Maar met tegenstanders als Ferrer, Almagro en Nadal moet Fedje echt van goede huize komen om ze te verslaan op gravel. Ik heb een beetje gevoel alsof Federer er niet meer voor wil werken i.t.t. een Nadal die zich het vuur uit de sloffen loopt om alle ballen te halen. Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk heb, maar ik moet het nog zienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.![]()
[..]
In zijn vorm van set 2 tegen Stepanek niet, maar in zijn vorm tegen Stepanek in de 1e set en tegen Canas en Karlovic toch wel lijkt mij.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi om te zien hoe zeer het publiek voor Federer is
Hij heeft last van blaren he, zijn voet ligt er niet af.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nogiets gehoord over Nadal sinds hij verloor van Ferrero? Vrag me af hoe erg zijn blessure is. Als hij Hamburg en RG niet kan spelen verliest hij in vijf weken tijd 2.000 punten (500 in Rome, 500 in Hamburg en 1.000 op RG).
Dat is waar, maar hij loopt zich natuurlijk een ongeluk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft last van blaren he, zijn voet ligt er niet af.
Zou zonde zijn als hij niet speelde iig.quote:Hij zal misschien Hamburg skippen, maar RG zeker niet.
Dat verwacht je toch niet, als Federer net terugbreakt?quote:
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef suus21 het volgende:
wat staat Fed weer te prutsen...lang geleden dat er op gravel geen fed of nadal in de finale staat..
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:56 schreef suus21 het volgende:
Hoe staat Fed te spelen deze match?
De eerste set speelde hij heel goed, de tweede speelt hij vrij slecht.quote:
Het kon toch ook zijn dat Stepanek geweldig speelde?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaag.
please, het zou toch kunnen dat Stepanek de dag van zijn leven heeft, ook dan heeft Fed niks in te brengen als iemand perfect speelt..en het is niet meer zo vanzelfsprekend dat als Fed goed speelt hij nog wint..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als Stephanek voor de wedstrijd mocht serveren? Ik denk dat hij nog nooit zo goed heeft gespeeld als vandaag.
quote:
Ja, maar dat Federer de set nog zou verliezen toen hij *5-2 stond in de tiebreak (met een dubbele break dus) had ik niet kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Nadal OF Federer in de SF van een Masters toernooi, vrij uniek lijkt me.
Omdat hij misschien weer de worm bij haar zou doen?quote:
Nooit een dubbele break geweest. Het was 5-2*, toen werd het 5-5, SP, 6-6, MP, GSM.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat Federer de set nog zou verliezen toen hij *5-2 stond in de tiebreak (met een dubbele break dus) had ik niet kunnen verzinnen.
Oh, sorry, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nooit een dubbele break geweest. Het was 5-2*, toen werd het 5-5, SP, 6-6, MP, GSM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |