Almagro hoort er wel in (en later in het jaar vliegt hij er net zo snel uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka en Almagro (en Robredo) zitten op het randje van de top-10 trouwens
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Tim86 het volgende:
de chokespier schijnt in de onderrug te zitten..
quote:
Yup.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
Tegen wie speelt Wawa in de halve finale? Winnaar van Robredo-Roddick toch?
quote:
quote:
Vind je het goed als ik niet meedoe?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En we zeggen met zijn allen: Dag Rogiertje
Ja, zeker irritant. Maar wat veel afzwaaiers van Federer met zijn backhand.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Hoewel ik het wel leuk vind als Fedje eraf vliegt (niks persoonlijks, ik houd gewoon van wat afwisseling), moet ik zeggen dat dat vuistje wel erg irritant is.
Ja, precies. Ik begrijp er niks van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef TheGeneral het volgende:
Hij speelt de bijna perfecte 1e set maar verliest de tiebreak. En nu is het ff helemaal weg...
Het leukste zou zijn als ie er hier uitvliegt en in Hamburg, om vervolgens gewoon Roland Garros te winnen. Maar realistisch gezien zie ik dat in zijn huidige vorm gewoonweg niet gebeuren tegen het legertje gravel-Spanjaarden wat ten strijde trektquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik niet meedoe?
Mja, ik win in elk geval nog 40 euro als Federer verliest.
Ik hoop de hele tijd dat hij zijn hoofd iets verder buigt en zichzelf een blauw oog slaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Hoewel ik het wel leuk vind als Fedje eraf vliegt (niks persoonlijks, ik houd gewoon van wat afwisseling), moet ik zeggen dat dat vuistje wel erg irritant is.
Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als ie er hier uitvliegt en in Hamburg, om vervolgens gewoon Roland Garros te winnen.
In zijn vorm van set 2 tegen Stepanek niet, maar in zijn vorm tegen Stepanek in de 1e set en tegen Canas en Karlovic toch wel lijkt mij.quote:Maar realistisch gezien zie ik dat in zijn huidige vorm gewoonweg niet gebeuren tegen het legertje gravel-Spanjaarden wat ten strijde trekt
Maar met tegenstanders als Ferrer, Almagro en Nadal moet Fedje echt van goede huize komen om ze te verslaan op gravel. Ik heb een beetje gevoel alsof Federer er niet meer voor wil werken i.t.t. een Nadal die zich het vuur uit de sloffen loopt om alle ballen te halen. Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk heb, maar ik moet het nog zienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.![]()
[..]
In zijn vorm van set 2 tegen Stepanek niet, maar in zijn vorm tegen Stepanek in de 1e set en tegen Canas en Karlovic toch wel lijkt mij.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi om te zien hoe zeer het publiek voor Federer is
Hij heeft last van blaren he, zijn voet ligt er niet af.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nogiets gehoord over Nadal sinds hij verloor van Ferrero? Vrag me af hoe erg zijn blessure is. Als hij Hamburg en RG niet kan spelen verliest hij in vijf weken tijd 2.000 punten (500 in Rome, 500 in Hamburg en 1.000 op RG).
Dat is waar, maar hij loopt zich natuurlijk een ongeluk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft last van blaren he, zijn voet ligt er niet af.
Zou zonde zijn als hij niet speelde iig.quote:Hij zal misschien Hamburg skippen, maar RG zeker niet.
Dat verwacht je toch niet, als Federer net terugbreakt?quote:
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef suus21 het volgende:
wat staat Fed weer te prutsen...lang geleden dat er op gravel geen fed of nadal in de finale staat..
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:56 schreef suus21 het volgende:
Hoe staat Fed te spelen deze match?
De eerste set speelde hij heel goed, de tweede speelt hij vrij slecht.quote:
Het kon toch ook zijn dat Stepanek geweldig speelde?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaag.
please, het zou toch kunnen dat Stepanek de dag van zijn leven heeft, ook dan heeft Fed niks in te brengen als iemand perfect speelt..en het is niet meer zo vanzelfsprekend dat als Fed goed speelt hij nog wint..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaag.
quote:
Ja, maar dat Federer de set nog zou verliezen toen hij *5-2 stond in de tiebreak (met een dubbele break dus) had ik niet kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Nadal OF Federer in de SF van een Masters toernooi, vrij uniek lijkt me.
Omdat hij misschien weer de worm bij haar zou doen?quote:
Nooit een dubbele break geweest. Het was 5-2*, toen werd het 5-5, SP, 6-6, MP, GSM.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat Federer de set nog zou verliezen toen hij *5-2 stond in de tiebreak (met een dubbele break dus) had ik niet kunnen verzinnen.
Oh, sorry, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nooit een dubbele break geweest. Het was 5-2*, toen werd het 5-5, SP, 6-6, MP, GSM.
Hij speelt nog goed ook vind ik, gaat zelfs in de rally met Robredo mee. Iig serveert 'ie nu voor de set.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:03 schreef XL het volgende:
Heerlijk Andy![]()
Tot z'n knieen in het gravel, oranje van de baan... genieten man!
bannedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
1e set met 6-3 voor Roddick. Waar is KS?
Is dat echt zo? Waarom dan?quote:
Vervelend. Ik merk er nooit veel van. Ze is best grappig in het topic en ze doet ook altijd heel crea dingen en is heel hulpvaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:34 schreef Tim86 het volgende:
ik volg het allemaal niet meer...zal wel vaak lopen te rellen ofzo
Geruild voor zijn dropshotquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
waar komt het geweldige volleren van Rodlul ineens vandaan?
Niet slechts banned, maar door de shredder.quote:
Laat hij morgen dan ook maar winnen, dan heb ik nog een keuze in XL's tennisgame.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Roddick
Inderdaad, Robredo heeft z'n kansen niet gepakt.. Maar het moet gezegd dat Roddick beter speelt, dat volleerwerk levert 'm veel op en hij straalt ook uit dat hij op gravel kan winnen en niet zoals voorheen tegen de eerste de beste kleiduif in de problemen komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Robredo had echt moeten winnen...zoveel kansen gehad om het al veel eerder af te maken maar zijn passeerwerk was wat minder dan normaal en roddick's volleerwerk juist erg goed. Normaliter is Robredo gek op die targets aan het net..
Dit is nauwelijks een graveltoernooi te noemen als Roddick er nog in zit, mannen als Blake en Karlovic die wedstrijden winnen, Stepanek die de ene na de andere topper eruitslaat, dit lijkt wel beton met een centimeter gravel erop. Maar Djoko zal het toernooi nu inderdaad wel zonder al te veel moeite winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik schat zo in dat de winnaar van deze match het toernooi gaat winnen. Almagro is de laaste echte graveltijger en Djokovic is natuurlijk Djokovic.
de hele week al ja...maar het is een unicum wanneer ze 100% fit is dus dat is niet gekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef eentwee het volgende:
Liep Jelena nou eigenlijk ook weer te jank(ovic)en over een ziekte ofzo?
'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
Heb je de uitslag van hun vorige ontmoeting gezien?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijn) dat Almagro hem van de baan zou slaan...
Ik denk dat het inderdaad ook niet heel lang meer duurt, zeker niet nu Federer kwetsbaar blijkt. Djokovic heeft, dit toernooi meegerekend, het meeste punten binnengehaald dit jaar (staat dan weer 1 op de race).
Jammer dat hij wat mindere trekjes heeft en geen wees is en ook geen enig kind,
Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:24 schreef TheArt het volgende:
En opgave. Je zou maar een kaartje gekocht hebben,
Dat zeg je omdat je geen fan van Djoko bentquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.
Waar ligt zijn top he. Kan op iedere ondergrond goed uit de voeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:53 schreef Wopper1 het volgende:
Vind hem alleen nog weleens wat aan de ''zware'' kant lijken, maar dat zit hem volgens mij niet in de weg.
Jep. Het zit daar in die regiones van de ranking sowieso enorm dichtbij elkaar. Zo is er amper verschil tussen Wawrinka (10e met 1545 punten) en Hewitt (19e met 1370 punten). Stepanek komt bij winst op Nole de top-20 in.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegnerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Wat zegt 'ie nou net.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegner
Nee, wat een drama dit zeg. Lijkt het ABN Amro-toernooi wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Break Djokovic. Nog niet echt veel spektakel.
Ja, goed punt. Da's inderdaad een enorme sprong.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:03 schreef Norrage het volgende:
Ach...Het is in ider geval bizar zo dicht als de top 30 bij elkaar zit....Wawa komt ook vanaf plats 27 nu ineens binnen op 10!
Ik vind het verre van spannend.quote:
Ja, ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:22 schreef Nalbandian het volgende:
Mensen die een kaartje hebben gekocht, krijgen echt waar voor hun geld!
Daar heb je wat aan als je al je spaargeld aan het kaartje voor de halve finale uitgegeven hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Maar wel een droomfinale morgen.
Ja: "Nou, we hebben een heel jar gespaard en we gaan eindelijke naar de halve finales van Rome. De hele dag toptennis."quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als je al je spaargeld aan het kaartje voor de halve finale uitgegeven hebt
Ik roep er dan ook altijd een. Maar ze komen nooit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou er ook een fysio bijhalen als ik de eerste set met 6-0 zou verliezen!
Of Stepanek geeft op...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik gok dat Djokovic nog zo'n 20 puntjes gaat maken en dat het dan over is. Met nog zo'n 6 tegen of zo.
Wat is een kafworm?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:35 schreef eentwee het volgende:
Wat een fucking joke zeg, dit toernooi.. waarom wint die kafworm dan van Federer
Ja, inderdaad. Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Opgave Radek dus.
Anderhalf uur tennis in de laatste drie partijen. Dat is normaal 1 set van Nadal.
gastquote:
quote:
Dat moet hij dit jaar ook nog wel een paar keer horen denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Djokovic krijgt dit toernooi echt op een gouden blaadje.
Vage Belg, slechte Rus, opgevende Almagro, opgevende Stepanek...
Lijkt me onnodig. Er is geen twijfel over mogelijk dat hij het wel kan. Zijn andere master series en AO overwinningen moest hij wel wat meer voor werken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat moet hij dit jaar ook nog wel een paar keer horen denk ik.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:08 schreef Tim86 het volgende:
de tegenstanders hebben vandaag geen game gemaakt en er zijn 10 games gespeeld..nieuw dieptepunt voor de sport
Je zal maar vermoeid raken tijdens het tennissenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:36 schreef Tim86 het volgende:
die opgave weet ik nog ja..vermoeidheids/duizeligheidsverschijnselen
Stel je voor. Dan is dit toernooi nog teleurstellender dan het ABN Amro-toernooi dit jaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:46 schreef Norrage het volgende:
omfg
en het zou me niks verbazen als Wawrinka in de finale opgeeft, want die ging door zijn rug tegen blake en zei in het interview dat ie zich niet heel goed voelde.
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:57 schreef Norrage het volgende:
ach, hier stond tenminste nog een geplaatste speler in de 3e ronde
En dat wil wat zeggen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel je voor. Dan is dit toernooi nog teleurstellender dan het ABN Amro-toernooi dit jaar.
Ja, zeg dat wel.quote:
Ik vraag het me ook af. Denk wel dat Wawa echt boos wordt as Djoko opgeeft als hij (Wawa) op winst staat. Dan zou hij voor de tweede keer een titel winnen door opgave van Djokovic.quote:
Laten we hopen snel.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:16 schreef Norrage het volgende:
zo wanneer zal djoko opgeven?
Inderdaad. 4-2* Wawa nu.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:12 schreef Norrage het volgende:
Toch ongelooflijk dat die andere zwitser hier gewoon in de finale staatNu hopen dat Wawa niet gaat choken.
Hoop je dat echt? Omdat Djoko dan nog meer gehaat wordt?quote:
Ik hoop dat Wawa wint.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop je dat echt? Omdat Djoko dan nog meer gehaat wordt?
En welke sport beoefenen wij hier om onsportief te zijn?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
't Is wel grappig. Hoe onsportief Djoko dan wel niet mag zijn, forumbezoekers blijven toch altijd onsportiever...
Ik ook. Leuk om weer eens een sterke Zwitser te zien tennissen.quote:
Mierenneuken, tweede klasse.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En welke sport beoefenen wij hier om onsportief te zijn?
De onofficiele wie-kan-Djoko-het-beste-bashen contestquote:Op zondag 11 mei 2008 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
En welke sport beoefenen wij hier om onsportief te zijn?
Tweede klasse zondagamateurs.quote:
Ach, het gebeurd met elke speler. Je had toen Federer het vorig jaar wat slechter deed, het bashen op hem moeten zien. Dat heeft elke speler wel. Nadal heeft ook zijn momenten dat hij gebasht wordt. Monfils ook enz.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De onofficiele wie-kan-Djoko-het-beste-bashen contest.
Djoko zit in de buitencategoriequote:Op zondag 11 mei 2008 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
En Djoko heeft gewoon veel dingen die hem extra 'bashbaar' maken.
Ik noem zijn vader en moeder, zijn enge jongste broertje, zijn vervelende gebaren en zijn demonische blik.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
En Djoko heeft gewoon veel dingen die hem extra 'bashbaar' maken.
Wel ironisch dat Djokovic onsportief is als hij opgeeft, maar wanneer hem hetzelfde gebeurd "verdient hij het niet". Duidelijk bash-fout.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:29 schreef Norrage het volgende:
ik hoop ook zo dat wawa wint...die djoko verdient het helemaal niet met al die opgaves en zo...en bvendien klopt het gewoon niet dat Djoko zo hoog op de ranglijst staat :/ hij mag echt geen #1 of #2 gaan worden...
Hopelijk niet. Sterk punt op 15-30.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:31 schreef TheGeneral het volgende:
En, zal Stan choken om de set uit te serveren?
Ik vind Djoko heerlijke speler hoor...ik vind het gewoon veel te overpowered als hij nu al alles wint, en daarnaast is het nu ook nog onverdiend, is zijn familie kut en moet wawa winnenquote:Op zondag 11 mei 2008 15:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wel ironisch dat Djokovic onsportief is als hij opgeeft, maar wanneer hem hetzelfde gebeurd "verdient hij het niet". Duidelijk bash-fout.Gele kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |