abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58613799
Ik post dit onder een kloontje want ik wil niet dat mensen die ik ken dit te weten komen.

Oke wat ik hier ga vertellen is een beetje een absurd en lang verhaal:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.

Een half jaar geleden heb ik 50 dollar gestort en die had ik binnen een week weg gespeeld. Twee dagen later had ik weer 50 dollar gestort. Langzaam aan ben ik beter geworden en nu heb ik veel meer dan 50 dollar .

Ik heb nooit iemand verteld hierover en niemand merkt ook iets aan me. Een paar maanden terug heb ik mijn ouders eens een hintje proberen te geven zo van: "stel nou dat je heel goed bent in poker, en je kan er heul veel geld mee verdienen, dat zou toch vet zijn!" mijn ouders sloegen metteen op tilt met "je bent toch niet aan het gokken he jongen?! en blabla bla " Ik zo: nee tuurlijk niet het was maar retorisch. "

Ik zal even uitleggen hoe het bij mij thuis zit: Ik ben 18 jaar, ik zit op 5 VWO (voor de tweede keer, ben niet blijven zitten door het pokeren maar door luiheid ), nu doe ik het prima op school, ik kan prima met mijn ouders opschieten, ze interesseren zich voor mij. Het is dus niet alsof poker mijn leven heeeeel erg beheerst, en dat ik daardoor slecht leef. Ja af en toe zit ik wel eens in het weekend tot een uur of 3 door te spelen maar dat doe ik ook niet altijd.
Er is dus 1 groot ding dat ze niet weten en dat is dat ik veel online poker. Het afgelopen jaar heb ik bijna 31 duizend dollar verdiend en dat staat online op verschillende poker clients en neteller.
Ik heb het nog nooit uitlopen cashen uit angst dat mijn ouders vragen plotseling aan geld kom, godzijdank zijn ze er ook nooit achter gekomen dat ik geld naar neteller heb geshipt. Uitcashen zij problemen kunnen geven ik heb namelijk geen baantje, enige inkomstenbron is zakgeld/kleedgeld. En dan hebben mij ouders zoiets van "wtf? hoe kom je aan dat geld? "

Om nog even duidelijk te maken: Ik maak geen verliezen, dus het is niet zo van dat ik de hele tijd geld moet lenen bij iedereen ofzo. Ik beheers het spelletje op een dergelijke manier dat ik er structurele winsten mee draai.

Omdat ik zo goed met mijn ouders kan opschieten heb ik wel het gevoel dat ik het ze moet vertellen. Maar ik ben echt bang dat ze heel pissig worden.
Hoe moet ik het aanpakken? Ik heb zelf wel een paar dingetjes bedacht:

1: Grafieken en tabellen uitprinten die ik bijhoud waaruit blijkt dat het een spel is waarmee ik een half jaar lang al geld mee verdien en ze uitelggen dat het, als je het goed aanpakt, een inkomstenbron kan zijn. En ze heel duidelijk uitleggen dat het een spel van skills is en niet dom gokwerk.

2: heel langzaam tot ze door laten dringen dat ik ermee bezig ben.
Dus zoiets van: "He ik heb laatst een tientje gestort en ik heb er 15 euro van gemaakt goed he! "
En dan de volgende dag: "haha al 30 euro! geloof me pa, ik heb het spel door!"
En dan na twee weken ofzo: Oke, ik heb 31K verdiend het afgelopen halfjaar.

3: ze op vakantie sturen naar Rome oid en uitleggen dat het geld waarvan ik dat doe pokerwinnings zijn.

4: Combinatie van 1 en 3?

5: Niet vertellen. Volgend jaar ga ik op kamers, krijgen zij mijn post en rekening afschriften niet meer dus geen problemen. (behalve dan dat ik het gevoel heb dat ik het wel moet vertellen.)

Even voor de duidelijkheid:
Ik hoef geen reactie van: "stop met gokken" want dat doe ik toch niet. Het is een hele fijne ontspannende hobby van me. Ik zoek alleen de handigste manier om het mijn omgeven te vertellen.

Ik snap best als iemand dit verhaal niet gelooft, als iemand me het zou vertellen zou ik ook iets hebben van: bullshit. Maar het is dus echt waar en voel me er een beetje klote over tegenover mijn ouders en dat ik tegen ze heb gelogen.
Iemand ideeen?
  PR/Manusje van alles zondag 11 mei 2008 @ 19:27:40 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58613859
Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met poker Kan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 11 mei 2008 @ 19:28:27 #3
202216 Mitchell-K
Noord=Moord
pi_58613867
Kenker 31K
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:29:11 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_58613876
Stuur ze idd maar lekker op vakantie.

Ik doe iets soortgelijks met handelen in sportwedstrijden, verdien alleen iets minder dan jij maar genoeg voor jaarlijks een maand vakantie op een tropisch eiland in december.

Mijn omgeving weet er overigens wel van, maar ik ben iets ouder en woon niet meer bij mijn moeder.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 11 mei 2008 @ 19:31:38 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_58613915
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met poker Kan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Waarom zou hij stoppen?
Als hij structureel winst maakt moet hij lekker doorgaan.

Papa en mama stoppen wel met zeiken als ze jaarlijks een ticket naar een Caribisch eilandje in de Middellandse Zee krijgen.
pi_58613933
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.

Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 11 mei 2008 @ 19:33:49 #7
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58613946
Flem, ben jij het?
pi_58613961
Als ik tegen me pa of ma zou zeggen dat ik meer dan 20.000 euro heb verdiend op internet zouden ze het alleen maar tof vinden denk ik.
pi_58613985
Gewoon vertellen man
pi_58613996
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen

Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen
  zondag 11 mei 2008 @ 19:39:16 #11
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614017
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Dit, dus.
pi_58614037
Trouwens, als ze boos worden koop je toch gewoon je eigen huis en smeer je hem.
pi_58614053
thx voor de snelle reacties. Alleereerst: nee stoppen ga ik neit doen. Minderen misschien wel, maar helmaal stoppen niet.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Syheriat het volgende:
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.

Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
Mooi om te horen dat je ouders niet boos werden.
Ik denk dat ze zien pokeren en gokken als hetzelfde ja, als ik ze dat nou eens goed uitleg dat dat niet zo is zou het goed komen, denk ik?
pi_58614088
Gewoon vertellen. Je hebt twee keer (???) 50 dollar gestort en hebt in een half jaar dat omgezet in 31 duizend dollar. Je kan je ouders toch wel vertellen dat je twee keer een relatief klein bedrag hebt uitgeven aan een gokspelletje, zeker als dat alleen maar is omgezet in een dikke winst? Als je zegt dat je het geld voor iets goeds gaat gebruiken (studie?) en niet over de balk gaat gooien, dan denk ik niet dat de meeste ouders er een probleem mee hebben.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:45:20 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58614102
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld

Deal?
pi_58614103
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:46:05 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_58614116
quote:

Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.

Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m

Moeilijke keuze.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:46:39 #18
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614128
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Dit, dus.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:47:18 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58614141
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Want.......?
pi_58614145
quote:
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
  zondag 11 mei 2008 @ 19:47:37 #21
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614149
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.

Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m

Moeilijke keuze.
stel je aan, wat voor vrienden heb je dan, zeg.
Dit, dus.
pi_58614150
ooit verlies je alles. dat gebeurt *altijd* met gokken, daarom heet het gokken kan je dat gekd niet cashen en netjes op een spaarrekening zetten, dan jezelf keurig een maandje of wat netjes koest houden (school!) en *dan* alles eerlijk opbiechten.

sowieso, als die zooi in dollars is, is dat an sich al stevig gokken dude, tsjek de koers van de dollar het afgelopen half jaar!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58614170
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
Inderdaad, gewoon nu 19000 euro op een spaarrekening zetten, je ouders het vertellen, en gewoon leuk verderspellen met die 1000 euro.

En dat bijbaantje gezeur slaat nergens op Alsof dat je voorbereid op een baan die TS pas over een jaar of 5-6 zal krijgen.
pi_58614179
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.

Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.

Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.

Gefeliciteerd trouwens . Je weet duidelijk waar je mee bezig bent .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 11 mei 2008 @ 19:49:38 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_58614182
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Want.......?
Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Dit, dus.
pi_58614187
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
pi_58614240
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
pi_58614259
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Karammel het volgende:
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.

Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.

Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.

Gefeliciteerd trouwens . Je weet duidelijk waar je mee bezig bent .
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:54:54 #29
163792 bubbleboy
I got more heart baby!
pi_58614269
koop een mooie cabrio, leg de sleutel op tafel met daaronder een printje van je winstgraph.
zodra je ouders binnenkomen, zeg je dat er wat op tafel ligt voor ze..
zorg wel dat de sleutel bovenop de graph ligt!
succes

Slimme pokerspelers willen meer, dan alleen een site om op te spelen
Check: -link removed, adverteren kan via oa googleads-
pi_58614271
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef simmu het volgende:
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
Wat hij zei.

Even overboeken naar een betrouwbare bank hier in Nederland met een rente van 3-4%.

Over een maand kan die 31k dollar de helft minder waard zijn in euro's.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:55:53 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_58614288
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:

en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
Zoals de TS aangeeft is het geen gokken, en ja je kunt -met discipline- structureel winst maken.
pi_58614295
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:

[..]

TS komt op mij niet over als een gokverslaafde, hij vergooit er zijn leven en geld niet mee, het spelletje beheerst zijn leven niet. Als hij een deel van de winst opzij zet en met een ander deel doorspeelt, dan verliest hij niks en kan hij een leuk bedragje sparen voor als hij op kamers gaat en begint met een studie.

Daarnaast zit er een verschil tussen gokken met kansspelen zoals gokautomaten en roulette, waarbij je geen grip hebt op het spel en je verzekerd bent van verlies bij lang doorspelen, en 'gokken' bij spellen waar je wel grip op hebt, zoals poker.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:56:32 #33
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58614298
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58614300
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef Anno_niem het volgende:

[..]

Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
Als jouw ouders *iets* om jou geven, en jij zou het vertellen, dan zou je relatie geen deuk moeten oplopen. Welke ouder gunt zijn kind nou niet zoveel (zelfverdiend) geld?
pi_58614536
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef Messenga het volgende:
Flem, ben jij het?
Ik ben niet Flem.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen

Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld

Deal?
Deal kom maar met die 10K.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Als ik afgestudeerd ben. Ik wil niet pro worden, ik hou het bij een hobby.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
never.

Even voor de duidelijkheid: Ik ga gewoon mijn school afmaken en ga iets leuks studeren in Groningen over een jaar. Bijbaantje heb ik echt geen zin in, en stoppen met poker, zoals ik eerder al vermeldde, ga ik ook niet doen.
pi_58614646
Als je je ouders rustig uitlegt waarom poker voor jou geen gokken is maar een pinautomaat, wat zouden ze dan moeilijk doen?

Mijns inziens ben je ook niet verslaafd, maar vind je het spelletje gewoon erg leuk en je verdient er een hoop knaken mee. Wat wil je nog meer? Zolang je geen sociale afspraken afzegt omdat je je pokershotje nog moet hebben zou ik er lekker van genieten. Je kan ook kansloos op straat gaan hangen in de tijd dat je pokert, misschien dat je ouders dat liever hebben?
Big dick.
pi_58614706
Je kan ze natuurlijk ook vertellen over dit nieuws artikel.

http://www.depers.nl/opme(...)-wint-miljoenen.html

Probeer duidelijk te maken dat pokeren niet gokken is, maar een combinatie van geduld, inzicht, wiskune en weet ik veel wat nog meer. Dat je tegen je ouders hebt gelogen is niet zo netjes, maar ik kan me voorstellen dat je ouders heel stug en streng zijn. Probeer ze duidelijk te maken dat ze handelden zonder over de juiste informatie te beschikken. Breng het in kleine stapjes. Laat tijdens het eten eens vallen dat je op internet pokert. Er pokeren vele mensen gratis op het internet. Zo vreemd is dat allemaal niet. Kijk hoe ze daar op reageren. Probeer ze duidelijk te maken dat het een spel is waar geluk maar een kleine rol speelt. Het is niet te vergelijken met gokken. Hoe kan het anders dat het vaak dezelfde spelers zijn die hoog eindigen in bijvoorbeeld toernooien?

Als ze eenmaal hebben geaccepteerd dat pokeren acceptabel is kan je vertellen dat je eenmalig geld hebt gestort nadat je doorhad dat het spel om techniek draait en niet om geluk. Je hebt het toendertijd niet verteld, omdat je bang was dat het verboden zou worden. Je was bang dat je ze niet kon overtuigen. Het was fout om het te verzwijgen, had je natuurlijk nooit moeten doen. Eerlijkheid boven alles, het spijt je natuurlijk. Ik denk dat ze dan wel inzien dat het wel kan. Het was immers een weloverwogen beslissing. Je bent een slimme jongen.

Als ze dan uiteindelijk vragen of het nog iets is geworden met die 50 euro kan je vertellen dat je 31k hebt gewonnen. Waarschijnlijk geloven ze je niet. Laat ze dan die verslagen enzo maar zien. Het zou niet uit hoeven te maken wat er met die 50 euro gebeurt zou zijn trouwens. Als je hebt laten zien dat het geen verder risico met zich mee bracht maakt 50 euro niet uit lijkt me. Ik zou niet vertellen dat je twee maal 50 euro hebt gestort omdat je de eerste keer alles had verloren. Dat zou ze kunnen aangeven dat je je grenzen niet kent.

Als ze echt heel onredelijk zijn en niet willen accepteren dat pokeren normaal is kan je het stil houden en wachten tot je op kamers zit. Dit lijkt me persoonlijk geen leuk vooruitzicht. Alleen als een eventuele vertrouwensbreuk heel realistisch zou zijn zou ik voor deze optie kiezen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 11 mei 2008 @ 20:18:19 #38
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58614716
Gewoon zeggen wat je doet, en dat geld op spaarrekening zetten
pi_58614723
Gewoon overmaken naar je bankrekening.
Hoe zouden je ouders erachter moeten komen
Je bent 18 en dus oud genoeg om je eigen bankzaken te beheren en ten tweede hebben ze helemaal het recht niet om jouw post open te maken!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 11 mei 2008 @ 20:23:15 #40
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58614811
Als ik met een spelletje 31k zou verdienen zou ik ook ogenblikkelijk verslaafd zijn. En ik zou die verslaving koesteren.
Hoe je het je ouders moet vertellen? Tsja, lastig. Met de billen bloot lijkt mij. Ik neem aan dat je ouders die 31k toch wel als steekhoudend argument zien?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_58614818
PM me maar voor mijn bankgegevens, dan help ik je van die zorgen af en kan ik op vakantie gaan.
  zondag 11 mei 2008 @ 20:25:54 #42
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58614844
Iig zo snel mogelijk naar euro's omzetten want anders blijft er niks meer van over
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58615003
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Hij werkt er toch voor? Het is gewoon debiel leuk werk

Acteurs werken ook voor hun geld, en zo zijn er wel meer beroepen die easy cash kunnen opleveren. En pokeren heeft ook zeker skills nodig, net als acteren.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 11 mei 2008 @ 20:53:24 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58615384
ik zou het iig snel cashen ja en op een spaarrekening zetten, desnoods internet sparen dan heb je een leuk potje voor later ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58615524
Verslaafd aan poker en dan 2 uur per dag spelen, en in het weekend zo'n kleine 5 uur.?
Children of the night. What music they make.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:08:51 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_58615598
Hey, zoalshetis!
Prrrrr
pi_58615894
Ik zou het vertellen..mooi verhaal man. Zet 25.000 apart voor later zijn je opiuders ook weer blij. Met dat over gebleven geld kan je wat leuke dingen doen/kopen. Als je echt goed kan pokeren zou ik dan iets van 3000 achter de hand houden en rustig verder pokeren haha op naar de volgende 30.000. Lukt dit niet laat je dan niet verleiden om geld dr in te blijven pompen maar dan kunnen je ouders dan op letten. Of zoeken een sponser en wordt pro.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:28:59 #48
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_58615975
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef Anno_niem het volgende:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?

Enfin; gewoon vertellen en uitleggen dat het een skillgame is. Je bent 18, wat willen je ouders gaan doen?

Tevens lol @ reacties dat hij het geld op een spaarrekening moet gooien en moet stoppen met pokeren trouwens. Je hebt geld nodig om meer geld te verdienen, en dit is het moment om keihard te verdienen.
  zondag 11 mei 2008 @ 21:39:55 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58616204
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
The End Times are wild
pi_58617333
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
Is nog altijd 20.000 Euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')