Als je eerst op 400/500/600NL speelt heb je daarna echt weinig zin om weer voor centen te gaan grinden hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien zijn je ouders bang dat je alles verliest.
Je kunt wel idd beter 28.000$ ff uitcashen zodat je met die 3000$ verder speelt, kun je leuke dingen voor doen
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef APK het volgende:
Wat zijn dat voor bible belters, die ouders van jou?
Als je 31k op een avond zou verliezen hebben ze inderdaad gelijk en heb je een moneymanagement probleempje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
Nee ze willen dat ik mijn geld veilig wegzet voordat "je alles verliest en je een slecht humeur krijgt"
Ach ja, zit wel een kern van waarheid Als ik 31K verlies op een avond ziet dit er wel aantrekklijk uit denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?
Ja, laten we allemaal alleen maar ABC-Nederlands gaan praten, met een gebruik van maximaal 1000 woorden.
--
Zeg TS, post trouwens eens eens een PokerGrapher-grafiekje..
Dit was een bluf neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef Silvergator het volgende:
Als dat verhaal waar is, ga ik vanavond nog voor mn webcam auto-fellatio plegen
Hoop trouwens niet dta het waar is, anders moet ik eerst nog een webcam kopen![]()
Here i am, ik maak mezelf bekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef ericajax het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wie dit nou is..
Ja, nee, newbies is een lekker normaal Nederlands woordquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.
Lol, jij doet niet aan downswings?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef Anno_niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grafiek van de afgelopen 6 a 7 maanden ofzo
Eerste 30K handen zijn op 50NL (kut bankrollmanegement ik weet het)
Daarna overgestapt op 100NL/200NL tot de 125K handen. (Kut winrate ik weet het.Maar he, ik vond het leuk en vermaakte me prima)
Nu speel ik 200NL/400NL/600NL Heb ik wat moeite mee zoals je ziet. nogmaals, kutwinrate maar ik heb het er prima naar mijn zin.
Oh ja, die andere 3 K heb ik met toernooitjes gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |