deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:31 schreef APK het volgende:
een ticket naar een Caribisch eilandje in de Middellandse Zee krijgen.
8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef Flem het volgende:
[..]
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?
Sinds Jiskefet.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:13 schreef Freeflyer het volgende:
deze is nieuw.. sinds wanneer liggen de Caribbean in de Middellandse Zee?
20 uur per week voor een hobby is niets.. en als je echt verslaafd zou zijn zou juist gaan roepen "JOH IK BEN HELEMAAL NIET VERSLAAFD!"quote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
8 tablen @ 400NL en 600NL soms een shotje wagen @ 1KNL de laatste tijd.En ik speel gemiddeld zon 20 uur per week, lijkt me wel dat ik verslaafd ben ja.
![]()
Lees ook nog heel veel bij op twoplustwo en dat sort fora enzo, ben er vrij veel mee bezig.
Dat zijn een hoop knakkers jaquote:
16k in euro .. belasting erover ... blijft er nog wel veel over ja maar toch veel minder.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop knakkers ja
Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.
Maar, ik snap je probleem niet TS, je hebt toch dikke winsten. Ik denk dat ze er om zullen lachen als je zegt dat je er veel geld mee hebt gewonnen. Vertel ze het goede nieuws met de smilies die je in je OP gebruikt zeg maar.
Vind ik niet, in het begin hanteerde ik een bankrollmanegemnt van: Bankroll = 25 Buy In als ik met dat niveau begin, zak ik onder de 15 BI val ik een niveau terug. Redelijk tight toch?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef AntiHero het volgende:
Is 31k niet een beetje weinig om shots op 1kNL te nemen?
De overheid kan wel op je bankrekening kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:44 schreef ericajax het volgende:
Die mensen met hun belastig betalen, doe ff normaal joh, poker toch niet voor de overheid ofzo
quote:
Volgens mij is dat pokerstars.comquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).
Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL, dan zit je dus met een halve ton aan tafelquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Heb niet zoveel verstand van poker (doe het alleen met familie soms) maar het klinkt wel goed, heb wel eens vaker met internet wat geld gewonnen (slechts 600 euro).
Wat is dat 1000NL enzo? Klinkt als een speciaal gedeelte voor hoeveel je speelt? Maar is dit van 1 site of in het algemeen in de pokerwereld?
Gevaarlijk hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
De overheid kan wel op je bankrekening kijken.
daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dagquote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
Gewoon op een drukke zaterdag in de rij voor zo'n machine gaan staan en 'em helemaal leegtrekken en dan kijken hoe de mensen achter je reageren.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:24 schreef ericajax het volgende:
daarom moet je het ook gwn pinnen van neteller elke dag
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1kNL is een tafel met een max buy-in van 1000 dollar. Op zo'n tafel speel je met een big blind van $10. De hoogste limiet die er is is 50.000NL 100KNL (blinden 500$/1k$), dan zit je dus met een halve ton aan tafel
En die 100NL, 400NL, 600NL, 1KNL etc kun je op elke pokerclient wel vinden, op FullTilt wordt het meeste gespeeld op highstakestafels.
de overheid kijkt op 31 december en op 1 januari verder eigenlijk niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
Heb je al aan de belasting gedacht? Aangezien je thuis woont kunnen je ouders daar ook een probleem mee krijgen.
dat dus. Als je 18 bent kan je ook gewoon een nieuwe rekening openen en dan een internetrekening waarbij je aangeeft geen afschriften te willen ontvangen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Gewoon overmaken naar je bankrekening.
Hoe zouden je ouders erachter moeten komen![]()
Je bent 18 en dus oud genoeg om je eigen bankzaken te beheren en ten tweede hebben ze helemaal het recht niet om jouw post open te maken!
Nu welquote:Op maandag 12 mei 2008 15:14 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn dacht ik wel trucjes voor.
Morgenavond.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nu wel.. beter laat dan nooit.. en wanneer plan je het te vertellen?
Natuurlijk moet je wel erg oppassen, vooral met pokeren en dat soort dingen dat je niet foute kant op gaat met je hobby.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:11 schreef SuperbDeLux het volgende:
Wat is dit nou weer voor non-issue? Mag jij niet 2 uur per dag aan je hobby besteden?
Gewoon voor je houden, op kamers gaan en doen waar je zin in hebt. Als jij naast je studie/werk wilt pokeren, is dat niemands zaak behalve de jouwe. Zolang je geen ambitie hebt om fulltime te gaan pokeren, is dit een dikke vette non-issue.
succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.quote:
You've got mailquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor.
Valt mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop knakkers ja
Poker is leuk, je moet veel geduld hebben, dat zal je dan ook hebben. Maar zeg nou eens eerlijk, 31K verdien je niet in 10 on-line pokeravondjes. Je studie zal er onder geleden hebben.
Ja, optie 1 uit de OP met wat uitbreidingen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
succes, al een idee hoe je het gaat inpakken? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het zo geleerd hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |