quote:
Yup.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
Tegen wie speelt Wawa in de halve finale? Winnaar van Robredo-Roddick toch?
quote:
quote:
Vind je het goed als ik niet meedoe?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En we zeggen met zijn allen: Dag Rogiertje
Ja, zeker irritant. Maar wat veel afzwaaiers van Federer met zijn backhand.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Hoewel ik het wel leuk vind als Fedje eraf vliegt (niks persoonlijks, ik houd gewoon van wat afwisseling), moet ik zeggen dat dat vuistje wel erg irritant is.
Ja, precies. Ik begrijp er niks van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef TheGeneral het volgende:
Hij speelt de bijna perfecte 1e set maar verliest de tiebreak. En nu is het ff helemaal weg...
Het leukste zou zijn als ie er hier uitvliegt en in Hamburg, om vervolgens gewoon Roland Garros te winnen. Maar realistisch gezien zie ik dat in zijn huidige vorm gewoonweg niet gebeuren tegen het legertje gravel-Spanjaarden wat ten strijde trektquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik niet meedoe?
Mja, ik win in elk geval nog 40 euro als Federer verliest.
Ik hoop de hele tijd dat hij zijn hoofd iets verder buigt en zichzelf een blauw oog slaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Hoewel ik het wel leuk vind als Fedje eraf vliegt (niks persoonlijks, ik houd gewoon van wat afwisseling), moet ik zeggen dat dat vuistje wel erg irritant is.
Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als ie er hier uitvliegt en in Hamburg, om vervolgens gewoon Roland Garros te winnen.
In zijn vorm van set 2 tegen Stepanek niet, maar in zijn vorm tegen Stepanek in de 1e set en tegen Canas en Karlovic toch wel lijkt mij.quote:Maar realistisch gezien zie ik dat in zijn huidige vorm gewoonweg niet gebeuren tegen het legertje gravel-Spanjaarden wat ten strijde trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |