Ja, ik zei dus al, godzijdank hebben ze dat niet gemerkt.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:53 schreef fr0x het volgende:
laten we het op mijn rekening uitcashen ik geef je 10 rooie contant hoef je ze ook nix uit te leggen
oja, als je ouders in je afschriften kijken, hebben ze dan niet gezien dat je die 50 dollar hebt gestort?
lmaoquote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef simmu het volgende:
ooit verlies je alles. dat gebeurt *altijd* met gokken, daarom heet het gokken![]()
Als 't om shotjes gaat in 't weekend met veel vis aan tafel kan 't best, imo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:09 schreef LongOne het volgende:
Shotjes nemen op 1KNL met 31k vind ik zelf echt not-done daar moet je toch een management van 80 BI aanhouden vind ik, moet je zelf weten hoor, maar je hebt zo een swing van 10 BI down...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.
Ondanks dat je verschillende pokertermen kent moet je ze maar niet gebruiken, omdat niet iedereen weet wat ze betekenen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Waarom praat iedere 'pokerkenner' toch zo kansloos qua terminologie. Is dat om stoer te doen, zodat iedereen weet hoe goed je wel niet bent? Gebruik eens normale woorden.
Scheve gezichten? Wat voor vrienden zijn dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Pokeren met vrienden: Maximale winst 50¤ en scheve gezichten.
Bijbaantje: 6¤ per uur.
Pokeren op het Internet: 1000¤ p/m
Moeilijke keuze.
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Hebben ze je vingers gebroken en zit je nu met je neus te tiepen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
Oke heb het verteld. maak ff wat eten, zal zo ff zeggen wat ze zeiden
EN ENENNENE?!??!?!??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef Anno_niem het volgende:
Maak nu onmiddelijk het geld over op onze bank!![]()
Vis. Om maar es wat te noemen. Het betere, normale voorbeeld: newbies.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef Flem het volgende:
Voorbeelden? Inclusief betere opties, natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |