Waarom zou hij stoppen?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nou eens eerlijk bent, en zegt dat je wil stoppen met pokerKan jij je 31k houden, je gaan richten op je school en je ouders op vakantie sturen.
Mooi om te horen dat je ouders niet boos werden.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Syheriat het volgende:
Haha, hoe herkenbaar. Pokerde ook voor enorm veel geld, heb alleen nooit zoveel opgespaard als jij (max wat ik had was zo'n 1300 dollar). Maar toen wou ik mooie dingen kopen enzo. Maar mijn ouders vonden het prima, het is immers m'n eigen geld. Dat zou ik ook tegen de jouwe zeggen.
Daarbij is pokeren geen gokken, zeg dat maar tegen die ouders van je.
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap niet waarom je hiervoor kiest? Je geeft aan dat je niet stop, want het is een leuk ontspannend spelletje. Dat is het ook met een aantal vrienden als je speelt om een tientje. Ik zou gewoon zo doorgaan met school, alleen met vrienden pokeren, uitgaan en al helemaal een bijbaantje zoeken.
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een sociaal leven als je dat bedoelt.![]()
Ik ga wel eens uit enzo en dat bijbaantje verhaal... nee, geen zin.
Want.......?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winstquote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
stel je aan, wat voor vrienden heb je dan, zeg.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.
Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m
Moeilijke keuze.
Inderdaad, gewoon nu 19000 euro op een spaarrekening zetten, je ouders het vertellen, en gewoon leuk verderspellen met die 1000 euro.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom stoppen als je veel verdient, veel meer dan met een bijbaantje? TS moet alleen voorkomen dat hij niet steeds om grotere bedragen gaat spelen en zo zijn winst wegspeelt en zo zich in de schulden gaat werken. Maar ik zie het niet als een probleem als TS gaat doorspelen met een deel van de winst
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Karammel het volgende:
Persoonlijk vind ik 2 uur per dag nog meevallen. Het is niet zo dat het je leven beheerst en naast poker niets anders doet. Ik zou ze gewoon vertellen dat je een tijdje terug wat geld hebt overgemaakt om mee te pokeren. Je hebt eerst lang geoefend zonder geld te betalen en uiteindelijk heb je een weloverwogen beslissing gemaakt. Een bedrag overmaken om voorzichtig voor echt geld te gaan spelen kan geen kwaad. Je hebt expres maar 50 euro overgemaakt zodat de schade niet groter kan worden dan die ene 50 euro. Die 50 euro heb je namelijk gespaard door wat langer te doen met een paar schoenen. Even geen nieuwe schoenen kopen heeft ervoor gezorgt dat je 50 euro over had om iets mee te doen wat je zelf wilde. Als je het zo uitlegt lijkt het alsof je er goed over hebt nagedacht en weten je ouders ook dat je niet in een opwelling enorm veel risico hebt gelopen.
Als het een beetje bezonken is dat je pokert kan je gerust vertellen dat je 31.000 Euro hebt gewonnen. Het is niet niks dus ze zullen wel enorm verrast en verbijsterd zijn. Lijkt me heel moeilijk om een gepaste reactie te voorstellen. Het gebeurt niet iedereen dat je je ouders kan vertellen ineens 31k rijker te zijn. Uiteindelijk zullen ze denk ik heel blij voor je zijn.
Laat ook zien dat je goed met geld om kan gaan. Doe dus geen gekke dingen als je ouders weten dat je rijk bent.
Gefeliciteerd trouwens. Je weet duidelijk waar je mee bezig bent
.
Wat hij zei.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef simmu het volgende:
maar laat ik stap 1 benadrukken. als je dan toch zo nodig wilt gokken, laat je winst dan niet in dollars staan. da's geen gokken, dat duur pleepapier dan.
Zoals de TS aangeeft is het geen gokken, en ja je kunt -met discipline- structureel winst maken.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
TS komt op mij niet over als een gokverslaafde, hij vergooit er zijn leven en geld niet mee, het spelletje beheerst zijn leven niet. Als hij een deel van de winst opzij zet en met een ander deel doorspeelt, dan verliest hij niks en kan hij een leuk bedragje sparen voor als hij op kamers gaat en begint met een studie.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef simmu het volgende:
[..]
en zie hier het hele probleem van gokken en gokverslaving in een zin. daar blijft het namelijk niet bij. doe dan eerlijk, en ga eens na hoeveel succesvolle profesionele gokkers er eigenlijk zijn!
Als jouw ouders *iets* om jou geven, en jij zou het vertellen, dan zou je relatie geen deuk moeten oplopen. Welke ouder gunt zijn kind nou niet zoveel (zelfverdiend) geld?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Tsja, ik heb in het verleden wel tegen ze gelogen over dat ik me niet met poker bezighoud enzo. Ik heb dan wel veel geld verdiend, maarja, het is maar geld. En de relatie met mijn ouders kan een aardige deuk oplopen als ik het ze vertel. Dat is het probleem een beetje. Maar bedankt voor je goede reactie.
Ik ben niet Flem.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen
Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen![]()
Deal kom maar met die 10K.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld![]()
Deal?
Ga ik ook doen. Als ik afgestudeerd ben. Ik wil niet pro worden, ik hou het bij een hobby.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het 'm juist. je zult toch een keer moeten gaan werken voor je geld.
never.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
Hij werkt er toch voor? Het is gewoon debiel leuk werkquote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werken voor je geld maakt je kijk op de wereld een stuk realistischer, denk ik.
Lol, noem je dat verslaafd? Twee uur per dag? Ik poep bijna nog vaker man. Maar knap dat je zoveel geld verdient terwijl je zo weinig speelt. High Stakes Turbo Sng expert ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef Anno_niem het volgende:
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik ben verslaafd aan online poker. Ik speel zo'n circa 2 uur op een dag op verschillende poker sites. In het weekend zo'n kleine 5 uur.
Is nog altijd 20.000 Euroquote:Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
31K$. Wat is dat nu helemaal? E7,95? Net genoeg voor een kratje Hollandia. Big deal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |