Hij speelt nog goed ook vind ik, gaat zelfs in de rally met Robredo mee. Iig serveert 'ie nu voor de set.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:03 schreef XL het volgende:
Heerlijk Andy![]()
Tot z'n knieen in het gravel, oranje van de baan... genieten man!
bannedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
1e set met 6-3 voor Roddick. Waar is KS?
Is dat echt zo? Waarom dan?quote:
Vervelend. Ik merk er nooit veel van. Ze is best grappig in het topic en ze doet ook altijd heel crea dingen en is heel hulpvaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:34 schreef Tim86 het volgende:
ik volg het allemaal niet meer...zal wel vaak lopen te rellen ofzo
Geruild voor zijn dropshotquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
waar komt het geweldige volleren van Rodlul ineens vandaan?
Niet slechts banned, maar door de shredder.quote:
Laat hij morgen dan ook maar winnen, dan heb ik nog een keuze in XL's tennisgame.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Roddick
Inderdaad, Robredo heeft z'n kansen niet gepakt.. Maar het moet gezegd dat Roddick beter speelt, dat volleerwerk levert 'm veel op en hij straalt ook uit dat hij op gravel kan winnen en niet zoals voorheen tegen de eerste de beste kleiduif in de problemen komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Robredo had echt moeten winnen...zoveel kansen gehad om het al veel eerder af te maken maar zijn passeerwerk was wat minder dan normaal en roddick's volleerwerk juist erg goed. Normaliter is Robredo gek op die targets aan het net..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |