abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58583447
trainer voor Djokovic op 4-1 voor
edit: oh nee, toch voor Almagro..vond het al zo vreemd..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:44:30 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58583496
Zo, het helpt!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58583505
Ik schat zo in dat de winnaar van deze match het toernooi gaat winnen. Almagro is de laaste echte graveltijger en Djokovic is natuurlijk Djokovic.
pi_58583519
hmm Almagro maakt de set af en geeft op vrees ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:47:02 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58583541
geen rallies in ieder geval...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58583552
lekker dit...almagro heeft niet zo veel zin
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58583691
en de opgave...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:54:28 #183
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58583698
Vuile fixer
pi_58583716
Verstandig. Helen die pols voor Hamburg en RG. Djokovic, zeker als hij deze vorm aanhoudt, moet dit toernooi kunnen winnen.
pi_58584250
Dit is jammer voor deze avond, maar Almagro kennende had hij echt wat.
That's all folks!
pi_58584310
Jeetje, ik heb heel wat gemist vandaag...

Eerst Stepanek en dan ook nog een overwinning van Roddick .
pi_58584464
toch al de 4e opgave van Almagro in een jaar tijd..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58584615
je zou bijna denken dat ie uit servie komt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58584956
Liep Jelena nou eigenlijk ook weer te jank(ovic)en over een ziekte ofzo?
pi_58585353
Laatste ontmoeting tussen Djokovic en Stepanek:

2007 US Open
NY, U.S.A.
Hard R64

Winner: Djokovic

6-7(4) 7-6(5) 5-7 7-5 7-6(2)

!
pi_58586258
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik schat zo in dat de winnaar van deze match het toernooi gaat winnen. Almagro is de laaste echte graveltijger en Djokovic is natuurlijk Djokovic.
Dit is nauwelijks een graveltoernooi te noemen als Roddick er nog in zit, mannen als Blake en Karlovic die wedstrijden winnen, Stepanek die de ene na de andere topper eruitslaat, dit lijkt wel beton met een centimeter gravel erop. Maar Djoko zal het toernooi nu inderdaad wel zonder al te veel moeite winnen.
pi_58586424
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef eentwee het volgende:
Liep Jelena nou eigenlijk ook weer te jank(ovic)en over een ziekte ofzo?
de hele week al ja...maar het is een unicum wanneer ze 100% fit is dus dat is niet gek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58586462
stepaneks beste ondergrond is wel gravel trouwens, dus das niet zo heel vreemd...die is gewoon superallround...maar dat roddick in de halve finale zit
pi_58586485
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
pi_58586499
nee joh..Stippelnek is wel aardig op gravel maar is op US hardcourt op zijn top imo..zeker de laatste jaren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58588981
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijn ) dat Almagro hem van de baan zou slaan... Ik denk dat het inderdaad ook niet heel lang meer duurt, zeker niet nu Federer kwetsbaar blijkt. Djokovic heeft, dit toernooi meegerekend, het meeste punten binnengehaald dit jaar (staat dan weer 1 op de race).
Jammer dat hij wat mindere trekjes heeft en geen wees is, want qua tennisspel is hij fantastisch.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 07:32:51 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_58589817
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
Heb je de uitslag van hun vorige ontmoeting gezien?

Wanneer denk je dat hij nummer 1 wordt dan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 10 mei 2008 @ 07:34:48 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_58589825
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijn ) dat Almagro hem van de baan zou slaan... Ik denk dat het inderdaad ook niet heel lang meer duurt, zeker niet nu Federer kwetsbaar blijkt. Djokovic heeft, dit toernooi meegerekend, het meeste punten binnengehaald dit jaar (staat dan weer 1 op de race).
Jammer dat hij wat mindere trekjes heeft en geen wees is en ook geen enig kind,
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 10 mei 2008 @ 07:51:57 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_58589864
Op http://www.atptennis.com/1/en/home/ staat een interviewtje met Federer van na de wedstrijd tegen Stepanek (rechtsboven aan de homepage kun je het zien in dat klein schermpje). Hij zegt nu tenminste zelf een keer dat hij veel kansen miste en aan het ploeteren was. Vaak geeft hij vooral zijn tegenstander veel credit. Dat is op zichzelf heel sportief maar dan miskent hij wel dat hij zelf niet goed speelt, vind ik. Wat ik miste in het interview was hoe het nou kwam dat hij zo de weg kwijt was. Zijn vorm moet voor RG wel wat constanter zijn dan dit.

Aan de andere kant, bij Federer is het vaak zo dat hij er op de grand slams gewoon weer straat en goed speelt. Hij heeft bij de laatste 15(!) grandslamtoernooien de halve finale bereikt. Volgens mij speelt hij liever grandslamtoernooien omdat die om drie gewonnen sets gaan en daar zegt hij over "The better player usually wins." Je hebt natuurlijk veel meer mogelijkheden in zo'n partij. Voor een subtopper op een goeie dag is het veel moeilijker om drie sets van Federer te winnen dan twee, bijvoorbeeld bij Fish en Stepanek.

Het is natuurlijk de vraag of Federer ook op RG de halve finales haalt. Maar zelfs al verliest hij in de derde ronde en verliest hij ook op Wimbledon al vroeg, dan zie ik nog niet in waarom zijn vorm niet zou kunnen terugkomen. Het kan zijn dat hij over zijn top heen is, maar ik vind het logischer dat dit de naweeën van zijn Pfeiffer zijn of dat er iets anders is, los van zijn vermogen om te tennissen.
pi_58590716
Hij speelde de laatste weken wel echt weer overtuigend...dat deed ie tijdens de AO en indian Wells en zo niet...Hij moet nu nog een beetje opstarten, en Stepanek is gewoon een supervervelende speler om tegen te spelen...en dat na een wedstrijd tegen Karlovic...Zeg maar gedag tegen je ritme.

Hamburg wordt een goede maatstaaf...Als hij dan weer verliest tegen iemand die niet Nadal of Djoko heet dan moeten we toch ons dingen gaan afvragen..maar ik denk dat hij er in zijn favoriete graveltoernooi wel weer staat...Het is gewoon zo jammer dat hij deze kans niet benut nu Nadal eruit ligt. Maar goed, in Rome heeft hij altijd wisselvallig gepresteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')