megh je hele verhaal over zitten is bij mij hetzeflde, alleen heb ik niet zoveel geld op pokeraccountsquote:Op maandag 12 mei 2008 20:49 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Valt mee.![]()
Het geval is: Ik ben vorig jaar blijven zitten, maar echt net op het randje. Als ik mijn laatste toets latijn vorig jaar niet had verneukt zat ik nu te leren voor mijn examens.![]()
![]()
Dit school jaar is eigenlijk een eitje voor me als je alles voor de tweede keer krijgt is het vrij simpel. Ik ben gaan pokeren uit verveling. School zal er wel onder geleden hebben misschien, maar ik sta geen onvoldoendes en vermaak me elke avond, dus prima voor mij.![]()
[..]
Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.
En hoe ik poker heb geleerd bedoel je? Trust me, als je een half jaar lang twee uur per dag speelt, boeken leest, artikels leest, stretegieen leert, dan heb je het spelletje wel aardig in de vingers. De key is, geduld en geloven in waar je mee bezig bent, ook al gaat het een avondje kut.
Vertel het ons.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
Ik heb nu wel een vermoeden wie het was
het is iig niet TSquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef ericajax het volgende:
Ik heb nu wel een vermoeden wie het was
Godverdomme, dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Onze große vrind MaddoXx denk ik datie bedoelt
Kan ie bedoelen, maar dat is hem toch niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef Silaz het volgende:
Onze große vrind MaddoXx denk ik datie bedoelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |