Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.
Ik zou wel stoppen overigens. Zonde van je tijd.
Hij heeft het al verteld, lampie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:55 schreef Cyberchill het volgende:
Niets zeggen en snel het huis uit gaan. Dan pas wat melden denk ik. Nu geen slapende honden wakker maken.
Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Ik zou niets zeggen. Op een rekening zetten, en inderdaad als je op kamers gaat - of nu al - opmaken aan dingen waar anderen niets van merken> etentjes, uitstapjes, uitgaan. Hoera.
Idd, wat je zegt. Royal Sadnessquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?
En als TS plezier heeft in wat hij doet is het dan ook zonde van zijn tijd ?
Sadness post dit
Doe 's lief.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat vind jij wel zinvol voor TS zijn tijd dan ?
En als TS plezier heeft in wat hij doet is het dan ook zonde van zijn tijd ?
Sadness post dit
Nee, ik heb geen geestdodend werk achter 'n computertje. Zonde van m'n tijd zou dat zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stop jij dan ook met werken als dat zonde van je tijd is?
Idd, ik zou WoW doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Taurus het volgende:
Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Doe 's lief.
Ik vind pokeren zonde van je tijd, je leert er niks van en hij heeft toch al geld? Bovendien is het heel mooi weer. Zonde van je tijd dus
Tuurlijk is iets pas zinvol als je er iets van leertquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus iets is pas zinvol als je er iets van leert ?
"En hij heeft toch al geld ?"
Ja wat maakt dat uit, als hij er meer van kan maken op een makkelijkere manier is dat toch geen probleem + misschien zit TS lekker in de tuin met zijn laptop geld binnen te halen terwijl jij wat in je krakershuis mét dreadlocks de post daarnet maakte.
Ergens hoop je dat hij het nog echt doet ook hè.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben
pm me maar![]()
Profiteurquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef ASroma het volgende:
ah je mag het ook gewoon doorboeken naar mijn rekening als je het niet op je eigen rekening wilt hebben
pm me maar![]()
En dan heeft ie gelijk zoiets van "Ok, nu het toch niet meer uitmaakt, laat ik eens wat nieuwe truukjes uitproberen!" en vergokt vervolgens een ton. Het is toch maar jouw geldquote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Als jij 31 K in een half jaar verdient, dan heb ik liever dat ik jou sponsor en jij geld voor mij verdient.
Jij krijgt een winstmarge en hoeft je niet schuldig te voelen, want je gokt met mijn geld![]()
Deal?
is bij jou niet echt goed uitgepaktquote:Op zondag 11 mei 2008 19:56 schreef ericajax het volgende:
Stop met school en ga gewoon fulltime pokeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |