - Sunday , May 25 , 10:07:45 GMT 2008
Table Palikir-7 (Real Money )
Seat 5 is the button
Seat 1: HELD ( $3.27 )
Seat 2: witch75 ( $1.85 )
Seat 3: -phoenixx- ( $19.99 )
Seat 4: alhena1682 ( $1.86 )
Seat 5: muk57 ( $3.79 )
Seat 6: erin02 ( $0.67 )
erin02 posts small blind [ $0.01 ]
HELDposts big blind [ $0.02 ]
** Dealing down cards **
Dealt to HELD[ 9 7 ]
witch75 folds
-phoenixx- calls [ $0.02 ]
alhena1682 folds
muk57 folds
erin02 folds
HELD checks
** Dealing Flop ** [ Q , 6 , 9 ]
HELD checks
-phoenixx- checks
** Dealing Turn ** [ J ]
HELD checks
-phoenixx- bets [ $0.02 ]
HELD calls [ $0.02 ]
** Dealing River ** [ 7 ]
HELD checks
-phoenixx- bets [ $0.02 ]
HELD raises [ $0.15 ]
-phoenixx- raises [ $3.13 ]
HELD is all-In [ $3.08 ]
-phoenixx- raises [ $0.08 ]
HELD shows [ 9 , 7 ]
-phoenixx- shows [ J , J ]
-phoenixx- wins $6.23 from the main pot
Game #3282847447 starts

#Game No : 3282847447

Ja ja, best hand wins, maar waarom moet het me een anderhalve buyin kosten.

***** Hand Histo ry for Game 3282973012 *****
$ , 02/$ , 02 Texas Holdem - Sunday , May 25 , 10:37:51 GMT 2008
Table Palikir-8 (Real Money )
Seat 1 is the button
Seat 1: cbs242 ( $1.79 )
Seat 2: HELD ( $1.92 )
Seat 3: CASAGIO ( $2.41 )
Seat 4: d1m125 ( $1.61 )
Seat 5: pinka23 ( $0.28 )
Seat 6: Basgio ( $0.90 )
HELD posts small blind [ $0.01 ]
CASAGIO posts big blind [ $0.02 ]
** Dealing down cards **
Dealt to HELD [ A A ]
d1m125 calls [ $0.02 ]
pinka23 raises [ $0.09 ]
Basgio folds
cbs242 folds
HELD raises [ $0.19 ]
CASAGIO calls [ $0.18 ]
d1m125 folds
pinka23 is all-In [ $0.19 ]
HELD raises [ $0.08 ]
CASAGIO calls [ $0.08 ]
** Dealing Flop ** [ J , 3 , 8 ]
HELD bets [ $0.70 ]
CASAGIO folds
** Dealing Turn ** [ 7 ]
** Dealing River ** [ Q ]
HELD shows [ A , A ]
pinka23 shows [ Q , Q ]
HELD wins $0.70 from the main pot
pinka23 wins $0.82 from the main pot
Game #3282978539 starts

#Game No : 3282978539

***** Hand History for Game 3282720017 *****
$ , 02/$ , 02 Texas Holdem - Sunday , May 25 , 09:38:48 GMT 2008
Table Palikir-4 (Real Money )
Seat 1 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: HELD ( $2.08 )
Seat 3: Melo-BR ( $1.53 )
Seat 4: @@YNNA@@ ( $1.45 )
Seat 5: HHAND1 ( $3.16 )
Seat 6: bouroDcoeur ( $0.67 )
Melo-BR posts small blind [ $0.01 ]
@@YNNA@@ posts big blind [ $0.02 ]
** Dealing down cards **
Dealt to HELD [ K K ]
HHAND1 folds
bouroDcoeur folds
HELD raises [ $0.07 ]
Melo-BR calls [ $0.06 ]
@@YNNA@@ raises [ $0.41 ]
HELD raises [ $1.29 ]
Melo-BR folds
@@YNNA@@ calls [ $0.93 ]
** Dealing Flop ** [ T , K , Q ]
@@YNNA@@ checks
HELD is all-In [ $0.72 ]
@@YNNA@@ is all-In [ $0.09 ]
** Dealing Turn ** [ 9 ]
** Dealing River ** [ J ]
HELD shows [ K , K ]
@@YNNA@@ shows [ 6 , 6 ]
HELD wins $0.63 from the main pot
@@YNNA@@ wins $2.83 from the main pot
Game #3282723004 starts

#Game No : 3282723004

Ik voel me genomen.
pi_58907424
Waarom speel je op 2NL
pi_58908123
Heb je niet idee om is een keer aan poker toernooi mee te doen?
Bij Holland casino of op tv ofzo?
Of is dat niveau nog hoger?
pi_59293763
ff een schopje tegen het topic

TS: heb je dat geld nou al gecashed? of ben je toch met 10k oid verder gegaan?
hardcoholic
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:55:22 #200
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59294259
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom speel je op 2NL
Waarom niet ik doe het ook bij partypoker
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_59294360
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:49 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Valt mee.
Het geval is: Ik ben vorig jaar blijven zitten, maar echt net op het randje. Als ik mijn laatste toets latijn vorig jaar niet had verneukt zat ik nu te leren voor mijn examens.
Dit school jaar is eigenlijk een eitje voor me als je alles voor de tweede keer krijgt is het vrij simpel. Ik ben gaan pokeren uit verveling. School zal er wel onder geleden hebben misschien, maar ik sta geen onvoldoendes en vermaak me elke avond, dus prima voor mij.
[..]

Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.
En hoe ik poker heb geleerd bedoel je? Trust me, als je een half jaar lang twee uur per dag speelt, boeken leest, artikels leest, stretegieen leert, dan heb je het spelletje wel aardig in de vingers. De key is, geduld en geloven in waar je mee bezig bent, ook al gaat het een avondje kut.
megh je hele verhaal over zitten is bij mij hetzeflde, alleen heb ik niet zoveel geld op pokeraccounts
Misschien toch maar eens mee beginnen
Beneath the gold, bitter steel
  FOK!fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 00:13:08 #202
200114 Mascleta
pi_59294673
Hoe is het met de TS afgelopen? ik zie je log dat je op 2NL speelt dus al het geld opgenomen??

Hoe voel je je dan met zo'n mooie bankafschrift van je spaarrekening in je hand?
-----
-----
  woensdag 11 juni 2008 @ 02:10:36 #203
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_59295959
Je bent gewoon een donk imo...
10. Jari Litmanen
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:06:23 #204
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_59301493
Hoog hoax gehalte, why the fuck zou je verborgen houden dat je 31k hebt gewonnen. Zou eerder een probleem zijn als je op -31k staat.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:33:50 #205
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_59757629
Ik heb nu wel een vermoeden wie het was
10. Jari Litmanen
pi_59757645
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
Vertel het ons.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:48:43 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59757923
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
het is iig niet TS
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:49:21 #208
175985 Silaz
drie bier
pi_59757935
Onze große vrind MaddoXx denk ik datie bedoelt
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_59757979
pi_59760319
Die zit niet op VWO
pi_59760436
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Godverdomme, dat dacht ik ook al
Of is TS alweer online gekomen vandaag?
We are living in a material world, and I am a material girl
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:12:16 #212
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_59760743
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Kan ie bedoelen, maar dat is hem toch niet.
  zondag 29 juni 2008 @ 13:46:37 #213
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_59771073
Kon ik dat maar.. Ik zou een feest geven!
Maarja ik ga ook naar het casino enzo. Dat weten me ouders natuurlijk ook.
Heb ze wel eens meegenomen xD
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:09:24 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_59879843
tvp
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')